Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako miehiä naisen rumat hampaat?

Vierailija
13.01.2016 |

Niin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Vierailija
2/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä haitannut. Mulla on tosi rumat hampaat: ulkonevat, isot, niissä on ruskeita raitoja ja pisteitä (synnynnäisiä kiillepuutoksia). Miesseuraa on riittänyt aina kun olen niin halunnut hampaista ja muista vioista huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haittaa. Ihan sukupuolesta riipumatta.

Vierailija
4/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellaiset nistihampaat aika järkyttävät, mutta "tavalliset rumat" hampaat menee. Siis jos on vähän keltaiset, vinot, epätasaiset jne. Kunhan on puhtaat ja hoidetut.

Vierailija
5/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko..

Vierailija
6/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Hyvä vaan jos niissä näkyy jälkiä pajauttelusta tai jonkun vahvemman aineen polttamisesta.

Vierailija
7/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen rumat hampaat eivät häiritse, niin aika epätoivoinen pitää miehen olla. Rumat hampaat kertovat paljon ihmisestä ja hänen itsensä arvostamisesta, niin naisella kuin miehelläkin. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei edes yritä hoitaa hampaitaan. Vähäinen vinous ei haittaa, muut asiat saa asiantuntevalla hammaslääkärillä ja itsehoidolla kuntoon.

Vierailija
8/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierot hampaat haittaa varsinkin eturivistössä..

Vierailija
9/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumahampaisen ihmisen kanssa on ikävä jo jutella, saati että sellaista voisi suudella tai katsoa kun toinen hymyilee tai nauraa. Siinä tulee voimakas myötähäpeä ja toivoo, että toinen ei avaisi suutaan väärään aikaan väärässä paikassa. Rumat hampaat haittaavat siis paljon.

Vierailija
10/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uskoakseni valkeat läikät eivät ole ainakaan koskaan haitanneet ketään. Poikaystäväni minulla on, vaikka en ole ketä tahansa kelpuuttanut (kysyntää olisi ollut). Läikät johtuvat siis liiasta fluorin saannista (söin lapsena hammastahnaa ja asuimme alueella, jossa fluoria sai vedestä muutenkin) ja molemmissa etuhampaissa on kiilteessä vitivalkea läikkä. Itse olen niitä usein harmitellut, koska ne korostavat hampaiden keltaisuutta. Minulla ei siis ole mitenkään erityisen keltaiset hampaat muuten. Huulipunaakin käytän varoen, jotteivät värivirheet korostuisi.

Pesemättömät tai muuten huonosti hoidetut hampaat ovat kuitenkin ällöttävät. Miehellä h naisella.

Vierailija
11/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ap, mutta muakin kiinnostaa.

Mitä miehet ajattelevat naisella (nuorehkolla) tekohampaista?

Vierailija
12/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen rumat hampaat eivät häiritse, niin aika epätoivoinen pitää miehen olla. Rumat hampaat kertovat paljon ihmisestä ja hänen itsensä arvostamisesta, niin naisella kuin miehelläkin. En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei edes yritä hoitaa hampaitaan. Vähäinen vinous ei haittaa, muut asiat saa asiantuntevalla hammaslääkärillä ja itsehoidolla kuntoon.

Kerro toki, miten saan perinnöllisesti keltaisen hammasluuni "hoidettua kuntoon" ilman että hampaiden fyysinen kunto kärsisi. Ja kerro samalla vauhtiin päästyäsi, miten rahoitan mahdolliset operaatiot näillä opiskelijan ja osa-aikaisen työntekijän tuloillani. Pitäisikö tinkiä kenties sähkön maksamisesta tai ruoasta? Vai kannattaisiko ottaa velkaa, etten ihan itseäni arvostamattomalta vaikuta?

Vierailija
13/24 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumahampaisen ihmisen kanssa on ikävä jo jutella, saati että sellaista voisi suudella tai katsoa kun toinen hymyilee tai nauraa. Siinä tulee voimakas myötähäpeä ja toivoo, että toinen ei avaisi suutaan väärään aikaan väärässä paikassa.

Kieltämättä dilemma, jos sinä joudut sitten hoitamaan puhumisen.

Vierailija
14/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-vuotias mies ja minulla on suussani tekohampaat olleet jo noin 8-vuotta. En voi syyttää kun itseäni että olen aikoinaan laiminlyönyt hampaiden hoitoa. Muutoin olen suht hyvässä kunnossa, mutta naisseuraa en ole "uskaltanut" enää hakea, koska uskon että naiset eivät halua olla lähemmässä kontaktissa tekohampaisen miehen kanssa. Mitä mieltä olette naiset, onko tekohampaat suussa ylitsepääsemätön este vaikka muuta asiat olisivat kohdillaan seurustelua ajatellen?

Vierailija
15/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ikävä sanoa, mutta jos hampaita puuttuu tai ne ovat selvästi räsät, niin onhan se luotaantyöntävää. Tekarit olisivat paremmat.

Vierailija
16/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tekarit kuin kauhukabinetista revitty purukalusto. 

Vierailija
17/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ne voidaan laittaa yöksi vesilasiin ja pehmeillä ikenillä on kiva antaa suuseksiä.

Vierailija
18/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ap, mutta muakin kiinnostaa.

Mitä miehet ajattelevat naisella (nuorehkolla) tekohampaista?

Huonot geenit. En yhdistä omiani niihin.

Vierailija
19/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki, miten saan perinnöllisesti keltaisen hammasluuni "hoidettua kuntoon" ilman että hampaiden fyysinen kunto kärsisi. Ja kerro samalla vauhtiin päästyäsi, miten rahoitan mahdolliset operaatiot näillä opiskelijan ja osa-aikaisen työntekijän tuloillani. Pitäisikö tinkiä kenties sähkön maksamisesta tai ruoasta? Vai kannattaisiko ottaa velkaa, etten ihan itseäni arvostamattomalta vaikuta?

Turhaan kyselet muilta. Ei sinun ongelmiasi kukaan muu ratkaise kuin sinä itse. Siinähän sitten peittelet rumaa suuvärkkiäsi, ellet niitä pysty kunnostamaan.

Vierailija
20/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaaton kirjoitti:

Olen 52-vuotias mies ja minulla on suussani tekohampaat olleet jo noin 8-vuotta. En voi syyttää kun itseäni että olen aikoinaan laiminlyönyt hampaiden hoitoa. Muutoin olen suht hyvässä kunnossa, mutta naisseuraa en ole "uskaltanut" enää hakea, koska uskon että naiset eivät halua olla lähemmässä kontaktissa tekohampaisen miehen kanssa. Mitä mieltä olette naiset, onko tekohampaat suussa ylitsepääsemätön este vaikka muuta asiat olisivat kohdillaan seurustelua ajatellen?

Hae ihmeessä seuraa! Jollekin naiselle se voi olla ylitsepääsemätön este, toinen ei välttämättä ole moksiskaan ja pitää sivuseikkana jos teillä muuten synkkaa hyvin. Tekarithan ovat loistavat verrattuna tolkuttoman huonokuntoisiin hampaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan