Minua sanottiin persoonallisen näköiseksi. Mitä se tarkoittaa?
Rumaa? On sanottu myös komeaksi vaikka olen nainen.
Kommentit (42)
Selvä vihjaus homoseksualistiseen ulkonäköösi.
jos sun pitää kysyä niin varmaan vittuilua oli
Kai se vähän riippuu siitäkin kuka sanoi ja missä yhteydessä?
Voi sitä minusta olla persoonallisen näköinen ja silti seksikäs tai muuten vetävän näköinen.
Miten kenenkään olisi pakko kommentoida toisen ulkonäköä päin naamaa?
Ehkä et ole klassinen kaunotar, mutta persoonallisilla piirteillä viehättävä. Onko ulkonäössäsi jotain huomiota herättävää ja persoonallista? Pisamia? Iso nenä? Luonnonkiharat hiukset? Iso suu? Tms.
Pukeudutko sä erikoisella tavalla, onko sulla vihreät hiukset tai muuta, vähän outoa, sun ulkonäössä? Ei se yleensä mikään kehu ole, esim Almaa ja Käärijää voisi sanoa persoonallisen näköisiksi.
Miten itse kuvailisit olemustasi?
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutko sä erikoisella tavalla, onko sulla vihreät hiukset tai muuta, vähän outoa, sun ulkonäössä? Ei se yleensä mikään kehu ole, esim Almaa ja Käärijää voisi sanoa persoonallisen näköisiksi.
En. Ei ole mielestäni mitään outoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ole klassinen kaunotar, mutta persoonallisilla piirteillä viehättävä. Onko ulkonäössäsi jotain huomiota herättävää ja persoonallista? Pisamia? Iso nenä? Luonnonkiharat hiukset? Iso suu? Tms.
Ei mitään noista. En ole oikein minkään näköinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten itse kuvailisit olemustasi?
En tiedä. Mitätön.
Ap
Miten olla, ettei joku tiedä, mitä persoonallinen tarkoittaa?
Että et huku massaan. Että et ole tylsän näköinen. Et siis ole mikään kopio muista. Ja voi olla jokin yksittäinen persoonallinen, muista erottuva seikka ulkonäössä.
Jotain tavallisuudesta poikkeavaa on persoonassa jos muut arvioivat ulkonäköä pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Jep Alma ja piärijä on rumia kiltisti sanottuna persoonallisen näköisiä
Oliko sanoja suomalainen mies? Taisipa olla. Joka pelkää naisia. Ns. k i l t t i m i e s.
Suomalaisen miehen unelmanainen on kiltti naapurintyttö, tässä kympin tyttö.
kiltti ja äänestää kepua. Mielellään pitkät hiukset, suorat tai polkkatukka.
Mahdollisesti silmälasit. Opiskelee yliopistossa yms.
Ei ole liian pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Miten olla, ettei joku tiedä, mitä persoonallinen tarkoittaa?
Sivusta. Mitä se tarkoittaa? Kaikki eivät tiedä.
Kyllä. molemmat tarkoittavat rumaa. Komean kera olet miehekkäästi ruma nainen.