Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako miehiä naisen rumat hampaat?

Vierailija
13.01.2016 |

Niin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Tärkeintä on hyvä perse ja hyvät tissit.

Vierailija
22/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaaton kirjoitti:

Olen 52-vuotias mies ja minulla on suussani tekohampaat olleet jo noin 8-vuotta. En voi syyttää kun itseäni että olen aikoinaan laiminlyönyt hampaiden hoitoa. Muutoin olen suht hyvässä kunnossa, mutta naisseuraa en ole "uskaltanut" enää hakea, koska uskon että naiset eivät halua olla lähemmässä kontaktissa tekohampaisen miehen kanssa. Mitä mieltä olette naiset, onko tekohampaat suussa ylitsepääsemätön este vaikka muuta asiat olisivat kohdillaan seurustelua ajatellen?

Tekohampaat haittaavat vähemmän kuin se, että kirjoitat '8-vuotta'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa! Se on alkuvaiheessa, jopa ensi-ihastuksen estävä. Sitä vain ihmettelee, että jos on isot ja vinot etuhampaat, että miksi ihmeessä ei vaikka aikuis-iässä /30-40-v) laita rautoja?? Nykyajan raudat ovat niin siistejä, että niitä ei tahdo edes kunnolla nähdä. Siksi toisekseen, mikä tahansa metalligrilli etuhampaissa on parempi kuin rumat & vinot hampaat. Hammasraudat ovat kuitenkin viesti siitä, että on havainnut ongelman ja hoitaa sitä pois. 

Vierailija
24/24 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se osoittaa jo paljon ihmisestä jos on laiminlyönyt hampaiden hoitoa. Ei tekohampainen mies kyllä "sytytä" ja näin ollen ei ainakaan seurustelu tule missään nimessä kyseeseen. Etenkin kun miehellä on jo vähän yli 40-vuotiaana tekohampaat. En siis seurustelisi tai muutenkaan olisi sellaisen miehen kanssa tekemisissä. Valitettavaa, mutta mielestäni vaikuttaa siltä että saat olla ilman naisseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme