Ikean aamiaisesta parit kysymykset
Ikeassa on kai nykyään aamiaisbuffet tarjolla. Onko se sellainen että siellä saa hakea lisää niin monta kertaa kuin haluaa vai kasataanko annos yhdellä kertaa lautaselle? Ja saako ottaa itse vai säännösteleekö määriä työntekijä? :D
T: paljon syövä perhe
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Heti aamusta mättöä naamaan niin paljon kuin pystyy? Olettehan toki normaalipainoisia?
Ikean aamiaisessa on ihan hyvät vaihtoehdot edullisesti reissussa. Puuro ym....
Siellä myydään Hiilaria ! Ikean aamiaisella on Hiilareita !!!!
Leipää, puuroa... Hiilareita ! Pakko mennä terapiaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Heti aamusta mättöä naamaan niin paljon kuin pystyy? Olettehan toki normaalipainoisia?
Aamiaisen syöminen on terveellistä. Tämä on kyllä outo ketju, ja pelkästään sinun takiasi. Ihmisten pitää syödä, ei sitä muuten pysy hengissä. Tuliko uutisena?
Joo, ihan kuin kaikki ruokaa syövät olisivat automaattisesti ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla aamukiukku etkä ole syönyt terveellistä aamiaista. ?
AP, hienoa kun viet perheen Ikeaan aamiaiselle, arkeen piristystä. Elämän pieniä iloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai lapset ovat ylilaihoja, jos agenda on syöttää kodin ulkopuolella.
Jos nyt ihan itse opettelisit tekemään ravitsevan aamiaisen lapsille.
Heh, olisihan se pitänyt muistaa että mammapalstoilla on tälläistä. :D
Katsos kun ei aina itse huvita, välillä on tosi kiva sikailla muiden tekemillä ruuilla.
Tämän päivän aamupala lapsille oli neljän viljan puuro mustikoilla ja juomaksi itse blenderillä surautettu appelsiinimehu ja maito. Että enköhän mä osaa (ja seuraavaksi tartut siihen että mä olen varmaan työtön kun ehdin tuollaisia. En ole työtön ja lapset on koululaisia.)
Joillekin muiden ihmisten tuomitseminen näyttää olevan lempiharrastus. :D
Eipä ole pahemmin inflaatio tai sota Euroopassa nostanut Ikean aamiaisen hintoja kun langan eka sivulla joku mainitsi v. 2016, että alle 5€:a maksaa aamiainen (ilmeisesti 4.50-4.95€?) ja nyt se maksaa kahdeksan vuotta myöhemmin vain 5,5€:a.
Hyvä hyvä IKEA :)
Aamiaisen syöminen on terveellistä. Tämä on kyllä outo ketju, ja pelkästään sinun takiasi. Ihmisten pitää syödä, ei sitä muuten pysy hengissä. Tuliko uutisena?