Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän (pimeät) lenkkeilijät suhtautuu jos pysäytän auton ja ojennan heijastimen?

Vierailija
13.01.2016 |

Kukaan kokeillut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, ettei kovin hyvin.

Itse olisin todella iloinen(jos ei tule haukkuja), koska välillä unohdan laittaa heijastimen(mulla valo), ja en viitsi kääntyä sen takia takaisin.Tai sitten en ole lähtiessä osannut ajatella paluuajan olevan pimeää aikaa.

Vierailija
2/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vähän yllättynyt, mutta ottaisin heijastimen vastaan ja käyttäisin sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran tehty näin kun kävelin pimeällä koulusta kotiin lukiolaisena. :D Se pysähtyjä oli joku eläkeikäinen nainen joka ojensi mulle heijastimen ja totesi että ethän sinä lapsikulta näy mihinkään. Olin kiitollinen, mun heijastin oli tarttunut koulussa käytävän penkkiin ja hakaneula oli pettänyt ja heijastin pudonnut enkä ollut huomannut. Löysin senkin sitten seuraavana päivänä kyllä.

Vierailija
4/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysyisin pimeistä ihmisistä suosiolla kaukana. Mistä sitä tietää jos ovat vaikka jotain avohoito-porukkaa.

Vierailija
5/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtautuisit, jos lenkkeilijä hyppää autosi eteen ja läksyttää sinua kun et käyttänyt vilkkua?

Vierailija
6/6 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ja pistäisin roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi