Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean aamiaisesta parit kysymykset

Vierailija
13.01.2016 |

Ikeassa on kai nykyään aamiaisbuffet tarjolla. Onko se sellainen että siellä saa hakea lisää niin monta kertaa kuin haluaa vai kasataanko annos yhdellä kertaa lautaselle? Ja saako ottaa itse vai säännösteleekö määriä työntekijä? :D
T: paljon syövä perhe

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kasata itse ja santsata.

Vierailija
2/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Heti aamusta mättöä naamaan niin paljon kuin pystyy? Olettehan toki normaalipainoisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikean aamiaisbuffetista tiedä, mutta eikös buffetit aina ole sellaisia missä saa syödä niin paljon kuin vain maha vetää?

Vierailija
4/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Heti aamusta mättöä naamaan niin paljon kuin pystyy? Olettehan toki normaalipainoisia?

Sehän ei oikeastaan sinulle kuulu. :) Mutta kerrottakoon että mä olen normaalipainoinen/hoikka ja lapset on käyneet jopa ylimääräisillä tarkastuksilla terveydenhoitajalla kun ovat niin hoikkia.

Kiitos ekalle vastaajalle! Taidan siis pitää keittiön käryttömänä ja viedä porukan Ikeaan pekonille. :D

Vierailija
5/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä esim. laivoissa ainoa mukava asia on aamias- ja illallisbuffet. Ja niillä todella syödään kauan ja niin paljon kuin vain pystyy. En mä usko että ap kävisi joka aamu ikean buffetissa vaan haluaisi tällaisen "juhla"aamun viettää. Mäkin tykkään välillä käydä buffeteissa, ikeassa en tosin ole käynyt.

T. 166 cm ja 52 kg, muutkin perheenjäsenet normaalipainoisia

Vierailija
6/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei oikeastaan sinulle kuulu. :) Mutta kerrottakoon että mä olen normaalipainoinen/hoikka ja lapset on käyneet jopa ylimääräisillä tarkastuksilla terveydenhoitajalla kun ovat niin hoikkia.

Kiitos ekalle vastaajalle! Taidan siis pitää keittiön käryttömänä ja viedä porukan Ikeaan pekonille. :D

Kai lapset ovat ylilaihoja, jos agenda on syöttää kodin ulkopuolella. 

Jos nyt ihan itse opettelisit tekemään ravitsevan aamiaisen lapsille. 

Vierailija
7/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noissa buffeteissa tietyiltä ihmisiltä tuntuu lähtevän mopo täysin käsistä. Kun kerran nyt saa syödä rajattomasti niin syödään sitten kanssa että varmasti jäädään plussan puolelle.

Olin kerran Tallinkin aamiasbuffetissa ja viereisessä pöydässä istui (ylipainoinen) virolaisperhe joka mätti ihan huolella. Vanhemmat otti lähemmäs 10 palaa paahtoleipää päällysteineen, siihen sitten päälle jogurtit, murot, pullat, munakokkelit, tuoremehut, hedelmät ja muut. Painosta päätellen se energia ei mennyt tarpeeseen. Itse söin pari leipää päällysteineen, kananmunan, hedelmiä ja teetä ja sillä pärjäsin pitkälle päivään kierrellessäni Tallinnassa. 

Itse syön tukevamman aamiaisen vain Brittilän trekkauslomilla, jolloin kalorinkulutus on huipussaan. (Tukeva aamiainen kohdallani tarkoittaa lakto-ovo-versiota englantilaista aamiaista. Normaalikokoista, ei mättöä).

Vierailija
8/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta pistää jo hiukan vihaks toi törkeä vastauksesi. Aphan voi tehdä joka aamu ravinnerikkaan aamiaisen, mutta aatteli nyt kerran käydä ikeassa syömässä. Etkö ikinä itse syö ulkona? Jos syöt niin miksi, kun voit hyvin tehdä kotonakin ruokaa.

Vierailija
9/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viiden euron hinnalla siis ajattelit että saat sikailla niin paljon kuin haluat?

Vierailija
10/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noissa buffeteissa tietyiltä ihmisiltä tuntuu lähtevän mopo täysin käsistä. Kun kerran nyt saa syödä rajattomasti niin syödään sitten kanssa että varmasti jäädään plussan puolelle.

Olin kerran Tallinkin aamiasbuffetissa ja viereisessä pöydässä istui (ylipainoinen) virolaisperhe joka mätti ihan huolella. Vanhemmat otti lähemmäs 10 palaa paahtoleipää päällysteineen, siihen sitten päälle jogurtit, murot, pullat, munakokkelit, tuoremehut, hedelmät ja muut. Painosta päätellen se energia ei mennyt tarpeeseen. Itse söin pari leipää päällysteineen, kananmunan, hedelmiä ja teetä ja sillä pärjäsin pitkälle päivään kierrellessäni Tallinnassa. 

Itse syön tukevamman aamiaisen vain Brittilän trekkauslomilla, jolloin kalorinkulutus on huipussaan. (Tukeva aamiainen kohdallani tarkoittaa lakto-ovo-versiota englantilaista aamiaista. Normaalikokoista, ei mättöä).

No ei varmaan tarpeeseen tuolla virolaisperheellä mennyt, mutta syömällähän he ovat sitä ylipainoa itselleen kerryttäneet. Jos tapoihin kuuluu runsas syöminen joka aamu, niin miksi alkaisivat juuri itse maksamassaan laivan buffetissa sitten keventämään?

Vierailija
11/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, olisihan se pitänyt muistaa että mammapalstoilla on tälläistä. :D

Katsos kun ei aina itse huvita, välillä on tosi kiva sikailla muiden tekemillä ruuilla.

Tämän päivän aamupala lapsille oli neljän viljan puuro mustikoilla ja juomaksi itse blenderillä surautettu appelsiinimehu ja maito. Että enköhän mä osaa (ja seuraavaksi tartut siihen että mä olen varmaan työtön kun ehdin tuollaisia. En ole työtön ja lapset on koululaisia.)

Vierailija
12/28 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas maakuntaserkkua vedätetään.

Vierailija
13/28 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan teistä siis edes käynyt siellä Ikeassa aamiaisella? 

Voisi kertoa ihan vaan tietoja siitä aamiaisesta.

Mikä on ja onko tosiaan yhden auron perusaamiainen ja miten se suhtautuu 4€ versioon ja brunsiiin. Mitä eroja?

Mitä siellä on esim tarjolla? Oliko hyvää?

Vierailija
14/28 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron maksaa croisantti, puuro, mehu ja kahvi. Sitten korkeampaan aamupalahintaan kuuluu myös salaatti, tomaatti, kurkku, keitetty kananmuna, leikkeleet ja juusto sekä vesimeloni. (Joskus vaihtelee toimipisteissä). Noin 5.5€ maksaa brunssi, johon kuuluu myös lämpimät, viimeksi ne oli parsaa, nakkia, bearnaiskatiketta ja pannukakkua.

Vierailija
15/28 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta pistää jo hiukan vihaks toi törkeä vastauksesi. Aphan voi tehdä joka aamu ravinnerikkaan aamiaisen, mutta aatteli nyt kerran käydä

Samaa mieltä kun sinä, perhe voi lähteä ikeaan ja miettiä syödäänkö aamiainen kotona vai Ikeassa. Kivaa vaihtelua reissuun. Mun poika käy työmatkoilla Kuopion Ikeassa lihapullilla.

Vierailija
16/28 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli että minkälainen aamiainen Ikeassa on, miksi sotket  lihavuus mietteesi asiaan? Yleensä Ikean reissulla syödään, riippuen mihin aikaan menee sinne, aamiainen, lounas.... hoikatkin syövät.

Vierailija
17/28 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse syön tukevamman aamiaisen vain Brittilän trekkauslomilla, jolloin kalorinkulutu

Taisit kiihottua luetellessasi eri aamiaisruokia ja paheksuessasi samalla.

Vierailija
18/28 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse syön tukevamman aamiaisen vain Brittilän trekkauslomilla, jolloin kalorinkulutu

Päähäsi asti ei kuitenkaan tasapainoisen ruoan vaikutukset taida yltää.

Vierailija
19/28 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle viiden euron hinnalla siis ajattelit että saat sikailla niin paljon kuin haluat?

Perheen vieminen aamiais buffettiin ei ole sikailua,  se on suosittua nykyään. Esim reissutyötä tekeville.

Vierailija
20/28 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa käyttäytyä? Pysy kotona ja opettele hyvät tavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän