Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mistään ostaa työhakemusta, siis tekeekö joku niitä maksua vstaan ??

Vierailija
13.01.2016 |

No tuossa otsikossa tuo olikin. Työhakemuksen teko turhauttaa, ja voisin hyvin ostaa tuon plvelun sellsielta jolta kirjoutus sujuu. Tietääkö kukkaan mitään tahoa joka tarjoaisi tätä palvelua ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa työkokemusta?

Vierailija
22/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kaanneblog.wordpress.com/

aika uusi firma. saa nähdä miten lähtee toimimaan. Luulisi kysyntää olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn hakeminen on työttömän työtä. Hakemusten laatu kertoo hakijoista eniten ja koko homma menee päälaelleen jos hakemuksia ei tee itse. Alahan rustaamaan ihan itse vaan.

Vierailija
24/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos et osaa paperilla kehua itseäsi riittävästi, et voi osata korjata polkupyörää tai ajaa auratraktoria, niinkö?

Olen hakemuksia lähetellyt eri työnantajille kymmeniä, kaikki nämä hakemukset yhtä lukuunottamatta tein itse. Yhteenkään näistä työpaikoista en päässyt ja ainoa johon pääsin edes haastatteluun oli se johon lähetin ammatti-ihmisen tekemän hakemuksen.

Vierailija
25/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakuvalmennuksissa opetetaan tekemään hakemuksia nykyisten vaatimusten mukaan, mutta ne eivät sovi ammatinvaihtajalle eikä kaikki muutkaan tarvitse koko sitä viikon-kahden koulutusta, ainakaan jos se alkaa jo atk-taidoista.

Vierailija
26/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvetta varmasti on mutta onko maksavia asiakkaita. Hintoja ei näy sivulla, pitäisiköhän kysyä vai ehtikö joku muu jo?

Vierailija
27/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos et osaa paperilla kehua itseäsi riittävästi, et voi osata korjata polkupyörää tai ajaa auratraktoria, niinkö?

Olen hakemuksia lähetellyt eri työnantajille kymmeniä, kaikki nämä hakemukset yhtä lukuunottamatta tein itse. Yhteenkään näistä työpaikoista en päässyt ja ainoa johon pääsin edes haastatteluun oli se johon lähetin ammatti-ihmisen tekemän hakemuksen.

Mistä sä sait tuotnammatti-ihmisen hakumuksen tekemään ?

Oliko joku työttömille työnakijoille tarkoitettu koulutus tai firman järjestämä yt- neuvotteluiden jälkeen?

Vierailija
28/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvetta varmasti on mutta onko maksavia asiakkaita. Hintoja ei näy sivulla, pitäisiköhän kysyä vai ehtikö joku muu jo?

Ei aida olla liiemmin kilpailua joten voi hinnoitella itsensä kuinka tahtoo. Itse voisin maksaa 50 € räätälöydystä hakemuksesta.

Vierailija
29/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kaas oli ainakin se yks tyyppi joka kirjoitti hyvän hakemuksen baarissa...

Vierailija
30/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat liitot tarjoavat uravalmennusta. Uravalmennukseen normaalisti kuuluu cv:n viilaaminen ja työhakemuksen laatimisessa opastaminen. Itse olen tämän lisäksi tarkastuttanut työhakemukseni viestinnän ammattilaisilla. Suosittelen myös osallistumaan työhaastatteluvalmennukseen. Tämä kaikki siis, jos olet hakemassa vakavasti otettavaa työtä. Duunarihommiin riittänee kun osaat kirjoittaa otsikon lisäksi oman nimesi ja työkokemuksesi paperille.

Vierailija
31/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tästä firmasta ei ainakaan tänn vastattu. Olisiko muista vastaavia ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan