Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mistään ostaa työhakemusta, siis tekeekö joku niitä maksua vstaan ??

Vierailija
13.01.2016 |

No tuossa otsikossa tuo olikin. Työhakemuksen teko turhauttaa, ja voisin hyvin ostaa tuon plvelun sellsielta jolta kirjoutus sujuu. Tietääkö kukkaan mitään tahoa joka tarjoaisi tätä palvelua ?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vain. Kaikkien tulee tehdä oma työhakemuksensa, eikä ostaa valmiina työhakemusta. Moisesta palvelusta koskaan kuullutkaan!

Vierailija
2/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt muutamille kavereille näitä. Kirjoitan työkseni muutenkin eli ei suuri vaiva ole ollut. 

Mitään takeitahan ei kuitenkaan ole, että haastatteluun pääsisi. Jos pääsee, niin kova ristiriita hakemuksen ja suusanallisen ilmaisun välillä kielii petoksesta. Tosiasioita en myöskään suostu vääristelemään. 

Joten suosittelen tekemään itse, mutta tarkistuttamaan sen lähipiirin kielellisesti kyvykkäiltä henkilöiltä. Voin parista kympistä katsoa kyllä sinunkin hakemuksesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse työnteko sujuu, jos ei hakemuskaan onnistu?

Vierailija
4/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse työnteko sujuu, jos et osaa haastattelussa mainita jotain heikkoutta itsessäsi niin, että naamioit sen ovelasti vahvuudeksi?

Vierailija
5/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse työnteko  ja työhakemuksentekohan ovatkin sama asia? kaikissa töissähän tarvitaan hyvää kirjallista ulosantia ?T

Eikös voisi samalla kysyä, miksi joku otattaa CV valokuvan ammattilaisella, eli mites se työnteko sujuu jos ei  kännykällä itse kuvan ottaminen onnistu?

Hyvä työhakemus avaa vain portin mahdollisesti haastetteluun jossa vasta kasotaan kuka on mihinkin työhön kyväkäs.

Kaikki työnhakijat eivät oletyöttömiä joilla on tarjolla työnhakukursseja joissa  eri hakemusmalleja käydään läpi.Kaikilla ei ole myöskään aikaa väsätä hakemuksia itsekseen tai ole kakkosen kaltaista ystävää joka tsekkaisi kielenhuollolliset asiat kohdilleen.

Miksi tämänkaltaisen palvelun ostaminen tai tarjoaminenolisi jotenkin tuomittavaa?

Vierailija
6/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava idea! Olen väsynyt kirjoittamaan useita kymmeniä hakemuksia, joihin en saa edes mitään vastausta. Voisin mielelläni maksaa, että saisin hyvin tehtyjä hakemuksia, joita voisin muutamalla sanalla muokata työpaikkaan sopivaksi.

Vierailija
7/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kirjoitustaitoiset kirjoittivat kirjoitustaidottomille jopa rakkauskirjeet, nyt sitten kirjoitustaidoton haluaisi teettää työhakemuksen. Jos lukutaitosi riittää, niin selaapa nettiä, eiköhän sieltä löydy malleja. Tai mene kirjastoon ja lainaa asioimiskirjoituksen oppaita, jotka tosin voivat olla jo aikansa eläneitä, eli katso painovuosi ja valitse mahdollisimman uusi opas. 

Vierailija
8/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse työnteko  ja työhakemuksentekohan ovatkin sama asia? kaikissa töissähän tarvitaan hyvää kirjallista ulosantia ?T

Eikös voisi samalla kysyä, miksi joku otattaa CV valokuvan ammattilaisella, eli mites se työnteko sujuu jos ei  kännykällä itse kuvan ottaminen onnistu?

Hyvä työhakemus avaa vain portin mahdollisesti haastetteluun jossa vasta kasotaan kuka on mihinkin työhön kyväkäs.

Kaikki työnhakijat eivät oletyöttömiä joilla on tarjolla työnhakukursseja joissa  eri hakemusmalleja käydään läpi.Kaikilla ei ole myöskään aikaa väsätä hakemuksia itsekseen tai ole kakkosen kaltaista ystävää joka tsekkaisi kielenhuollolliset asiat kohdilleen.

Miksi tämänkaltaisen palvelun ostaminen tai tarjoaminenolisi jotenkin tuomittavaa?

jos ei ole aikaa tehdä hakemusta, niin miten on aikaa etsiä töitä?

Vierailija
9/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvokkain, esim just haastattelussa vakuuttava ja luonteva. Osaan puhua järkevästi ja perustellusti. Mulla vaan on joku lukko, että en saa niitä asioita mun päästä paperille "asiallisesti", puhuminen ja kirjoittaminen on kuitenkin aivan eri asia. En siis usko, että vaikka palkkaisin jonkun taitavamman kirjoittajan tekemään mun hakemuksen, olevan sen ristiriidassa haastattelussa mun ulosannin kanssa. Ja on mulla akateeminen tutkinto kuitenkin, että omassa ammatissani tarvittavista kirjallisista töistä kuitenkin selviäisin. Ja olen selvinnytkin. Taas pitäisi alkaa hakemusta kirjottamaan, kun sijaisuus loppuu. Huh, kyllä mielelläni palkkaisin jonkun tekemään sen.

Vierailija
10/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tee hakemusta puolestasi mutta voit ostaa ammattiapua tekstin tuottamiseen ja kommentoimiseen. Saako tänne linkittää palveluja, tietäisin ainakin yhden.

Vierailija
11/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas voisin palkata jonkun menemään puolestani työhaastatteluun. En vaan jotenkin pysty olemaan siinä tilanteessa rento, luonnollinen ja vakuuttava.

Ennen kuin aloin oikein opiskella työhaastattelussa vastaamista, tein varmaan juuri kaikki ne virheet mistä varoitellaan. Pitkässä haastattelussa jään aina jossain vaiheessa kiinni hölmöstä vastauksesta ja jälkeenpäin vasta tajuan mitä vastausta ne siihen kysymykseen haki.

Niin turhauttavaa! Hienosti laaditun työhakemuksen ja koko ruljanssin jälkeen jää aina tyhjä käteen.

Vierailija
12/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina kaikki pahasti lukihäiriöisen mieheni työhakemukset (ja tarkistan kaikki muutkin laput/laskut mitä laatii). Kai siitä voisi rahaakin pyytää. Hyvin on sujunut kun mies on saanut niin hyvin töitä :D

Vierailija
13/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos ei ole aikaa tehdä hakemusta, niin miten on aikaa etsiä töitä?

Voipi vaikka joku vinkata että mihin hommiin on haku. Linhedin kattta vo tulla työtarjoiksua. Mollin voi laittaa paikkavahdin.Joitakin voi joku teitty firma kiinnostaa johon laittaa hakemusta.Oman firman sisällä/ tytäryhtiössä voi olla uusia hommia tarjolla.Ei kaikkien tarvitse etsimällä etsiä niitä paikkoja johon hakemuksensa laittaisi.

Vierailija
15/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kaanneblog.wordpress.com/

kiitos ;)

Vierailija
16/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää ap:n kysymyksessä on? En tiedä onko enää, mutta pari vuotta sitten te-toimistossa oli joku henkilö jonka kanssa sai tehdä ja hioa työhakemuksen mahdollisimman hyväksi.

Vierailija
17/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää ap:n kysymyksessä on? En tiedä onko enää, mutta pari vuotta sitten te-toimistossa oli joku henkilö jonka kanssa sai tehdä ja hioa työhakemuksen mahdollisimman hyväksi.

Ei ole enää. TE-virkailijoilla on useita satoja asiakkaita/virkailija, muut palvelut on ulkoistettu SpringHouselle ja muutamalle muulle isolle toimijalle.

Vierailija
18/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään, siis mitään itsekunnioitusta?

Vierailija
19/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa työkokemusta?

Vierailija
20/31 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin se sujuu. Nykyään jos ei johtajatason työtä haeta on työn hakeminen yleensä paljon vaikeampaa kuin itse työ. 

Itse kirjoittelen kaljoissaan kavereille hakemuksia. Tulee mukavan personaallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän