Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut nuoret naiset yrittävät nykyään olla mahdollisimman mummoja?

Vierailija
12.01.2016 |

Pukeutuvat ylisuureen takkiin, käyttävät räikeää mauttoman väristä huulipunaa, ovat hitaita liikkeissään ja puhuvat mummomaisella narisevalla äänellä. Kaikkein naurettavinta siinä on, että tyyli on täysin tekaistu! Se puhetapa on opeteltu ja välillä henkilö unohtaa roolinsa ja puhuu normaalilla äänellä. :D Näitä on vasta tänä talvena tullut vastaan. Ei siinä mitään, pidän kaikennäköisistä tyyleistä ja erilaisista ihmisistä, mutta tekaistu tyyli ei pue ketään. Ja Tää hämmentää mua. Miksi nuori kaunis nainen haluaisi olla kuin 70-vuotias?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman valitettavan ilmiön olen minä nuorena miehenä huomannut. Eivät taida naiset ymmärtää, että sellainen tyyli ja ulkonäkö ei kyllä nuoren miehen kiinnostusta herätä, ei sitten ollenkaan. Kyllä me nuoret miehet ihan nuorekkaita nuoria naisia halutaan, eikä mitään tätejä tai mummoja!

Ei siis kannata tuolloin ihmetellä, että mikä on, kun miehet eivät kiinnostu. No eivät taatusti kiinnostu, jos tyyli ja ulkonäkö on sitä luokkaa. :D Eikä ole tuolloin myöskään mikään ihme, että nuoret miehet kääntävät katseet silloin yhä enemmän ja enemmän ulkomaille ja ulkomaalaisten, nuorekkaiden kaunottarien suuntaan.

Kyllä lähes kaikki naiset tietävät ihan tarkkaan millainen tyyli kiinnostaa miestä. Myös ihan tarkkaan minkä näköinenkin nainen saisi olla. Monia naisia ei vaan kiinnosta näyttää haluttavilta miesten edessä, vaan he haluavat mielummin kävellä mukavissa kengissä, lämpimissä vaatteissa. Vaatteissa joissa on helppo liikkua ja kestävät pesua. Sellaisissa joissa he tuntuvat olonsa hyväksi, arvostetuksi ja kauniiksi itse. Mutta monen miehen näyttää olevan vaikeaa ymmärtää ettei naisen päälimmäinen motivaattori ole halu miellyttää miestä vaan halu miellyttää itseään.

Vierailija
22/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuota narisevaa ääntä kuulee nuorilla naisilla, jotka eivät kuitenkaan näytä mummoilta. Tuo narina näyttää olevan muotia.

En ole mummojen kuullut puhuvan samanlaisella narisevalla äänellä.

En tarkoita sitä narisevaa teiniääntä vaan mummojen narinaääntä. Kuvittele joukko kiharatukkaisia mummoja kaakattamassa jossain kahvilassa, niin ehkä tajuat, mitä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 27 oli siis ap. Se on sellaista lässyttävää narisevaa puhetyyliä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän