Vieläkö Roope Salminen juontaa?
Onko sama kohtalo kuin esim. Axel Smith? Hirviniemi myös hyllytetty. Onko muita?
Kommentit (79)
Ikävä teko ystävälle. Sietäisi hävetä.
Ihana Roope. Antaisin riisua minut ja tulla viekkuun. <3
Toivottavasti ei juonna enää koskaan missään.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Roope. Antaisin riisua minut ja tulla viekkuun. <3
Riisuisi ja tulisi viekkuun vaikka et lupaa antaisikaan
En ymmärrä, miksi hän saa edelleen juontohommia. Mikä erottaa hänet Sillanpäästä, Tähkästä, Hirviniemestä, jne?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi hän saa edelleen juontohommia. Mikä erottaa hänet Sillanpäästä, Tähkästä, Hirviniemestä, jne?
Riisuja Roopen uhkaus käräjillä jos häntä haukutaan seksuaali rikolliseksi.
Hyvä suku ja suhteet niin voi vähän pervoilla
Älkää katsoko Roopen ohjelmia, kuunnelko hänen musiikkia, jos ette halua häntä nähdä ja/tai kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Älkää katsoko Roopen ohjelmia, kuunnelko hänen musiikkia, jos ette halua häntä nähdä ja/tai kuulla.
Minä haluan kuulla ja nähdä Roopea koska olen myös tuomittu seksuaali rikollinen ja se tuntuu niin pervolta aina kun näen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan kuulla ja nähdä Roopea koska olen myös tuomittu seksuaali rikollinen ja se tuntuu niin pervolta aina kun näen hänet.
Oletko minkä televisio kanavan pomoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko minkä televisio kanavan pomoja?
😆😅🤣
Ärsyttää kun hyvä ja mielenkiintoinen ohjelma pilataan seksuaali rikollisella.
Toivottavasti jää ilman tv-töitä.
Akkari hiriviniemi tekee jo palluuta, kohta alkaa tähäkän latenkin rallatukset taas rariost kuulluu
Eipä tunnu nykyään olevan mitään rotia.
Miksei pedofiili-alkoholisti ole lusimassa vankilassa sairaita rikoksiaan..
Vierailija kirjoitti:
Miksei pedofiili-alkoholisti ole lusimassa vankilassa sairaita rikoksiaan..
jos sekin on jonkun tv-pomon toyboy
Eikös tuollakin hommat aika vähissä ole paitsi tietysti mtv3 riittää