Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sanoi ensimmäisen kerran tänään rakastavansa minua ja seuraavassa hetkessä halusikin eroa

Vierailija
12.01.2016 |

Eikä ole edes trolli. Tämä on jotain niin absurdia. Ihan kuin joku huono teininovelli.

Olemme molemmat 25 -vuotiaita ja olemme seurustelleet vakavasti noin nelisen kuukautta. Tänään hän tosiaan sanoi riidellessämme ensimmäistä kertaa, että rakastaa minua. Sitten siinä hieman puitiin ja soviteltiin. Hetken päästä sanoikin, ettei tiedä mitä haluaa. Kysyin miksi sitten kertoi rakastavansa minua ja vastasi, että koska hän rakastaa. Ja paljon.

Minä en halua olla ihmisen kanssa joka ei tiedä haluaako olla minun kanssani. Miten voi rakastaa ja silti ei voi tietää mitä haluaa (haluaako minua vai ei?). Olen aivan neuvoton täällä. Poikaystävä meni kotiinsa järjestelemään ajatuksiaan.

Tuntuu ihan siltä, että hän testailee minua tai jotain. Itsehän en siis sanonut rakastavani häntä, en koe vielä olevani valmis siihen. Ovat isoja sanoja minulle ja merkitsevät paljon. Johtuisikohan tästä, että muuttikin mielensä?

AV raati mitä mieltä? Perinteinen 'jätä se sika' ei nyt toimi kun en oikeastaan tiedä olemmeko edes yhdessä enää. En osaa oikein edes itkeä vielä, kun oli vain niin outo tämä. Riitakin oli aivan totoaalisen mitättömästä asiasta.

N25

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla bi-polarinen tämä poikaystäväsi?

Vierailija
2/5 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla bi-polarinen tämä poikaystäväsi?

Eh.. En ole ainakaan huomannut mitään mania- tai masennuskausia.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt relax! Anna sen jöröttää itsekseen aikansa ja miettiä mitä haluaa. Tunteet on sekaisin. Ja aina se rakkauskaan ei riitä, jos ei ole valmis tiiviimpään ja vakavampaan seurusteluun.

Neljä kk on melkein ei mitään. Ei kannata ottaa turhan harkiten noin alkuun, katselkaa miten menee ja tutustukaa toisiinne kaikessa rauhassa.

Rennosti vain eteenpäin :) Ei teidän ole pakko sitoutua haudan vakavasti ja ruveta sormuksia ostamaan tai hääkutsuja lähettelemään. Jutelkaa kaikesta mahdollisesta ja etenkin tulevaisuuden suunnitelmistanne. Voihan olla etteivät tärkeimmät toiveenne yms. kohtaakaan.

Antakaa aikaa! Liiallinen sitoutuminen ja ahdistava olo suhteessa tappaa taatusti kaiken herkän ja kauniin, ja silloin iskee pakokauhu. 

Vierailija
4/5 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt relax! Anna sen jöröttää itsekseen aikansa ja miettiä mitä haluaa. Tunteet on sekaisin. Ja aina se rakkauskaan ei riitä, jos ei ole valmis tiiviimpään ja vakavampaan seurusteluun.

Neljä kk on melkein ei mitään. Ei kannata ottaa turhan harkiten noin alkuun, katselkaa miten menee ja tutustukaa toisiinne kaikessa rauhassa.

Rennosti vain eteenpäin :) Ei teidän ole pakko sitoutua haudan vakavasti ja ruveta sormuksia ostamaan tai hääkutsuja lähettelemään. Jutelkaa kaikesta mahdollisesta ja etenkin tulevaisuuden suunnitelmistanne. Voihan olla etteivät tärkeimmät toiveenne yms. kohtaakaan.

Antakaa aikaa! Liiallinen sitoutuminen ja ahdistava olo suhteessa tappaa taatusti kaiken herkän ja kauniin, ja silloin iskee pakokauhu. 

Kiitos mielenkiintoisesta näkökulmasta! Mulla on taustalla vain yksi 6 vuotta pitkä ja vakava suhde. Hänellä taas pisin on 6 kk. Ehkä tosiaan yritän itse muuttaa suhteemme liian vakavaksi liian pian, koska noh. Vakavan suhteen haluan. Haluan tietää, että toinen pysyy rinnalla vaikeillakin hetkillä. Nyt en ole varma yhtään. 

ap

Vierailija
5/5 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, laita luukku saman tien kiinni, ja eti parempi tilalle. Ei tommosiin hömpötyksiin kantsi mennä mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän