Vierailija

Vain n. 0,25 prosentilla maailman ihmisistä on ÄO yli 140.
Tänäänkin eräs palstalainen kertoi ÄO:nsa olevan 142 (ennen sitä hän kertoi miten lapsensa reagoi facebookin pelotteluvideoon), terveisiä hänelle!

Sivut

Kommentit (52)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Noh, en ole tuota kyseistä juttua lukenut, mutta osuuteen mahtuu kaikenlaista. 

En lähtökohtaisesti epäile, etteikö jollain palstalaisella olisi mainittu äo. Harvinaisempaa se on kolmoset saada ja heitäkin täällä esiintyy. 

Ei korkea älykyysosamäärä tarkoita, että olisi jotain kummallista yläluokkaa, joka ei missään tapauksessa osallistu koskaan mihinkään nettikeskusteluun. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin on, kyllähän tuo älykkyys oikein lävähtää silmille kun näitä juttuja lukee.

Mekaanisella ns. Mensa-älykkyydellä ei välttämättä ole tekemistä ihmisen mielipiteiden kanssa. Yksi "tyhmimmistä" ja huonoimmin argumentoivista tunnevammaisista on läväyttänyt Mensa-tasolla yli tämän 140 pojoa. 

Olen siis nähnyt paperin, ei hänen itsensä raportoimaa ainoastaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En lähtökohtaisesti epäile, etteikö jollain palstalaisella olisi mainittu äo. Harvinaisempaa se on kolmoset saada ja heitäkin täällä esiintyy. 

Ei korkea älykyysosamäärä tarkoita, että olisi jotain kummallista yläluokkaa, joka ei missään tapauksessa osallistu koskaan mihinkään nettikeskusteluun. 

Ei sen kummallisempaa kuin että yli 140 ÄO:lla voi kutsua itseään jo neroksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Kolmosten synnyttäjiäkin täällä esiintyy" - Tosiaan netissähän voi esiintyä vaikka Elvis Presleynä, eri asia kuka sitä uskoo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, kyllähän tuo älykkyys oikein lävähtää silmille kun näitä juttuja lukee.

Mekaanisella ns. Mensa-älykkyydellä ei välttämättä ole tekemistä ihmisen mielipiteiden kanssa. Yksi "tyhmimmistä" ja huonoimmin argumentoivista tunnevammaisista on läväyttänyt Mensa-tasolla yli tämän 140 pojoa. 

Olen siis nähnyt paperin, ei hänen itsensä raportoimaa ainoastaan. 

Hänen älykkyytensä on sentään todistettu. Se että sanoo vauvapalstalla omien haaveidensa mukaisen lukeman ei ihan riitä todisteeksi.

Vaikutusvalta

Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin eräs palstalainen kertoi ÄO:nsa olevan 142 (ennen sitä hän kertoi miten lapsensa reagoi facebookin pelotteluvideoon), terveisiä hänelle!

Uskoisin, että tänne hakeutuu heitä, jotka haluavat nähdä mitä ihmismassat pohtivat. Ja kertoa oman mielipiteen joukkoon siltä varalta, ettei kukaan ole sitä vielä tullut ajatelleeksi ;).

Ne "tyhmemmät" mitä tiedän, eivät he jaksa tällaisilla palstoilla roikkua. Ainakin keskusteluketjun valitsevat eri tavoin eli löytyvät eri ketjuista. Älyllisempi eksyy omanlqaisiin ketjuihin.

Joskus tarvitaan pientä kevennystä aivoille. Tämä palstailu on juuri sitä. Kyllä se saippuasarjat voittaa ja aivoillekin jää vielä tilaa raksutella. Jopa yhteiskunnallista vaikutusmahdollisuutta löytyy (täältä)!

Vierailija

Vaikutusvalta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että tänne hakeutuu heitä, jotka haluavat nähdä mitä ihmismassat pohtivat. Ja kertoa oman mielipiteen joukkoon siltä varalta, ettei kukaan ole sitä vielä tullut ajatelleeksi ;).

Ne "tyhmemmät" mitä tiedän, eivät he jaksa tällaisilla palstoilla roikkua. Ainakin keskusteluketjun valitsevat eri tavoin eli löytyvät eri ketjuista. Älyllisempi eksyy omanlqaisiin ketjuihin.

Joskus tarvitaan pientä kevennystä aivoille. Tämä palstailu on juuri sitä. Kyllä se saippuasarjat voittaa ja aivoillekin jää vielä tilaa raksutella. Jopa yhteiskunnallista vaikutusmahdollisuutta löytyy (täältä)!

Kuinkahan moni AV-mamma uskoisi jos vaikkapa Ylilaudalla kirjoittelevien väitettäisi olevan neroja? Tuskin monikaan. Mutta kun itse palstailee AV:llä niin onhan se nyt selvä, että täällä palstailee älyköt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä kuulun siihen 0,25 prosenttiin.

:D Älykkään ihmisen ei tarvitse kertoa olevansa älykäs, muut huomaavat sen ilmankin.

Vierailija

Aika usein täällä tunnutaan heittelevän sitä mensan nettitestistä saatua tulosta keskusteluihin, ihan niin kuin se olisi joku virallinen tulos. En ole vielä montaa kertaa nähnyt, että nettikeskustelussa kukaan olisi sanonut saaneensa tuloksen väliltä 90-110, joita kuitenkin pitäisi olla suhteessa eniten. Olen aika paljon googletellut ja lukenut näitä keskusteluja, koska sain itsekin hyvän tuloksen ja äimistyin siitä. Epäilen, että nettitesti antaa tarkoituksella totuutta paremman tuloksen, jotta se houkuttelisi ihmisiä maksulliseen viralliseen testiin.
Tälleen vähän aiheen ohi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen tarpeeksi viisas olemaan kommentoimatta mihinkään näin tyhmään aloitukseen.

Älykkyys ja viisaus eivät ole synonyymejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen tarpeeksi viisas olemaan kommentoimatta mihinkään näin tyhmään aloitukseen.

Pitäisikö olla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla?

Jos eivät sinunkaan mielestäsi ole, miksi mainitsit viisaudestasi?

Vierailija

Suurimmaks osaks korkeakoulutetut akateemiset superäidit sun muut lyttää "huonompia" wt ilmauksin yms. Jos ei kestä täällä olevaa "vajavaisempaa" porukkaa ei varmaan kannata täällä kirjotella ;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla?

Jos eivät sinunkaan mielestäsi ole, miksi mainitsit viisaudestasi?

Viisas vaikenee.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat