Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi rumat eivät mene kauneusleikkaukseen?

kaunotar vai hirviö
12.01.2016 |

Ihan vain pohdin tälläistä asiaa, kun netissä on usein tullut vastaan rumien ihmisten avautumisia ulkonäöstään ja siitä kuinka masentuneita he ovat. He ovat yksinäisiä ja elämän halu on lähtenyt lähes kokonaan joten mietin, että miksi sitten asialle ei voisi tehdä jotain?
Mielestäni kuitenkin kauneusleikkaus on pieni hinta elämän ilon saamiseen jos sitä ei muuta kautta pysty saavuttamaan. En siis sano että ruman pitäisi automaattisesti mennä kauneusleikkaukseen, mutta tyhmää on myös kitua rumana ja masentuneena tässä maailmassa jos sellainen mahdollisuuskin on annettu. Rahakin on vain säästämiskysymys. :)
Mitä te ajattelette?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ruma vastaa. Mulla ongelmana huono arpinen iho, perunanenä ja huonot hiukset.

On voitu tehdä ihon kuorintahoitoja, mutta ei hiontoja, koska aknetulehdusta ei vaan saada kuriin...Nenäleikkaus taas liian kallis, koska haluaisin tehdä sen suomessa ja toisaalta tuo leikkaus pelottaakin liikaa. Huonot ohuet luonnonkiharat hiukset olen myös perinyt ja pidän ne aika lyhyenä suosiolla & kiva väri+leikkaus. Kroppa mulla on ok, hampaita olen valkaissut ja tyylistä saan kehuja. Naama nyt on vaan mikä on. Iho varsinkin on pilannut mun elämää 20 vuotta :( Ei ole siis mitään ihmeleikkausta millä rumasta saisi kauniin, jotkut kauniit näin tuntuu ajattelevan ja syyllistävän näin meitä rumia entisestään.

Vierailija
22/25 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenkohotukset on kymppitonnista ylöspäin, abdominoplastia vähintään 4-6 donaa, rintojen kohotus kolmesta tonnista ylöspäin, nenän muotoilu vähintään kolmisen donaa jne. Siinä sulle säästämistä jos ei kk-tulot ala nelosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun he eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä ja koska heillä on parempi itsetunto kuin sinulla.

Ei taida sinullakaan olla kovin hyvä itsetunto kun noin provosoidut

Vastauksen avauksen tason mukaisesti. Ei tässä muuta.

24/25 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ruma vastaa. Mulla ongelmana huono arpinen iho, perunanenä ja huonot hiukset.

On voitu tehdä ihon kuorintahoitoja, mutta ei hiontoja, koska aknetulehdusta ei vaan saada kuriin...Nenäleikkaus taas liian kallis, koska haluaisin tehdä sen suomessa ja toisaalta tuo leikkaus pelottaakin liikaa. Huonot ohuet luonnonkiharat hiukset olen myös perinyt ja pidän ne aika lyhyenä suosiolla & kiva väri+leikkaus. Kroppa mulla on ok, hampaita olen valkaissut ja tyylistä saan kehuja. Naama nyt on vaan mikä on. Iho varsinkin on pilannut mun elämää 20 vuotta :( Ei ole siis mitään ihmeleikkausta millä rumasta saisi kauniin, jotkut kauniit näin tuntuu ajattelevan ja syyllistävän näin meitä rumia entisestään.

Akne on kyllä sellainen riesa! Mutta en usko et muut kiinnittää siihen niin paljon huomiota kuin itse se, jolla akne on! Ole armollisempi itsellesi, äläkä ajattele että olisit ruma! Kauniita puolia sinussa on kuten kirjoitit! Keskity ajattelemaan niitä! Olet kaunis! <3 Tuolla ajattelulla saa vaan harmaita hiuksia! (Vaikka onhan nekin ollut nyt in, heh!) 

Ja ei tiedä minkä näköinen itse viestiketjun aloittaja on! Sisäisesti ei ainakaan ole kaunis kun noin ajattelemattomia kirjoittaa! 

Vierailija
25/25 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunotar vai hirviö kirjoitti:

Ihan vain pohdin tälläistä asiaa, kun netissä on usein tullut vastaan rumien ihmisten avautumisia ulkonäöstään ja siitä kuinka masentuneita he ovat. He ovat yksinäisiä ja elämän halu on lähtenyt lähes kokonaan joten mietin, että miksi sitten asialle ei voisi tehdä jotain?

Mielestäni kuitenkin kauneusleikkaus on pieni hinta elämän ilon saamiseen jos sitä ei muuta kautta pysty saavuttamaan. En siis sano että ruman pitäisi automaattisesti mennä kauneusleikkaukseen, mutta tyhmää on myös kitua rumana ja masentuneena tässä maailmassa jos sellainen mahdollisuuskin on annettu. Rahakin on vain säästämiskysymys. :)

Mitä te ajattelette?[/quote

MINÄ ajattelen että TE olette kunnon pikku PISSIS. Tai vastaavasti TE olette vajaaälyinen ! Joten kysyn TEILTÄ miksi ette vedä ranteitanne auki ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi