Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kaa: Darcy vai Bingley?

Vierailija
12.01.2016 |

Ehdottomasti Darcy! En pidä Bingleyn isoista silmistä ja pikkupojan kiharoista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Tilney nyt mieluummin, tai Wentworth

Vierailija
2/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
4/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Tilney on niin älykäs ja hauska, Wentworthissa vetoaa se, ettei meinannut antaa anteeksi, mutta antoi sitten kumminkin. :) Bingley on mukava heppu, varmasti mukavampi kuin Darcy, mutta Darcyssa sitten tietty raha paikkaa paljon. 

Vierailija
5/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin ;)

Vierailija
6/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luonteensa puolesta Bingley. Mun mies on samantyyppinen, iloinen ja puhelias. En varmaan viihtyisi jäyhän ja estyneen Darcyn seurassa, olen itse sellainen. Olis illat varmaan aika hiljaisia siellä Pemberleyssä kun molemmat vaan möllöttäisi ja lukisi kirjaa tms.

Vierailija
7/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan luonteensa puolesta Bingley. Mun mies on samantyyppinen, iloinen ja puhelias. En varmaan viihtyisi jäyhän ja estyneen Darcyn seurassa, olen itse sellainen. Olis illat varmaan aika hiljaisia siellä Pemberleyssä kun molemmat vaan möllöttäisi ja lukisi kirjaa tms.

Bingleyn kanssa pitäisi päästä sopimukseen, että siskot ei sitten kuulu pakettiin, eikä toisen siskon juopotteleva mies. Ne pitäisi häätää jonnekin. Darcyn siskon kanssa varmaan tulisi toimeen, sitä voisi vielä manipuloida. Ei vaiskaan, hänen kanssaan voisi asua. :)

Vierailija
8/8 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuli kyllä hyviä pointteja, Darcy alkaa kuulostaa yhä huonommalta valinnalta. Mutta hyvännäköinen, ja todennäköisesti kiihkeä rakastaja. Voisin kuvitella että Bingley olisi vähän liian innokas, kuin koiranpentu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan