Vierailija

Mitä jälkiö se sinuun jätti? Kerroitko koskaan kenellekään asiasta? Missä paikassa käsittelit asiaa, kenelle juttelit? Kuinka pääsit sinne? Mistä pääsen jollekin juttelemaan?

Alkanut palata vanhoja muistoja mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija

- "Eihän se sinuun mitään jälkiä jättänyt. Eteenpäin vain, ei saa takertua tuollaisiin typeriin, vanhoihin pikkujuttuihin."

- Enpä juuri uskaltanut. Minun äitinihän se alunperin pyysi sitä hirviötä antamaan minulle sitä "seksuaaliterapiaa", mikä tosin piti papereihin kirjata viikottaisiksi syöpätarkastuksiksi, ettei asia olisi näyttänyt paperilla pahalta. Ja ei, se ei ollut pappi, vaan lääkäri. Lopulta, kun ne piinaavat viikot olivat ohi, äitini halasi sitä hirviötä ja sanoi tippa linssissä "kiitos hyvästä työstä". Tämä on siis lainaus sanasta sanaan, se on painunut takaraivooni kai loppuiäkseni. En uskaltanut kertoa kenellekään muulle, kun se vikahan oli minussa. Kuka hullu nyt julistaisi kaikille tuntemilleen aikuisille, miten paskaksi onkaan onnistunut kasvamaan?

- Käsittelin asiaa sen aikaa, mitä ehdin sitä käsissäni pitää, ennen kuin äitini käski heittää ajatuksen roskakoriin. En ehtinyt sen kymmenen minuutin aikana jutella kenellekään.

Anteeksi, ettei minusta ole tämän enempää apua. Kaipa minäkin vain halusin päästä juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olin onneksi jo 14. Olinhan minä kyllä vielä aika lapsi ennen kuin se alkoi, mutta sen loputtua en ainakaan enää ollut, mikä on hyvä. Aikuiset ovat kestävämpiä.

- 2

Vierailija

Olin koko lapsuuteni ja nuoruuteni jotenkin masentunut ja yksin salaisuuksieni kanssa. En ollut koskaan vapautunut ja rento oma itseni. Tunsin syvää häpeää. Rohkaistuin kertomaan asiasta pari vuotta sitten ystävilleni ja perheelleni, mikä oli valtava helpotus. Vanhat muistot oli minullakin pinnassa niin, etten enää ollut työ- tai opiskelukuntoinen ja hakeuduin lopulta lääkäriin terveyskeskukseen, mitä kautta sain pitkän sairausloman ja tarvitsemaani hoitoa. Tein myös rikosilmoituksen, mutta rikos oli vanhentunut. 

Tällä hetkellä opiskelen kiinnostavaa alaa ja asiat on hyvällä mallilla. Siitä kyllä pääsee yli! Kannattaa ehdottomasti puhua jollekin! 

Itse "hyväksikäyttäjä" :)

Ikävää, että joillakin nuo kokemukset ovat olleet ikäviä. Minunkin tapaus oli periaatteessa hyväksikäyttöä, mutta olin oikeasti ihastunut ko, mieheen ja nautin suunnattomasti hänen huomiosta ja seksistä. Siis en tajuu miten voimakkaasti sain orkun silloin! Kaverini kokeilivat tupakkaa ja alkoholia, mutta mä janosin vain sitä nu...ssimista! Ei näin vanhempana voi mitenkään verrata nuoruuden elinvoimaiseen juttuun! Suhteemme kesti vajaan vuoden, jonka jälkeen jäimme kiinni miehen vaimolle. Ei siitä nyt kuitenkaan sen enempää, mennyt on mennyttä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat