Onko täällä muita, joita ällöttää sellainen ylospäintyöntyvä nappinapa?
Tiijätte varmaan mistä puhun. Mua puistattaa aina jos nään sellasen. En tajuu, miten joku voi elää sen kanssa ja siis mua ällöttää se et joutuisin ees koskee siihen. Hyi. Anteeks vaan kovasti jos jollakin on sellane...
Kommentit (39)
HAHAHAH! Ihana keskustelu, nauroin ääneen. Todellakin ällöttää.
Jep. Tuo on yksi niistä ulkoisista asioista ihmisissä mistä en pidä, ja vähän hävettää se myöntää, koska eihän sille mitään voi... Samaan sarjaan mulla kuuluu huomattavan isot korvanlehdet. :( Ja naisilla hyvin isot, luisen näköiset jalat heh.
Vanha ketju, mutta.. Onpas täällä ollut paljon liikkeellä täysin kaikin puolin täydellisiä ihmisiä. Harva meistä on, mutta jos jonkun joku yksityiskohta noin käy vaivaamaan, ni täytyy vaan toivoa, että itse on täydellinen ja hautaan asti täydellisenä pysyy, ettei tarvii aina oksentaa ällötyksestä, kun itseä peilistä katselee. Jotainhan voi ällöttää samoin vaikka se, että etuvarvas on isovarvasta pidempi! Hyi yök. Tai jos on vähän kaksarin alkua. Hyi! Tai jos silmät on liian lähekkäin. Yök! Tai liian pienet silmät. Yök yök. Tai että käyttää hiuspidennyksiä. Kamalinta ikinä!
Eipä tunnuta tiedettävän mistä on kyse. Nappinavassa on kyse napatyrästä. Ei taida olla kovin vaarallinen, mutta usein korjataan leikkauksella. Keskosilla yleinen, koska napa ei ole ehtinyt kohdussa kehittyä enemmän.
Mull oli raskausaikana ulospäin pullottavat napa. Teippasin sen joskus.
Vierailija kirjoitti:
Joo. 5-vuotiaalla tytölläni on sellainen. Voi reppanaa, mutta minkäs sille voi.
Lapsen napaan muuttuu kyllä.
Joskus kehitysmaassa olen nähnyt isoja napatyriä, joita ei ole leikattu. Ne ovat vähän ällöttäneet.
Suomessa kaikki navat ovat ok. Lapsena vähän pullottavampia, nuorena kuopalla, raskausaikana pullottavampia, ehkä jollakulla ylipainokin pyöristää. Elämää se vaan on.
kuoppanapa ja pieni pömppis on kauneinta naisella.
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella, kun joku "nappinapainen" lukee tätä ketjua :D
Voit kuvitella siitä mitä?
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAH! Ihana keskustelu, nauroin ääneen. Todellakin ällöttää.
Ihana keskustelu?
Olet outo.
Ei kai napa voi olla ulospäin työntyvä?
Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä? Ulospäin pullistuva napa muuten kuin raskauden aikana johtuu napatyrästä. Itseltäni korjattiin se varmaan joskus 3-vuotiaana koska minulla on leikkausta ennen ja jälkeen sairaalasta muistikuvia. Jos omalla lapsella tai itsellä on tuollainen napa ja se häiritsee niin sen korjaamisesta voi hyvin kysyä, kyseessä oli ainakin toipumisen kannalta pieni operaatio.
Napanuora leikattu jotenkin väärin? Jokin syy tuohonkin on.
Sen voi leikkauttaa normaalin näköiseksi.
Paksuna olevilla näkyy, kun näytetään. Yök.
Käytkö jos kätilön sitoo käsiraudoilla? Vai pitääkö olla köyttä?