Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensikohtaamisessa treffeillä inhon ilmeitä!

Vierailija
17.12.2025 |

Minulle on käynyt kolme kertaa niin. En ole erityisen kaunis, ryppyjäkin on, olen 50. Pitkä olen 176 cm, se vastapuolella toki tiedossa etukäteen. 
Painoa on 75 kg, ehkä  saa inhoa treffikumppanin kasvoille. 
Mutta se tuntuu niin pahalta, etten uskalla enää mennä treffeille, vaikka sinkku olenkin.  

Oletteko kokeneet vastaavaa. Mitä voisi tehdä, kun järkytyksen ilme tulee kohtaamisessa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain rohkeasti. Ota itsestäsi realistinen valokuva, jos jonkun tinkerin kautta solmitte suhdetta, niin ei järkyty.

Siis ei yläviistosta kännykällä sitä kuvaa, että mahdollinen kaksoisleuka ei näy.

Vierailija
2/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuolet ovst olleet suunnilleen saman ikäisiä, ennakkoon kohteliaita, innostuneita, pitkiä miehiä.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on vain nyrpeä perusilme ja siksi ovat itse sinkkuina. 

Vierailija
4/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut itsestäsi kuvan, jossa näytät itseltäsi? Silloin ei pitäisi tulla yllätystä. 

Vierailija
5/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vain rohkeasti. Ota itsestäsi realistinen valokuva, jos jonkun tinkerin kautta solmitte suhdetta, niin ei järkyty.

Siis ei yläviistosta kännykällä sitä kuvaa, että mahdollinen kaksoisleuka ei näy.

Jos kuvan vaihtaa, töytyykö profiili vaihtaa? Mietin, että laitan täysin meikittömän kuvan.. Siinä kyllä olen täysin eri näköinen.,

Vierailija
6/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi realistiset kuvat ennen tapaamista, ei kukaan  yllättyisi. Ratkaisu on siis täysin omissa käsissäsi.  Juuri tämän takia on todella lyhytnäköistä laittaa itsestään nettiin filtteröityjä ja vain hyvästä kulmasta otettuja kuvia. 

Vierailija
7/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lihavuus inhottaa. Se inhon ilme on niin suuri. 
Pitäisikö lisätä kokovartalokuvakin, että koko karmea ilmestys näkyy

Vierailija
8/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on kyllä suhteessa pituuteen täysin normaali vaikka olisit naispuolinen, mutta oletko siis mies?

Vierailija
9/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista aina että jokaisesta ne kuvat ovat aina hiukan eri kuin livenä. Harva näyttää samalta kuin kuvissa.

Vierailija
10/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole lihava jos on noin pitkäkin. 

Vierailija
11/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma että ne edes on mitään inhon ilmeitä? Monella on varsinkin iän myötä aika nyrpeä perusilme, kun suupielet roikkuu alaspäin, ja toisaalta epävarmuus ja jännittäminen voi saada aikaan ilmeitä, jotka toinen voi tulkita inhoksi.

Olen itse ollut vuoden verran deittimarkkinoilla yli 40 v:nä, enkä moisia ilmeitä miettinyt. Olin ihan kunnolla lihavakin, joten en yhtään epäile, etteikö jotkut olisi itsekseen ajatelleet, että voi ei yök, näyttää vielä paljon pahemmalta kuin kuvissa. Mutta kohteliaasti on silti treffit hoidettu loppuun, tehty selväksi ettei tavata enää koska ei ole kemiaa tai en vaikuta hänen tyyppiseltä tms. Ei aikuiset ihmiset nyt ole yleensä niin epäkohteliaita, että vääntelisivät naamaa inhosta treffeillä. Jos joku on, niin se on hänen häpeänsä ettei ole käytöstapoja.

Vierailija
12/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä voisi tehdä, kun järkytyksen ilme tulee kohtaamisessa?"

Ymmärtää että vastapuolella ei ole kaikki muumit laaksossa. Poistua paikalta ja onnitella itseään siitä, että onistui väistämään luodin. 

Vierailija
13/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä muistan kun menin syömään ravintolaan ensitreffeillä Tinder-miehen kanssa. Hän ei hymyillyt kertaakaan koko aikana ja kun lopuksi sanoin, ett' "olisi kiva tavata sinut uudelleen", niin hänellä oli tosi vaivaantunut katse. Hän ei sitten koskaan ottanut yhteyttä uudelleen. Varmaan mun olisi kannattanut tarjota hänelle se ateria, niin häntä ei olisi harmittanut.

Vierailija
14/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miusta varmaan kerran treffeillä näkyi kyrsiintyminen naamasta, kun treffimies maksatti minulla brunssinsa. Oltiin siis sovittu Tinderissä, että hän tulee minua tapaamaan 2h ajomatkan päähän toiseen kaupunkiin ja minä olin ehdottanut,e ttä mentäisiin brunssille ja että minä voin tarjota. Yllätyksekseni hän suostui siihen, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, tarjoan yliopiston opettajalle 34€ arvoisen brunssin! Sitten siellä syödessä mies oli naama punaisena kuin tomaatti ja tuijotti minun tissejäni eikä juuri ollenkaan kysellyt minulta mitään. Arvatkaa vaan, että harmittiko. 

Vierailija
15/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^niin ja hän olisi vielä halunnut tavata uudelleen.

Vierailija
16/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita reilusti vain koko kropasta kuva profiiliin, niin säästyy aikaa turhilta yllätyksiltä, jos jotakuta  ei miellytä. Itse tykkään vartalon pehmeydestä ja muutama ylimääräinen kilo vain kaunistaa naista mielestäni.

M50

Vierailija
17/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 v. nainen, eikä ole koskaan käynyt niin, että vastapuolella olisi jotain inhon ilmeitä. Ihan hyvännäköisiä ja fiksuja kavereita ovat olleet. Yleensä minä olen se, jota ei kiinnosta.

Mahdatko ap nyt itse valita miehiä, jotka ovat niitä peräkammarin penttejä, jotka haaveilevat instababenaisista? Jos deittipalvelusta esim. haluaa paskoja kokemuksia, kyllähän niitä sieltä saa. Se on pullollaan ääliöitä.

Vierailija
18/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreet kuvat vai kymmenen vuotta vanhat?

Naiset tykkää käyttää vanhoja kuvia missä ne joskus on näyttänyt hyvälle.

Treffeillä paljastuu totuus ja menee fiilikset samantien.

Ei huijaamalla pitkälle pääse 

Vierailija
19/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lihavuus? Ap on normaalipainoinen.

Vierailija
20/41 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miusta varmaan kerran treffeillä näkyi kyrsiintyminen naamasta, kun treffimies maksatti minulla brunssinsa. Oltiin siis sovittu Tinderissä, että hän tulee minua tapaamaan 2h ajomatkan päähän toiseen kaupunkiin ja minä olin ehdottanut,e ttä mentäisiin brunssille ja että minä voin tarjota. Yllätyksekseni hän suostui siihen, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, tarjoan yliopiston opettajalle 34€ arvoisen brunssin! Sitten siellä syödessä mies oli naama punaisena kuin tomaatti ja tuijotti minun tissejäni eikä juuri ollenkaan kysellyt minulta mitään. Arvatkaa vaan, että harmittiko. 

Miksi pelaat jotain typeriä pelejä? Älä sano tarjoavasi jos et halua, jestas että voikin ihminen olla vaikea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi