Mihin syöpään se David Bowie nyt oikein sitten kuoli?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Guardian on kuulemma kertonut jo viime viikolla, että Bowie sairastaa keuhkosyöpää. Lung cancer.
Siinä mielessä ymmärrän, että Iman on laittanut instaan useita kuvia, missä äijällä tupakka suussa...Instaa ei ollut vielä 2004. Lopetti tosin jo 2002.
Häh? Vaimo on ladannut vanhoja kuvia Bowiesta ihan viime päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähisuvusta on kuoltu syöpään 72 v, 66 v ja syövästä parantunut sairastui 45 v. Kukaan ei ollut epäterve yksilö eikä tupakoinut. Ihmisten pitäisi jo tajuta, että syöpä on ihan hirveän yleinen enkä todellakaan usko näihin hallituksen jorinoihin siitä, että eliniänodote kasvaa ja kasvaa, koska ihmiset kuolevat koko ajan nuorempina ja nuorempina kuin 1900-luvun alussa syntyneet.
Muutamien lähisuvun ihmisten perusteella ei voi tehdä koko väestöä koskevia päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Guardian on kuulemma kertonut jo viime viikolla, että Bowie sairastaa keuhkosyöpää. Lung cancer.
Siinä mielessä ymmärrän, että Iman on laittanut instaan useita kuvia, missä äijällä tupakka suussa...Instaa ei ollut vielä 2004. Lopetti tosin jo 2002.
No tuleva kuolema on varmasti ollut tiedossa jo viime päivinä... On saattaut olla jo tajuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että syynä on kannabis.
Jep, kannabissyöpä on yksi yleisimmistä kuolemaan johtavista taudeista Euroopassa.
Eiku..
tERVE kirjoitti:
Gave up his 50 cigarettes a day smoking habit in 2004.
Niin, David oli ketjupolttaja vielä 2000 luvun alussa.Sanoi itse BBC:n haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleva kuolema on varmasti ollut tiedossa jo viime päivinä... On saattaut olla jo tajuttomana.
Niin voisi päätellä ainakin noista instan kuvateksteistä, esim. 2 pvä sitten "Sometimes you will never know the value of something until it becomes a memory". Toivottavsti ei joutunut kärsimään :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähisuvusta on kuoltu syöpään 72 v, 66 v ja syövästä parantunut sairastui 45 v. Kukaan ei ollut epäterve yksilö eikä tupakoinut. Ihmisten pitäisi jo tajuta, että syöpä on ihan hirveän yleinen enkä todellakaan usko näihin hallituksen jorinoihin siitä, että eliniänodote kasvaa ja kasvaa, koska ihmiset kuolevat koko ajan nuorempina ja nuorempina kuin 1900-luvun alussa syntyneet.
Muutamien lähisuvun ihmisten perusteella ei voi tehdä koko väestöä koskevia päätelmiä.
Luonnollisesti en tehnytkään. Ne olivat oman elämän esimerkkejä. Voidaan kaivaa tämä ketju esiin 20-30 vuoden kuluttua ja katsoa, olinko oikeassa vai väärässä.
"On 10 January 2016, two days after releasing the album Blackstar on his 69th birthday, Bowie died from liver cancer at his New York home. He had been diagnosed with the illness eighteen months earlier."
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa lukee liver cancer?
Ehkä oli levinnyt maksaan? Todennäköisesti näin...
tERVE kirjoitti:
Gave up his 50 cigarettes a day smoking habit in 2004.
Poltti ransakalaisia vahovoja Gitanes-merkkisiä. Muistan, koska itsekin ostin heti ekalla ulkomaanmatkalla salaa vanhemmilta ihan vaan koska olin niin kiihkeä Bowie-fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti en tehnytkään. Ne olivat oman elämän esimerkkejä. Voidaan kaivaa tämä ketju esiin 20-30 vuoden kuluttua ja katsoa, olinko oikeassa vai väärässä.
Minun vanhemmat on molemmat ylittäneet omien vanhempiensa eliniän. Isän äiti kuoli 70 vee ja isän isä 75, isä on nyt 75 itse ja pirteä, verenpainelääkityksellä mutta muuten ok. Äidillä tilanne on vielä paljon selvempi, alkaa olla ylittänyt luomuvanhempiensa eliniän kymmenellä vuodella.
Katoinkin sen tuoretta kuvaa että jotenkin keltainen.
Vierailija kirjoitti:
Epäterveellistä elämää taisi viettää paljonkin.
2004 lopetti tupakoinnin. Sitä ennen veti 50 tupakkaa päivässä.
Olisi luullut lopettamisen auttaneen.
Vierailija kirjoitti:
Wikipediassa lukee liver cancer?
Ei lukenut silloin kun tein tämän ketjun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että syynä on kannabis.
Jep, kannabissyöpä on yksi yleisimmistä kuolemaan johtavista taudeista Euroopassa.
Eiku..
Kannabis ja tupakka yhdessä ovat todella tuhovoimaisia syövän aiheuttajia siihen vielä alkoholi niin kuolema.
Nyt tämä hippipolvi alkaa putoilemaan niihin tauteihin mitä on hankittu. Eiköhän Bowienkin syövän alku ole kannabis, tupakka ja alkoholi...
Luulen että hyvinkin pian voimme odottaa lisää muusikoiden kuolemia. Eiköhän Rollareiden aika ole jo pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmy kuoli miehekkåäästi keukosyöpäään
Aivosyöpään.
Kasvaimet aivoissa (ja kaulalla) eivät tarkoita automaattisesti aivosyöpää. Voivat olla myös jonkin muun syövän etäpesäkkeitä. Itse uskon, että kuoli keuhkosyöpään. Oli sairastanut syksyllä jonkin keuhkoinfektion, jonka vuoksi ei voinut keikkailla silloin. On hyvin tavallista, että keuhkosyöpädiagnoosia edeltävät erilaiset keuhkojen infektiosaitaudet, kuten toistuvat keuhkokuumeet.
"According to Lemmy’s manager, Todd Singerman, the rock icon was officially diagnosed with terminal cancer of the brain and neck on Dec. 26."
http://loudwire.com/lemmy-kilmister-manager-details-terminal-brain-neck…
Kasvaimet aivoissa (ja kaulalla) eivät tarkoita automaattisesti aivosyöpää. Voivat olla myös jonkin muun syövän etäpesäkkeitä. Itse uskon, että kuoli keuhkosyöpään. Oli sairastanut syksyllä jonkin keuhkoinfektion, jonka vuoksi ei voinut keikkailla silloin. On hyvin tavallista, että keuhkosyöpädiagnoosia edeltävät erilaiset keuhkojen infektiosaitaudet, kuten toistuvat keuhkokuumeet.