Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukava/hyvä ruokapaikka synttärijuhliin Helsingissä ? ***

Vierailija
11.01.2016 |

Eli, vähän huonosti Helsinkiä tunnen, mutta sinne ollaan menossa, noin 8 hlö istuksiin ja syömään (ja juomaan) 52v synttäreitä, ollaan siis 40-52 ikäisiä. Mikähän olisi siisti, kiva, tunnelmallinen paikka, jossa vielä hyvä ruokakin?
Kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Taka-Töölön Kuuhun. Mahtavan hyvä ruoka, rento palvelu, usein näkee just isoja seurueita juhlimassa. :)

http://www.ravintolakuu.info/fi/etusivu/

Vierailija
2/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ruokaa? Keskustan alueelta vai käykö muutkin paikat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perushyvää ruokaa, ei mitään hitokseen kallista paikkaa.

Keskustan alue.

ap

Vierailija
4/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas ydinkeskustasta puhutaan, menisin Passioon tai Sinneen. Molemmat rentoja paikkoja & hyvää ruokaa, Sinne sopii hyvin isolle porukalle, Passio on hieman intiimimpi. Passiossa plussaa oman panimon oluista.

Vierailija
5/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgessä on hyvä ruoka ja kiva fiilis.

Vierailija
6/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vespa Esplanadilla, Erottajan lähettyvillä.

Vierailija
7/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäätte vähän mausteisemmasta ruoasta, kannattaa mennä Himshikhariin. Se on Nepalilainen ravintola Hakaniemessä, entistä Sokosta vastapäätä. Läheskään kaikki ruoat eivät ole tulisia vaikka niissä onkin erilaisia mausteita. Suosittelen!

http://www.himshikhar.fi

Toinen hyvä paikka joka tulee mieleeni on Bellevue, joka sijaitsee Katajanokalla.

Siellä tarjotaan puolestaan venäläistä ruokaa.

http://www.restaurantbellevue.com/mobile/

Vierailija
8/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Sävel tai Loosister Kalliossa ovat tunnelmallisia, rentoja ja edullisia.

Vierailija
9/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastis (Pikku Roba), Sandros (3. linja), Allotria (Hämeentien ja Mäkelänkadun kulma), Sogno (Töölöntorinkatu), Karl Johan (Yrjönkatu, hotelli Tornia vastapäätä. On kyllä pieni), Töölön Sävel (Runebergink.), Kolme Kruunua (Liisankatu).  

Minäkin suosittelen noiden lisäksi Kuuta, vaikka voisin väitellä siitä, onko se Taka-Töölössä vai ei. Koska se on lähellä Töölöntoria ja Hesperian puistoa, se on mun kartalla Etu-Töölössä ;D

Kaikki ehdottamani on mun mielestä oman rahan paikkoja, mikään ei ole ketju ja niissä on hyvä ruoka. Hauskoja synttäreitä!

Vierailija
10/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin suosittelen noiden lisäksi Kuuta, vaikka voisin väitellä siitä, onko se Taka-Töölössä vai ei. Koska se on lähellä Töölöntoria ja Hesperian puistoa, se on mun kartalla Etu-Töölössä ;D

Etu- ja Taka-Töölön raja menee Pohjoisella Hesperiankadulla, eli kyllä Kuu on ihan turvallisesti Taka-Töölössä. :) KuuKuu taas on Etu-Töölössä.

Vierailija
11/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Kiitoksia paljon!

ap

Vierailija
12/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Etu)töölöläinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etu- ja Taka-Töölön raja menee Pohjoisella Hesperiankadulla, eli kyllä Kuu on ihan turvallisesti Taka-Töölössä. :) KuuKuu taas on Etu-Töölössä.

Älä?! Mä olen aina ajatellut että Töölöntorista eteenpäin, Topeliuksenkatua alas, siellä on Taka-Töölö. Korjaan heti karttaani, koska väitteesi tuntuu täysin järkeenkäyvältä, kun tarkemmin ajattelen. Kiitos! :D

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä