Aah, miten tyhjää oli kaupoissa tänä aamuna seitsemältä!
Luksusta! Melkein privaattipalvelu. Kyllä kelpasi tehdä juhannusostokset!
Kommentit (8)
Käyn yleensäkin kaupassa varhain aamulla. Silloin ei ole ruuhkaa, paitsi että hyllyjen tavaroittajia on rullakoineen ja trukkilavoineen.
Vierailija kirjoitti:
Tien päällä oli tyhjää myös, kyllä kelpasi ajella mökille.
Eilen illalla sillit teillä 5-30 km tunnissa, ei pääse eteen ei taakse...
Kaupathan ovat auki lähes normaalisti, ei siellä tarvitse aamulla käydä. Toista oli parikymmentä vuotta sitten kun heräsin puoliltapäivin ja ajattelin syötävää ostaa, kaikki kaupat olivat yllättäen kiinni. Nyt on ruokaa mutta kaupat auki, parempi näin.
Kello oli noin kuusi lähdin aamukävelylle, olin ainoa herällä oleva ihminen joka kulki jalkaisin, tällä meidän kylällä, saa sanoa Juicen laulun sanoin, katu täyttyy askelista...no ei kuolemista vaan ne askeleet olivat minun, hei unikeot nyt on Juhannusaatto herätys mietin siinä kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupathan ovat auki lähes normaalisti, ei siellä tarvitse aamulla käydä. Toista oli parikymmentä vuotta sitten kun heräsin puoliltapäivin ja ajattelin syötävää ostaa, kaikki kaupat olivat yllättäen kiinni. Nyt on ruokaa mutta kaupat auki, parempi näin.
Myöhemmin on ruuhka.
Vierailija kirjoitti:
Kello oli noin kuusi lähdin aamukävelylle, olin ainoa herällä oleva ihminen joka kulki jalkaisin, tällä meidän kylällä, saa sanoa Juicen laulun sanoin, katu täyttyy askelista...no ei kuolemista vaan ne askeleet olivat minun, hei unikeot nyt on Juhannusaatto herätys mietin siinä kävellessä.
Olet selvästi ottanut jo juhannuskuppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi ottanut jo juhannuskuppia.
En vaan päätin että saan päivän askeleet täyteen ennen kuin korkkaan ja niin tein.Mulla on nyt sellainen tilanne päällä että painoa pitää pudottaa ja veriarvot sokereineen ja verenpaineet pitää saada paremmaksi.Tätä olen tehnyt tammikuusta lähtien kun kokeet näyttivät että kuolema odottaa nurkan takana joten älä sinä heti ala puhumaan viinasta jos joku käy jo varhaisaamulla lenkillä.
Tien päällä oli tyhjää myös, kyllä kelpasi ajella mökille.