Tunnetteko ihmisiä, joiden perusilme on aina luotaantyöntävä, hapan, negatiivinen?
Oma kälyni on sen näköinen, niin kuin häntä aina v*tuttaisi joku asia. Häntä ei todellakaan ole helppoa lähestyä, edes hyvän itsetunnon omaavan ihmisen. Eikä kyllä aina viitsikään, kun se luonnekaan ei ole mikään kovin aurinkoinen.
Lasteni päiväkotiryhmässä on yksi tyttölapsi, jonka äiti on aina naama peruslukemilla ja on kuin myrkyn niellyt. Hyvä jos huomenta sanoo. Ja tämä on päivittäistä.
Kommentit (28)
että sellainen avoin, utelias ja ihmisiin päin suuntautunut on aina vähän yksinkertainen. Asiakaspalveluihmisellä tietty pitää olla se olen töissä -ilme , mutta bussipysäkillä tai kadulla lapsiessa sisäänpäin kääntynyt meditaatioilme.
Joo, työparini. Kyllä on viihtyisä ilmapiiri meillä työhuoneessa. Eikä ole pelkkä ilme hapan vaan koko akka.
Kyse ei ollut tyttölapsesta, vaan tyttölapsen äidistä. Eikä äiti vaikuta ujolta, vaan happamalta.
Ap.
Vierailija:
ITSE INHOAN TEKOPIRTEÄN NAAMAN OMAAVIA IHMISIÄ!!!!!!!!!!
Vierailija:
Kyse ei ollut tyttölapsesta, vaan tyttölapsen äidistä. Eikä äiti vaikuta ujolta, vaan happamalta.Ap.
Vierailija:
Oikeasti tunnetila ei ole identtinen naamavärkin kanssa, eli en ole mielestäni pahalla päällä tms....
Joskus jopa kun olin vuosia sitten yhdestä jutusta tosi innostunut ja onnellinen, sisälläni suorastaan kuohui, niin eikös joku tullut kysymään että " onko sulla joku hätä, olet niin surullisen näköinen" . Voi ei :D
Botox-ruiskeet on jo vakavasti harkinnassa..