Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, joiden perusilme on aina luotaantyöntävä, hapan, negatiivinen?

Vierailija
14.02.2006 |

Oma kälyni on sen näköinen, niin kuin häntä aina v*tuttaisi joku asia. Häntä ei todellakaan ole helppoa lähestyä, edes hyvän itsetunnon omaavan ihmisen. Eikä kyllä aina viitsikään, kun se luonnekaan ei ole mikään kovin aurinkoinen.

Lasteni päiväkotiryhmässä on yksi tyttölapsi, jonka äiti on aina naama peruslukemilla ja on kuin myrkyn niellyt. Hyvä jos huomenta sanoo. Ja tämä on päivittäistä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan " peruilmeeni" , ollut lapsesta lähtien -no can do!

Vierailija
2/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kakkosella - minä itse :D

En yksinkertaisesti voi sille mitään, onneksi minut tuntevat tietävät asian oikean laidan. Mutta olishan se tietenkin mukava näyttää vähän positiivisemmalta noin yleensäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kyllä silti ajatella positiivisesti ihmisestä varsinkin jos en tunne...eihän aina tartte olla iloinenkaan!

Vierailija
4/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yritän kyllä silti ajatella positiivisesti ihmisestä varsinkin jos en tunne...eihän aina tartte olla iloinenkaan!

Vierailija
5/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoajan siltä kuin olisi pillahtamassa JUST itkuun.....

ekan kerran tavatessa pelästyinkin, että mikäs tolla on pilalla ?

Vierailija
6/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saletisti ole varmaan ikinä hymyillyt. Näin kerran kun hän yritti hymyillä jollekin hauskalle jutulle, mutta epäonnistui siinä. On se oikeasti kumma. Itse taas olen ihan päinvastainen. Tosin ei sekään ole hyvä, jos oma peruslukema on iloinen, kun sitten kysytään, että mitä sä aina virnuilet tai mitäs siinä ilkut, vaikka omasta mielestään ei ole hymyillyt tms. vaan näyttänyt ihan peruslukemaa.

Vierailija
7/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en olisikaan..näytän vihaiselta..kummipoikani kastetilaisuudesta otetut kuvatkin aivan kamalia kun seison siellä vittuuntuneen näköisenä..eikä mua silloinkaan mikään juippinut..se vaan on ilmeeni

Vierailija
8/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina yhtä vaikea lähestyä noita hymyttömiä ja totisia ihmisiä. Yleensä pienesti nyökkäävät esim. tervehdyksen ja ovat sen näköisiä, että heidän harteillaan lepää koko maailman murheet.

Pelottavaa ja tympeää porukkaa. Onneksi ei ihan lähipiirissäni näitä ole.

Vierailija
9/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa. Itse kärsin tuosta samasta norsunvittu-naamasta yläasteella ja lukiossa. Ja kärsin myös siitä, että minua pidettiin epäsosiaalisena ja epämiellyttävänä ihmisenä, vaikken sitä ollut (niiden mukaan, jotka jostain ihme syystä kuitenkin tutustuivat minuun).

Vierailija
10/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta; minäpä olen ainakin aito. Hymyilen kuitenkin paljon, mikäli aihetta on, mutta tosiaan tuo perusilme on tosi " perus" . Ja perusilmeeni alla on kuules paljonkin elämää, ei se tarkoita että ajattelisin synkkiä tms.

Enemmänkin ärsyttää sellaiset ylimaireat tyypit, joista ei oikein koskaan tiedä... Pistävät salakavalasti, hymy kasvoillaan.

Vierailija
11/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luotaantyöntävä. Ja nämä samat 30v. naiset itkevät myös sitä, kun miestä ei meinaa löytyä, ei siis edes yhden yhtä poikaystävää. Mikäs siinä, jos haluaa olla ilman miestä, mutta kun nämä eivät halua. Ja tietenkin ovat nyt jo ehtineet pettyä ja katkeroitua sen verran, että nyrpeys ei tosiaankaan ole enää vain naamassa, vaan myös asenteessa.

On ihan täyttä kakkapuhetta väittää, että mun ilme nyt vaan on tällainen. Kuten 11 kirjoitti, omaa ilmettään, asennettaan tms. voi muuttaa, jos haluaa. Eikä ihmisestä tee pinnallista se, että näytää iloiselta, ystävälliseltä tai edes neutraalilta.

Vierailija
12/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja toisaalta; minäpä olen ainakin aito. Hymyilen kuitenkin paljon, mikäli aihetta on, mutta tosiaan tuo perusilme on tosi " perus" . Ja perusilmeeni alla on kuules paljonkin elämää, ei se tarkoita että ajattelisin synkkiä tms.

Enemmänkin ärsyttää sellaiset ylimaireat tyypit, joista ei oikein koskaan tiedä... Pistävät salakavalasti, hymy kasvoillaan.

Vierailija
13/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi tässä maailmassa ärsyyntyä niin pienistä asioista kuin kanssaihmisten naamanilmeistä. Höh. Eikä varmana ole kiva väkisin pingoittaa naamaansa kokoajan johonkin pirtsakkaan ilmeeseen, siis sitä perusilmettään. Johan siitä stressihormonit kohoavat huikeisiin lukemiin.

Vierailija
14/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa te ylipirteät itse olla vakavia koko päivän, yhtä helppoa meille hapannaamoille on ruveta väkisin virnettä naamalle repimään.

Vierailija
15/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin huomannut että perusilmeeni on varsin vakava. Varsinkin jos minua jännittää tai ujostuttaa, saatan näyttää " maani myynneeltä" ... Osaan kyllä hymyillä ihmisille enkä oikeasti ole sellainen murjottaja miltä joskus ehkä näytän... Toivottavasti en sitten näitten kasvojeni/ujouteni takia ole kovin tympeää seuraa.

Vierailija
16/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti säikähdin kun hän sanoi jotain omasta mielestään hauskaa ja hörähti nauramaan! En ollut KOSKAAN nähnyt ennen hänen edes hymyilevän!

Vierailija
17/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun aukasee suunsa, ei osaa kun valittaa :-O

Mikään asia ei ole hyvin, aika koomista on kun naama virneessä valittaa naapuristaan ja miehestään ja työstään ja kun kaikkia paikkoja kolottaa jne. lista on pitkä.

Itse taas olen näitä turhan naurajia ja oikeesti niin kun joku sano, vois olla aika vaikeeta olla vakavana koko päivän.

Vierailija
18/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi oli tuollainen ennenkuin pisti elämän remonttiin....rypi ylipainoisena itsesäälissä vielä 10 vuotta eron jälkeen, kunnes otti itseään niskasta kiinni...nyt paino tippunut 40kg, ja uus mies kuvioissa. Ennen tunti todella inhottavalta istua siellä, ja hän usein purki pahaa oloaan minuun ja toiseen miniäkokelaaseen, nyt on kuin aurinko, juttelee ja soitti jopa nyt kun ollaan reissussa et mitens kulkee....

Vierailija
19/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukurasitteena vielä otsarypyt (ihan lapsesta saakka), jotka oikein korostavat tätä " älä vain puhu minulle, mieluiten älä katsokaan tännepäin" - ilmettä.

Tosaalta hymy on kyllä myös herkässä joten tuttujen kanssa tätä vihaisuusongelmaa ei ole. Kun keskityn kuuntelemaan jonkun juttua näytän kuulema siltä, etten uskoisi sanaakaan, mitä toinen kertoo... Pitäisi varmaan ruveta harjoittelemaan ilmeitä peilin edessä, niin ei tulisi väärinymmärretyksi.

Vierailija
20/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin voinnut kirjoittaa tuon! Kiva kun on muitakin, jolla jo lapsesta lähtien otsan vihaisuusrypyt. :)

Tämä ilme (vihainen) minulla todennäköisesti on aina, mutta kun tutustun uuteen ihmiseen, niin loihdin hymyn kasvoille! Kulmakarvoja nostamalla saa myös vähän " valoa" ilmeeseen! (rypyt suorenee). Kokeilkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan