Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä vastaanotto uudessa työpaikassa

Vierailija
11.01.2016 |

Aloitin siivoojana pari kuukautta sitten paikassa, jossa on laitoskeittiö. Koko työpaikan muut työntekijät ovat ottaneet minut hyvin vastaan, osa suorastaan sydämellisesti, mutta tuon keittiön henkilökunnan suhtautumisessa on iso ero. Minua tuskin tervehditään. Törmäillään kuitenkin jatkuvasti. Varsinkin yksi kokeista on ihan jäätävä suhteeni. Jos joudun joskus kysymään jotain (valitettavasti joudun menemään keittiöön silloin tällöin), suhtautuminen on ihan käsittämättömän nuivaa. Mitä ihmettä...

Kertokaa, miten suhtaudun tähän. Lakkaanko tervehtimästä keittiöhenkilökuntaa eli ollaanko nyt sitten toisillemme ilmaa vai miten?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteistä matalasti koulutettujen hierarkiapaskaa

No niinpä! Mä olin kouluavustajana ja yksi kansankynttilä otti oikein hampaisiinsa. (Oli naimisissa itseään tasokkaamman ja rikkaan miehen kanssa, hienot sukukartanot miehen puolelta yms. ja oli täten päässyt myös seurapiireihin, eli huono itsetunto, kun vielä koko ajan avoimesti kehumassa itseään)

Eräässä yhteydessä satuin kertomaan, että rakastan piirtämistä ja tekisin mielelläni kaikkea tähän ja askarteluun liittyvää. No, mitäs tämä rouva, tupsahti mun eteen 2 minuuttia ennen tunnin alkua, katsoi silmiin hyvin vitt.. maisesti ja sanoi: "No piirräs nyt mulle sellainen kalvo, jossa orava ja siihen teema O, eli o-kirjain, kun kerran niin taitojasi mainostit"! Eiku piirtämään. Hänellä oli kylläkin koko aamupäivä aikaa antaa tehtävä. Hah, ja onnistuin!

Lisäksi jätti omalla kahvikuppien tiskivuorolla "vahingossa" mulle ne tiskattaviksi. Muuten ei noteerannut yleensä mitenkään. Kun en tiskannut, juoksi mun perässä jonkun suklaapatukan takia, kun "Täytyyhän huolehtia, että sinäkin saat suklaata!" Olin silloin lihavahko, joten sen takia sitten piti päästä nolaamaan. Kaikkea sitä saa nähdäkin :D

Eli hän pyysi sinua piirtämään oravan ja tarjosi suklaata? Ei minusta kuulosta kovin pahalta, vaikka pyyntö olikin aika tylysti esitetty jos oikeasti sanoi sanasta sanaan noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan