Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen monta vuotta juonut 3-4 litraa vettä päivässä

Vierailija
11.01.2016 |

Milloin mun tummat silmänaluset lähtee pois, rypyt oikenee ja iho muuttuu paremmaksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin mun tummat silmänaluset lähtee pois, rypyt oikenee ja iho muuttuu paremmaksi?

No ei ne kyllä 3-4 litralla lähde. Se on liian vähän.

Itse juon 5-6 litraa päivässä. Kateellisina monet katselevat hienoa ihoani.

Minä juon 3 ämpäärillistä päivässä. Ulkoilen vain aamupäivisin, koska iltapäivällä en mahdu enää ovesta ulos.

Hei suloposki! :) Vesi on juomista paras!

Terv. 5-6 L.

Vierailija
22/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja olen nyt puolisentoista vuotta juonut tarkoituksella kolme litraa vettä päivittäin. Itse koen, että siitä on ollut todellisia hyötyjä:

Minulla on atooppinen iho, ja ihoni oli kaulalla ja silmien ympärillä aivan järkyttävässä kunnossa, taistelin ja itkin asian kanssa. Mutta nyt iho ei ole oireillut, on sileä kuin vain voi olla ikäni huomioiden.

Minulla ei ole enää ummetusta, ei koskaan tukalaa kakantäyteistä oloa.

Pissi ei haise, ei tarvitse noloilla esimerkiksi työpaikan vessareissujen jälkeen.  Leijumaan jäävä pissin haju on kuvottavaa. 

Limakalvot eivät ole kuivat,  eivätkä huulet ole rohtuneet. Olin tätä ennen huulirasvakierteessä kesät ja talvet. 

Turvotusta ei ole enää sormissa kuin äärimmäisen harvoin. Turvonneista sormista kärsin aiemmin. 

Kevyempi olo on saanut minut syömäänkin terveellisemmin. Valmisruokasuolamössöt ja mikroateriat ovat enää "paniikkiratkaisu". 

Veden juonti vaikuttaa suun terveyteen ja hengityksen hajuun. 

Nämä olivat nyt omia kokemuksiani, lieneekö blaseboa, mutta näin itse koen. Jos en pariin päivään ole juonut jostain syystä vettä riittävästi, olo on jotenkin tahmea ja tokkurainenkin. Itse asiassa, en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä terveeksi kuin tämän vedenjuontielämänvaiheeni aikana. Niin, minulla on ollut lähes liian korkea hemoglobiini, luulen, että veden juonti vaikuttaa tähänkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan blasepo.

Vierailija
24/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan blasepo.

No eikä, kun placebo.

Vierailija
25/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan blasepo.

Oot niin inktellectuelli. Varmaan joku tohtori, pms.

Vierailija
26/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi liottaa ilmeisesti aivoja.

Vierailija
27/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan blasepo.

No eikä, kun placebo.

Eikä, kun plasepo.

Vierailija
28/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen ja olen nyt puolisentoista vuotta juonut tarkoituksella kolme litraa vettä päivittäin. Itse koen, että siitä on ollut todellisia hyötyjä:

Minulla on atooppinen iho, ja ihoni oli kaulalla ja silmien ympärillä aivan järkyttävässä kunnossa, taistelin ja itkin asian kanssa. Mutta nyt iho ei ole oireillut, on sileä kuin vain voi olla ikäni huomioiden.

Minulla ei ole enää ummetusta, ei koskaan tukalaa kakantäyteistä oloa.

Pissi ei haise, ei tarvitse noloilla esimerkiksi työpaikan vessareissujen jälkeen.  Leijumaan jäävä pissin haju on kuvottavaa. 

Limakalvot eivät ole kuivat,  eivätkä huulet ole rohtuneet. Olin tätä ennen huulirasvakierteessä kesät ja talvet. 

Turvotusta ei ole enää sormissa kuin äärimmäisen harvoin. Turvonneista sormista kärsin aiemmin. 

Kevyempi olo on saanut minut syömäänkin terveellisemmin. Valmisruokasuolamössöt ja mikroateriat ovat enää "paniikkiratkaisu". 

Veden juonti vaikuttaa suun terveyteen ja hengityksen hajuun. 

Nämä olivat nyt omia kokemuksiani, lieneekö blaseboa, mutta näin itse koen. Jos en pariin päivään ole juonut jostain syystä vettä riittävästi, olo on jotenkin tahmea ja tokkurainenkin. Itse asiassa, en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä terveeksi kuin tämän vedenjuontielämänvaiheeni aikana. Niin, minulla on ollut lähes liian korkea hemoglobiini, luulen, että veden juonti vaikuttaa tähänkin. 

Plasebo, piti siis sanomani (voi hyvänen aika, käytän työssänikin tuota sanaa lähes päivittäin, onkohan sittenkin veden juonti liuottanut aivoni...)

Vierailija
29/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan blasepo.

No eikä, kun placebo.

Eikä, kun plasepo.

No eikä.

Kuinkas monta litraa vettä sinä sitten juotkaan päivässä? ;D

Vierailija
30/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan blasepo.

No eikä, kun placebo.

Eikä, kun plasepo.

No eikä.

Kuinkas monta litraa vettä sinä sitten juotkaan päivässä? ;D

Ne 3 ämpärillistä. Mutta onko oikein kirjoittaa vedätytetty, vai pitäisikö olla vedättelty?