Facebookissa viestipyyntö, jota en saa auki. Missä sen voi lukea?
Kun klikkaan viestikansion auki, siellä näkyy yksi viestipyyntö (1). Jos klikkaan sitä, ei näy mitään.
Kommentit (6)
Mulla tuli messengeriin viestipyyntö jonka hyväksyin. Viestin sai kuitenkin auki vain, kun meni selaimella faceen ja viestikansioihin. Fb-sovelluksella se ei onnistu.
Olen koneella, joten en ole millään FB-sovelluksella liikenteessä. Muut-kansiota ei ole enää päivityksen jälkeen ollenkaan, vaan kaikki viestit tulevat samaan kansioon. Viestipyynnöt näkyvät, kun klikkaa viestikansion auki. Kun sitten klikkaa siitä kohdasta, jossa lukee Viestipyynnöt (jossa näkyy nyt se (1), eli yksi viestipyyntö), siellä ei luekaan mitään. Klikkasin myös, että näyttäisi suodatetut viestipyynnöt ja kaikki viestipyynnöt, mutta ei vain näy yhtään mitään viestiä missään.
Voiko joku lähettää minulle viestin, mutta perua tai poistaa sen, jolloin tuo viestipyyntö jää tuonne kummittelemaan vailla sisältöä?
ap
Outoa! Mulla siirtyi hyväksymisen ja vastaamisen jälkeen normikansioon, toinen jonka vain hyväksyin ja luin on edelleen viestipyynnöt-kansiossa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa! Mulla siirtyi hyväksymisen ja vastaamisen jälkeen normikansioon, toinen jonka vain hyväksyin ja luin on edelleen viestipyynnöt-kansiossa.
Niin mullakin on aiemmin, mutta nyt ei. Minulla on todella monet FB-kirpputorikaupat kesken ja mietin, josko tuolla joku nyt odottelee, että vastaan siihen viestiin. En vain näe mitään viestiä missään. Pöljää.
ap
up