isää ei kiinnosta lapset
Eli meillä 2 lasta. Mies itse halusi toisen lapsen, mutta halusi erota lapsen ollessa pieni. Ei kuulemma haluakaan tällästä elämää. Nyt istuu kaikki arki-illat baareissa ja viikonloput ryyppää paitsi jos lapset hänellä joka toinen viikonloppu. En kuitenkaa luota mieheen ei jaksa tehdä lapsille ruokaa, ei käy kaupassa, nukkuu kun lapset hänen luonaan, vie vanhemmilleen hoitoon ja unohtelee tapaamisia eli ei jaksa/kiinnosta hoitaa ollenkaan. Kuitenkin lastenvalvojalla väittää kaikkea muuta eli niin rankat työt yms. Miten tähän voisi puuttua, hoidan yksin lapset ja jokatoinen vkl murehdi miten lapset pärjäävät tuommoisen isän kanssa. Olen yrittänyt auttaa, kuunnella kun hänellä pahat ahdistukset, mutta tätä jatkunut jo vuoden ja itse en enää jaksa. Miehellä pahat mielialanvaihtelut olen miettinyt mielenterveys ongelmiakin? Onko neuvoja mitä voisi tehdä tilanteelle, en haluaisi lapsia viedä isältään kuitenkin lapset tarvitsevat isää.
Ja unohtui mainita, että ennen toisen lapsen syntymää todella hyvä isä ja muutamassa kk muuttui. Nyt en ole noin kk antanut lapsia jos ei mene sukulaisten luokse, mutta säälittää lapset :/
Ap