Cheshiren täydelliset naiset alkoi Suomessa
Brittien Cheshiren täydelliset naiset sarja alkoi AVAlla eilen, mitä piditte? :)
Se intialainen(?) vanhempi nainen on jotenkin huvittava jäkättäjä, se Dawn näyttää ihan Elizabeth Hurleyltä mutta ääni on oudon matala ja letti näyttää suurimmaksi osaksi tekohiuksilta, punapää Laurenilla on ihana angorapupu mutta nainen vaikuttaa muuten kamalan vaativalta päällepäsmäriltä, Tanyasta tulee mieleen siistimpi versio Jordanista, ja Leannen kimittävä puhetyyli häiritsee ja nainen vaikuttaa muutenkin aika tylsältä.
Kaikki noista taitaa olla jalkapalloilijoiden tai ex-jalkapalloilijoiden rouvia paitsi tuon Laurenin mies oli joku liikemies.
Onneksi on tekstitetty, koska nuo puhuu jotain ihme maalaisseutumurretta, kaukana Lontoosta :D
Briteissä tuli jo tämän sarjan toinen kausi.
Kommentit (28)
Lauren on mun suosikki, ja hiusten väri sopii hänelle ihanasti. Magali on myös kaunis ja hänen kanssa voisin tulla toimeen.
Leanne vaikuttaa todella rasittavalta joka asiaan puuttuvalta. Miksi hänen pitää "puolustaa" aikuista ystäväänsä dawnia niin paljon :D
Ampika huhhuh! Siinäpä vasta nainen, en osaa sanoin kuvailla. Tavallaan en tosiaan ihmettele, että hänellä ei ole miestä :D kampausta ja meikkiä ja räväköitä vaatteita!
Mun tekisi mieli värjätä letti saman väriseksi näyttävän viininpunaiseksi kuin Laurenilla, mutta minulla luonnostaan niin vaaleat hailakat sävyt hiuksissa, silmissä ja ihossa ettei taitaisi sopia. Lauren taitaa olla muutenkin melko tumma luonnostaan?
Katsoin tuon toissa viikon jakson Briteissä ollessani viime keväänä, ja siinä joku oopperalaulajamies, joka oli kuulemma laulanut itse kuningataräidille, oli laulamassa sille angorapupulle sen 1-vuotissynttäreillä mutta Suomen jaksossa tätä ei näytetty ollenkaan!!! :( Lieneeköhän sitten sarjan ulkomaille myydyissä jaksoissa leikattu pois musiikillisista tekijänoikeussyistä?
Siis aikooko tuo Dawn oikeasti yrittää hankkia vauvan ja tulla joko luonnollisesti raskaaksi tai jäädyttää munasolujaan, vaikka on kohta 50-vuotias? Vaikka hänellä 4 tervettä lasta ennestään.
Ihmettelin kauan että kuka hitto tässä sarjassa on Don tai Donn mutta sitten tajusin että se intialainen (?) nainen lausuu Dawnin tuolla tavalla :D :D :D
Ei hitsit tuota uutta itäblokki-onnenonkija Esteriä! Asuu vanhan miljonäärimiehen luona jonka kanssa hänellä on lapsi, mutta on samaan aikaan naimisissa toisen miljonäärin kanssa. Lähti rikkaamman miehen matkaan.
Nuokin bestikset ovat nykyään ilmiriidoissa rahan takia
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/3160577/real-housewives-of-cheshi…
Brittipallomiehellä pitää olla tarpeeksi tyhmä vaimo joka ei tajua että mies pettää, ovat kuulemma kovempia pettämään kuin suomilätkämiehet :D