Entä jos vaan pakkaisi repun ja lähtisi!?
Olen ollut ikäkriisin kovassa aallokossa nyt vuoden. Täytän 40v kolmenvuoden päästä. Kaikki on näennäisesti hyvin. On lapset, mies, omakotitalo ja se koirakin löytyy. Enkä oikein ole kehittynyt tai saavuttanut mitään maata mullistavaa ikinä. Itsetunto on nollissa vaikka aiemmin olen ollut itsevarma. Mieliala on todella maissa ja ajatus siitä että jättäisi kaiken vaan taakseen ja lähtis pyörii mielessä. Älkää kysykö mitä sitten tekisin, koska en tiedä.
Kommentit (6)
Niiden lasten takia älä vain lähde, ne saa pahat traumat jos äiti vaan lähtee menemään. Jos haluat lähteä, tee se selväksi hyvissä ajoin etukäteen ja hoida ero virallisesti.
Ei ei, ei auta lähteä reppureissulle. Sinun täytyy päästä lääkärin juttusille. Jo huomenna.
Tuollaiset tunteet ja ajatukset eivät ole niinkään harvinaisia. Et ole ainoa jolla ne pyörii. Tuttu tilanne lääkäreille. Sieltä se apu löytyy. Edellyttäen että todella soitat lääkärillesi huomenna.
Auuuuts.Sydämestä ottaa kun ajattelenkin lapsia.Lapset ovat tärkeintä.Hae apua nopeasti.
Painais oven kiinni perässään. Meikä pakkailee jo täällä.
Pakattuaan matkalaukun
vilkaistuaan vielä lastenhuoneeseen
Ulko-oven hiljaa sulkee, ei tahdo muita herättää
Vaatiiko se rohkeutta, suuren määrän katkeruutta kuitenkin
jättää mies ja lapset keskenänsä
ja elää omaa elämää
Ja nyt viimein kun mä lähden
teen sen sydämeni tähden
vaikka syvältä se vielä kouraisee
Oma pikku vaimo rakas
enää palaakaan ei takas
Jätin avaimet ja kirjeen pöydälle