Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaisitko töihin armeijasta c-paperit saaneen?

Vierailija
10.01.2016 |

Itse palkkaisin syystä riippumatta, jos hän vain on työhön pätevä.

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinutko jätettiin tästä syystä palkkaamatta?

Vierailija
2/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.  Mikäli sama koulutus ja työkokemus ja RUKin käynyt niin ehdottomasti RUKin käyneen. Kuin sitten cee miehen tai sivarin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaisi, koska intin käyneitä ja tervepäisempiäkin on saatavilla. C-luokka on jo aika häiriintynyttä.

Vierailija
4/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinutko jätettiin tästä syystä palkkaamatta?

Ei ainakaan vielä. Saisin c-paperit halutessani, mutta pelkään kyllä, että se vaikuttaisi työllistymiseeni.

Vierailija
5/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nuo c-paperit työhaastattelussa esille tulisi, kun asiasta ei saa kysellä?

Vierailija
6/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palkannut kymmeniä ihmisiä eikä minulla ole 95 prosentissa tapauksista mitään hajua, kuinka tyypit ovat armeijansa suorittaneet. Eli voi olla, että olen palkannut, voi olla, että en. Yhden RUK-hullun muistan kyllä hakijoista, joka korosti joka käänteessä käyneensä RUKin, mutta hänkään ei jäänyt mieleen muuten kuin tuon naurettavan, täytettävään tehtävään täysin liittymättömän öyhöttämisen takia.

Meidän ylin johtajamme on esim. mies, joka ei ole käynyt armeijaa eikä sivaria. En tiedä, miten hän on asian suorittanut, tuskin kuitenkaan totaali. Vaikka mistä sitäkään tietää.

Vierailija
7/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.  Mikäli sama koulutus ja työkokemus ja RUKin käynyt niin ehdottomasti RUKin käyneen. Kuin sitten cee miehen tai sivarin. 

Entä naisen? Taikka vain tykkimiehen? Ja mikä on perustelusi?

Vierailija
8/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En palkkaisi, koska intin käyneitä ja tervepäisempiäkin on saatavilla. C-luokka on jo aika häiriintynyttä.

Itse sain c-paperit, koska transsukupuolisuus, johon vaaditaan terveen paperit psykiatrilta.

Vierailija
9/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä naisen? Taikka vain tykkimiehen? Ja mikä on perustelusi?

Kaikki muu kelpaa mutta ei todellakaan mikään tykäri!

Vierailija
10/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palkannut kymmeniä ihmisiä eikä minulla ole 95 prosentissa tapauksista mitään hajua, kuinka tyypit ovat armeijansa suorittaneet. Eli voi olla, että olen palkannut, voi olla, että en. Yhden RUK-hullun muistan kyllä hakijoista, joka korosti joka käänteessä käyneensä RUKin, mutta hänkään ei jäänyt mieleen muuten kuin tuon naurettavan, täytettävään tehtävään täysin liittymättömän öyhöttämisen takia.

Meidän ylin johtajamme on esim. mies, joka ei ole käynyt armeijaa eikä sivaria. En tiedä, miten hän on asian suorittanut, tuskin kuitenkaan totaali. Vaikka mistä sitäkään tietää.

Jos johtaja on vanhempaa polvea, niin ennen vapautuksen sai kertomalla kutsunnoissa olevansa homo ja/tai käyttäneensä LSD:tä.

Vierailija
11/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs nuo c-paperit työhaastattelussa esille tulisi, kun asiasta ei saa kysellä?

Helposti: kysymällä.

Jos ei halua vastata niin mappi ö kutsuu.

Luuletko että jos jollekin rekrytoijalle tuo on tärkeä asia että häntä kiinnostaa paskan vertaa mitä laki sanoo?

Vierailija
12/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa C-paperimiehissä on? Itse harkitsisin kyllä E-miehen kohdalla vakavasti kannattasko palkata. M22

Vierailija
13/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-luokassa on paljon muutakin porukkaa kun päästään vajaita...

Vierailija
14/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että jos jollekin rekrytoijalle tuo on tärkeä asia että häntä kiinnostaa paskan vertaa mitä laki sanoo?

Voi laki alkaa äkkiä kiinnostaa, kun rapsahtaa syyte syrjinnästä.

Vierailija
15/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-paperit saa nykyään niin helposti, että kertoo lähinnä ihmisen vajaudesta jos niitä ei ole hankkinut.

Eli palkkaisin.

Vierailija
16/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan Noksulla vanhat patut oli kovastikin RUKin perään, mutta johtamiskulttuuri oli mitä oli ja tuloskin nykyään kaikkien nähtävillä.  

Nuorempaa polvea ei juuri kiinnosta ja hyvä niin, typerää käyttää sellaista rekrykriteeriä joka ei käytännössä kerro todennäköisestä tehtävästä suoriutumisesta yhtään mitään. Parissa tapauksessa itse olen nähnyt tuon RUKin positiivisena juttuna, kummassakin tapauksessa kaveri oli lähdössä niin autoritaarisesti johdettuun tiimiin, että oletin RUKilaisen istuvan kuvioon paremmin kuin muuten yhtä pätevä kaveri jonka armeijataustasta ei ollut tietoa.

Vierailija
17/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän toki ovat ainoat vaihtoehdot. :D

Siinä välissä on sitten myös armeijan käynyt 6 kuukaudessa, armeijan käynyt 9 kuukaudessa ja armeijan käynyt 12 kk miehistössä tai AUK:issa.

Vierailija
18/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni.... eihän sitä asiaa suoraan sanota!

Miten tyhmä/naiivi oikein olet?

Vierailija
19/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiton kysymys ja no siihen on turha odottaa mitään rehellistä vastausta. Jos olisin c-mies ja multa kysyttäis armeijasta niin valehtelisin että suoritin armeijan. Toki pitäisi ottaa selvää netistä mitä eri tehtäviä intissä on ja valita niistä jokin vaikka keittäjä/muonamies ja jos jotain papereita aletaan kysyä niin siihen voi vastata vaan että "ne ei nyt ole mukana kun en osannut valmistautua että vielä nykyaikanakin niitä kysellään" ja no en valttämättä moisessa firmassa haluaisikaan työskennellä jossa intin käyminen koetaan tärkeäksi :D

Vierailija
20/142 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni.... eihän sitä asiaa suoraan sanota!

Miten tyhmä/naiivi oikein olet?

Eli aiempi väite, että asia selviää kysymällä, ei pidäkään paikkaansa.

Kerrohan sinä, miten tuo asia sitten selvitetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän