Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, mikä on sinun bmi?

Vierailija
10.01.2016 |

Olen huomannut, että tällä palstalla on ilmeisen pulskaa sakkia. Laske rehellisesti bmi:si ja kerro se tänne! paino kg/ (pituus metreissä x pituus metreissä)= bmi, jos joku ei osaa. Esimerkkinä omani 55 kg/ (1,7x1,7)= 19,03
Noni nyt kaikki mukaan ja jos omanne on yli 25, niin kannattaa alkaa sitä laihdutusta suunnitella, normaalipaino on bmi 18-24 välillä. Kasvaville lapsille kaavaa ei voi soveltaa.

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

./././ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

./././ kirjoitti:

./././ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

./././ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

37 paikkeilla.

Mulla sama :)

Ap:ole tiedoksi , tiesin ylipainosta Ennenkuin laskin BMI:n

Liikun runsaasti ,olen fyysisesti hyvässä kunnossa mutta tykkään ruuasta ja herkuista. En jaksa murehtia painoa.

Onko verenpaineet normaalit? 70/120 tasoa? Kokonaiskolesteroli reilusti alle 5? Jos ei niin kannattaa ehkä kuitenkin laittaa se oma terveys herkkujen edelle. Ap

Piti oikein käydä tarkistamassa ja kokonaiskolesteroli oli 4,1

RR varmaan ihan ok kun ei ole mitään lääkitystä annettu :)

Ei tullut mitään lisäkommenttia?

Olisin odottanut jotain millä valaistun ja ryhtyisin laihduttamaan jne.

No ainakin nivelesi voisivat paremmin jos laihduttaisit, ehkä myös seksielämäsi? :D en minä voi ketään pakottaa laihduttamaan, tiedät sen itsekin. Ap

Miten ihmeessä painoni vaikuttaisi seksielämääni ? Saman miehen kanssa ollut jo vuosia ja vientiä olis vaikka muille jakaa.

Notkeus ja yliojentuvat nivelet mahdollistavat kaikkea kivaa.

Et kai sinä Ap ole ikävä läskivihaaja tyyppi ? Tai terveysterroristi?

Relaisit vähän niin ehkä sinun seksielämäsi voisi paremmin, ehkä nutturasi sitten kiristäisi vähemmän :)

Ehkä olenkin läskivihaaja xD mutta sitä ei oikeassa elämässä saa ilmaista näin suoraan. Ap

Vierailija
82/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21,63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitusen alle 20.

Vierailija
84/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitusen alle 20.

45v oli ikä.

Vierailija
85/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 23,2

Pituus 160 cm ja vaatekoko 36

(Oikeasti olen punninnut itseni viimeksi kolme vuotta sitten, samat vaatteet sopivat edelleen)

Vierailija
86/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44

N36

Voisitko ap opettaa mua laihduttaan?

Tärkeintä on, että löydät urheilulajin jota rakastat. Olisko hiihto sinun juttusi? Se on todella kokonaisvaltainen laji ja kuluttaa paljon kaloreita. Toisekseen tee itse hyvää ruokaa kotona, paljon kasviksia jne. Syö vähintään kaksi lämmintä ateriaa päivässä, ja täytä se vatsa esimerkiksi keitetyllä parsakaalilla. Kasviksia voi hyvin syödä yli kilon päivässä. Toimii ainakin minulla :D voit toki mennä oikealle terapeutille mitä suosittelenkin. Ap

Vierailija
87/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32,74

Turha laittaa alapeukkua. Tiedän olevani ylipainoinen. :D

Alan harrastamaan liikuntaa että paino putoaa ja olen paremmassa kunnossa.

Vierailija
88/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 3-6kertaa viikossa salilla. Harjoitan treenissä voimaa. Pykologille tai psykiatrille en enää pääse julkisella puolella ja yksityiseen ei ole varaa.

Saat vihata minua niin paljon kuin haluat. Tuleeko sulle siitä jotenkin hyvä olo?

Itse mietin minkälaiset vanhemmat sut on kasvattaneet ja minkälaisia ystäviä sulla on. En vihaa laihoja normaalipainoisia tai lihavia. Teen elämässäni joskus asioita joista saan tyydytystä niin kuin sinäkin ilmeisesti.

N36

Vierailija
89/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

./././ kirjoitti:

./././ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

./././ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

37 paikkeilla.

Mulla sama :)

Ap:ole tiedoksi , tiesin ylipainosta Ennenkuin laskin BMI:n

Liikun runsaasti ,olen fyysisesti hyvässä kunnossa mutta tykkään ruuasta ja herkuista. En jaksa murehtia painoa.

Onko verenpaineet normaalit? 70/120 tasoa? Kokonaiskolesteroli reilusti alle 5? Jos ei niin kannattaa ehkä kuitenkin laittaa se oma terveys herkkujen edelle. Ap

Piti oikein käydä tarkistamassa ja kokonaiskolesteroli oli 4,1

RR varmaan ihan ok kun ei ole mitään lääkitystä annettu :)

Ei tullut mitään lisäkommenttia?

Olisin odottanut jotain millä valaistun ja ryhtyisin laihduttamaan jne.

No ainakin nivelesi voisivat paremmin jos laihduttaisit, ehkä myös seksielämäsi? :D en minä voi ketään pakottaa laihduttamaan, tiedät sen itsekin. Ap

Panoin joskus 102 kg, BMI33. Laihdutin 76kg:aan BMI24. Harrasin myös juoksua, niin että puolimaratonii meni helposti alle kahteen tuntiin. Ainoa mihin se vaikutti oli se että kolesteroli ja veren sokeri laskivat kohonneista arvoista normaaliksi. Mikään muu elämässä ei muuttunut. Seksiä ei ollut enmmän tai se ei ollut parempaa, en myöskään tuntenut olevani virkeämpi tai parempi töissä tai mitään sellaista. Kun kyllästyin kaloreiden kyttäilyyn, niin ei paljon puristanut vaikka paino alkoi nousta.

Vierailija
90/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olenkin läskivihaaja xD mutta sitä ei oikeassa elämässä saa ilmaista näin suoraan. Ap[/quote]

Vau rehellistä puhetta!

Se vaan että sä et voi asialle mitään. Sorry

Pakko kysyä oletko uskovainen ? Olen sellaista huomannut että ne ovat pahimmat läskivihaajat. Olisiko se joku synneistä tms.

Vierailija
91/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 pyöristettynä. Suomalaisten pitäis ehdottomasti alkaa miettimään omaa painoaan! Varsinkin vanhempien, koska mikään ei ole surullisempaa, kun nähdä lihavia lapsia, jotka selvästi ovat vanhempiensa kanssa samalla ruokavaliolla. Lapsi raukat saavat kärsiä vanhempien tyhmyydestä :(

Vierailija
92/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn 3-6kertaa viikossa salilla. Harjoitan treenissä voimaa. Pykologille tai psykiatrille en enää pääse julkisella puolella ja yksityiseen ei ole varaa.

Saat vihata minua niin paljon kuin haluat. Tuleeko sulle siitä jotenkin hyvä olo?

Itse mietin minkälaiset vanhemmat sut on kasvattaneet ja minkälaisia ystäviä sulla on. En vihaa laihoja normaalipainoisia tai lihavia. Teen elämässäni joskus asioita joista saan tyydytystä niin kuin sinäkin ilmeisesti.

N36

Kunhan vastasin sille yhdelle ivailijalle. Ehkä enemmänkin oikeasti tunnen sääliä ja tarvetta auttaa lihavia kuin suoranaista vihaa. Eihän vika sinänsä ole ainoastaan heissä vaan tässä yhteiskunnassa joka mainostaa heseä sun muuta mättöä joka mainostauolla.

Mutta jotain tälle lihavuusepidemialle on tehtävä ja pian, voisiko hallitus määrätä vaikka muutaman prosentin lihavuusveron jokaiselle ylipainoiselle? Ihmiset syövät itsensä sairaiksi ja sitten yhteisiä verovaroja käytetään näiden ihmisten hoitamiseen. Suurin tragedia lihavuus on sille lihavalle itselleen. Hän se tulee kuolemaan ennenaikaisesti ja maksaa turhaan eläkemaksuja. No en sinällään luota muutenkaan eläkejärjestelmään, mutta ainakin nämä nyt 60-vuotiaat saavat vielä eläkkeen jos eivät kuole ennen eläkeikää. Ap

Vierailija
93/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

./././ kirjoitti:

Ehkä olenkin läskivihaaja xD mutta sitä ei oikeassa elämässä saa ilmaista näin suoraan. Ap

Vau rehellistä puhetta!

Se vaan että sä et voi asialle mitään. Sorry

Pakko kysyä oletko uskovainen ? Olen sellaista huomannut että ne ovat pahimmat läskivihaajat. Olisiko se joku synneistä tms.

En ole uskovainen. Ap

Vierailija
94/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Kunhan vastasin sille yhdelle ivailijalle. Ehkä enemmänkin oikeasti tunnen sääliä ja tarvetta auttaa lihavia kuin suoranaista vihaa. Eihän vika sinänsä ole ainoastaan heissä vaan tässä yhteiskunnassa joka mainostaa heseä sun muuta mättöä joka mainostauolla.

Mutta jotain tälle lihavuusepidemialle on tehtävä ja pian, voisiko hallitus määrätä vaikka muutaman prosentin lihavuusveron jokaiselle ylipainoiselle? Ihmiset syövät itsensä sairaiksi ja sitten yhteisiä verovaroja käytetään näiden ihmisten hoitamiseen. Suurin tragedia lihavuus on sille lihavalle itselleen. Hän se tulee kuolemaan ennenaikaisesti ja maksaa turhaan eläkemaksuja. No en sinällään luota muutenkaan eläkejärjestelmään, mutta ainakin nämä nyt 60-vuotiaat saavat vielä eläkkeen jos eivät kuole ennen eläkeikää. Ap

Mahtava idea tuo lihavuusvero, kannatan!

Oletko ap harkinnut poliitikon uraa? Susta vois olla siihen!

Vierailija
95/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23,73

Vierailija
96/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Mahtava idea tuo lihavuusvero, kannatan!

Oletko ap harkinnut poliitikon uraa? Susta vois olla siihen!

Heh enpä ole harkinnut :D Ap

Vierailija
97/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansantaloudellisesti kannattaa kuolla pois, jollei ole tuottava yksilö, ja jollei ole alaikäisiä lapsia jotka pitäis huostata. Siinä mielessä ap:n suru ja the huoli niistä joiden bmi on yli 25 ,on turhia.

Vierailija
98/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bmi e i ole kuin suuntaa antava. Mulla bmi aika tarkkaan 20,5. Vaatekoko 36. En laihduta...

61,5 kg ja 173 cm

Vierailija
99/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään löhinnä hoikat ihmiset vastailleet tähän, harmi. Tein tämän aloituksen siksi, että olen huomannut lähipiirissäni etteivät monetkaan lihavat ihmiset tiedä olevansa lihavia.

Esimerkiksi vanhempani luulivat olevansa normaalipainoisia, no minä laskin heille bmi-arvot ja molemmilla olivat yli 25. He järkyttyivät ja paransivat elintapojaan sekä ruuan että liikunnan suhteen. Olen heistä ylpeä! Onneksi he ymmärsivät, että rakastan heitä ja haluan heidän vielä näkevän tulevat lapsenlapset :)

Tärkeintä on tietysti, että syö terveellisesti ja urheilee säännöllisesti, mutta ne asiat auttamatta lopulta johtavatkin normaaliin bmi-arvoon. Ap

Olet väärässä. Lievästi ylipainoiset elää pitempään joten lievä ylipaino ei haittaa ketään. Toki kunnosta on syytä pitää huolta ha syödä terveellisesti, mutta herkutella halutessaan saa kunhan ei nouse yli 30 tui BMI. Itsellä nyt 27, ei ole tarkoituskaan laihduttaa :)

Vierailija
100/153 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se bmi e i ole kuin suuntaa antava. Mulla bmi aika tarkkaan 20,5. Vaatekoko 36. En laihduta...

61,5 kg ja 173 cm

En ymmärrä kommenttiasi, sinähän olet normaalipainoinen. Hyvä ettet laihduta! Ap