Rehellisesti, mikä on sinun bmi?
Olen huomannut, että tällä palstalla on ilmeisen pulskaa sakkia. Laske rehellisesti bmi:si ja kerro se tänne! paino kg/ (pituus metreissä x pituus metreissä)= bmi, jos joku ei osaa. Esimerkkinä omani 55 kg/ (1,7x1,7)= 19,03
Noni nyt kaikki mukaan ja jos omanne on yli 25, niin kannattaa alkaa sitä laihdutusta suunnitella, normaalipaino on bmi 18-24 välillä. Kasvaville lapsille kaavaa ei voi soveltaa.
Kommentit (153)
Päivästä riippuen 16-19 :DD t. turvotus ja menkat rietää kyllä tehtävänsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hauskaa, ap? Tiesitkö että BMI ei todellakaan kerro kaikkea. Omani on 20,5 mutta olen aika varma että näytän huomattavasti sinua hoikemmalta koska olen niin lihaksikas ja rasvaprosentti urheilijan tasolla.
Kiitos kysymästä, on ihan hauska vapaapäivä ollut, kohta pitää lähteä taas koiran kanssa lenkille pakkaseen :) Minulla on kans rasvaprosentti vain 19, tuskin siis näytän sua isommalta. Ap
19 kuulostaa mun korvaan aika korkealta rasvaprosentilta. Itselläni en siihen olisi tyytyväinen. Pointtini oli kuitenkin se, että pelkän BMI:n tuijottaminen on todella tyhmää, koska minun kaltaisillani ihmisillä, jolla elopainosta huomattavan iso osa on tiukkaa lihasta, myös paino on korkeampi. En tiedä miksi nyt menin edes tähän tyhmään provoon, mutta kun tätä ketjua lukee moni muukin niin halusin kuitenkin mainita että yhden mittarin tuijottaminen on ihan typerää.
Oletko nainen? Minä olen ja minusta tuo 19 on jo aika alhainen rasvaprosentti. Miehillä tosiaan arvo voi olla vaikka 7. Ap
./././ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
./././ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 paikkeilla.
Mulla sama :)
Ap:ole tiedoksi , tiesin ylipainosta Ennenkuin laskin BMI:n
Liikun runsaasti ,olen fyysisesti hyvässä kunnossa mutta tykkään ruuasta ja herkuista. En jaksa murehtia painoa.Onko verenpaineet normaalit? 70/120 tasoa? Kokonaiskolesteroli reilusti alle 5? Jos ei niin kannattaa ehkä kuitenkin laittaa se oma terveys herkkujen edelle. Ap
Piti oikein käydä tarkistamassa ja kokonaiskolesteroli oli 4,1
RR varmaan ihan ok kun ei ole mitään lääkitystä annettu :)
Ei tullut mitään lisäkommenttia?
Olisin odottanut jotain millä valaistun ja ryhtyisin laihduttamaan jne.
./././ kirjoitti:
./././ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
./././ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 paikkeilla.
Liikun runsaasti ,olen fyysisesti hyvässä kunnossa mutta tykkään ruuasta ja herkuista. En jaksa murehtia painoa.Onko verenpaineet normaalit? 70/120 tasoa? Kokonaiskolesteroli reilusti alle 5? Jos ei niin kannattaa ehkä kuitenkin laittaa se oma terveys herkkujen edelle. Ap
RR varmaan ihan ok kun ei ole mitään lääkitystä annettu :)Ei tullut mitään lisäkommenttia?
Olisin odottanut jotain millä valaistun ja ryhtyisin laihduttamaan jne.
No ainakin nivelesi voisivat paremmin jos laihduttaisit, ehkä myös seksielämäsi? :D en minä voi ketään pakottaa laihduttamaan, tiedät sen itsekin. Ap
30,7
Joulusta rapasahti kolme kiloa... nyt laihiksella... ensimmäistä päivää.
t. mies
Ei aavistustakaan, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
./././ kirjoitti:
./././ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
./././ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 paikkeilla.
RR varmaan ihan ok kun ei ole mitään lääkitystä annettu :)Ei tullut mitään lisäkommenttia?
Olisin odottanut jotain millä valaistun ja ryhtyisin laihduttamaan jne.No ainakin nivelesi voisivat paremmin jos laihduttaisit, ehkä myös seksielämäsi? :D en minä voi ketään pakottaa laihduttamaan, tiedät sen itsekin. Ap
Miten ihmeessä painoni vaikuttaisi seksielämääni ? Saman miehen kanssa ollut jo vuosia ja vientiä olis vaikka muille jakaa.
Notkeus ja yliojentuvat nivelet mahdollistavat kaikkea kivaa.
Et kai sinä Ap ole ikävä läskivihaaja tyyppi ? Tai terveysterroristi?
Relaisit vähän niin ehkä sinun seksielämäsi voisi paremmin, ehkä nutturasi sitten kiristäisi vähemmän :)
44
N36
Voisitko ap opettaa mua laihduttaan?
Huoh 25,0 on jo lihavuus. Ihan kaikkien lähteiden mukaan.
Kyllä, on minulla se todistus :D myös FM-paperit löytyy, mitä väliä? Ap