Millainen kaupunki Joensuu on asua?
Onko joensuulaisia paikalla? :) Kertokaa kaikenlaista, esim. millainen on työllisyystilanne?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Asun nyt kolmatta vuotta täällä :)
Mielestäni oikein mukava kaupunki asua, ja ainakin näin nuorelle ihmiselle paljon tapahtumia ja harrastuksia tarjolla. Täällä asuu todella paljon nuorehkoja ihmisiä, syynä varmaan yliopisto ja ammattikorkeakoulu.
Julkinenliikenne kulkee hyvin. Täällä on aika paljon ulkomaalaisia, ainakin venäläisiä, eli aika kansainvälistäkin tunnelmaa :)
työllisyystilanteesta en valitettavasti osaa paljoa sanoa, olen vasta opiskelija.
"Kansainvälinen tunnelma" on aina pelkästään negatiivinen asia. Eivät ne venäläiset ainakaan kaupunkia paremnaksi tee.
Miten opiskelijoiden työllistyminen esim harjoitteluihin? Onko aina pakko lähteä muihin kaupunkeihin? Oikeustiedettä tulossa lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten opiskelijoiden työllistyminen esim harjoitteluihin? Onko aina pakko lähteä muihin kaupunkeihin? Oikeustiedettä tulossa lukemaan.
Haluutko hoitajaks, siivojaks vai kaupan kassalle? Siinä kai ne vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Oikeustieteen opetuksen taso ei ole kovin korkea Joensuussa. Suosittelen ehdottomasti hakemaan muualle. Karveri kertoi, että opettajana mm. ex-poliisi ja ex-sihteeri... Siitä voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Taloissa asutaan Jœnsuussa.
Oikeesti?? Olen aina luullut, että kehä kolmosen pohjoispuolella asutaan igluissa 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeustieteen opetuksen taso ei ole kovin korkea Joensuussa. Suosittelen ehdottomasti hakemaan muualle. Karveri kertoi, että opettajana mm. ex-poliisi ja ex-sihteeri... Siitä voi päätellä.
Öh...minä olen myös ex-sihteeri ja tällä hetkellä olen erikoislääkäri. Ja siis ihan koulutuksen kautta pätevöitynyt, luonnollisesti. En tiennyt, että sihteeri-menneisyyteni jotenkin vähentää pätevyyttäni toimia lääkärinä.
Vierailija kirjoitti: