Enkelihoitajaa paikalla?
Kommentit (32)
Miksi te enkelihoitajat kylvätte ympärille niin paljon pahaa?
Seuraan sivusta yhtä hoitsua, jonka pää meni sekaisin (ei tietenkään itse ymmärrä) ja tuhosi monen ihmisen elämän, särkemällä pitkän avioliiton, uskottamalla itselleen ja muille olevan heidän suhteensa enkelten tahto. Miten ihmiset voi mennä aivan sekaisin, välittämättä edes lapsista.
Hakeutukaa lääkärille ja ottakaa lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, miten sitä toivoo, ettei olisi tätäkään keskustelua lukenut. Pelottavaa, että tuollasia hörhöjä on olemassa, ainakin Porvoossa, jos ei muuallakin.
Ihan oikeasti näitä hulluja on olemassa. Yksikin enkeli oli pyytänyt jättämään perheensä ja aloittamaan suuren rakkaussuhteen toisen enkelihoitajan kanssa. Siinä kaksi perhettä tuhoutui yhdellä iskulla, kun heille ei ole annettu järjenhäivää.
Minulle on tämä yhteyden lahja annettu jo aivan lapsena. Luotan siihen, että minun toivotaan sitä myös käyttävän. En ole koskaan kokenut saaneeni tai kanavoineeni enkeleiltä ikäviä viestejä. Jotkut viestit ovat tietenkin varoituksia, jolloin koen enkelin toiveen olevan, että ihminen valmistautuu tulevaan. En ymmärrä miksi kommentoija numero 22 kokee etten välittäisi lapsista tms.
t. Pirkko
Ei niitä enää ole, rahamanifesti säikäytti enkelitkin sijoiltaan ja he jättivät ihmiset rauhaan viesteiltään vain haaveilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä enää ole, rahamanifesti säikäytti enkelitkin sijoiltaan ja he jättivät ihmiset rauhaan viesteiltään vain haaveilemaan.
Raha on mennyt rakkauden edelle jo aikapäiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on mennyt rakkauden edelle jo aikapäiviä sitten.
Totta. Siksi meillä on myös niin rankka elämäntilanne Suomessakin.
Täällä yksi!
Tunnen että on paineita. Ota mieheltäsi suihin niin helpottaa.
-Enkeli suu
Ollaan muka uskovaisia mutta toimitaan epärehellisesti. Ja valehdella osataan. Minusta nuo on noitia eikä enkeleita.
Vierailija kirjoitti: Ollaan muka uskovaisia mutta toimitaan epärehellisesti. Ja valehdella osataan. Minusta nuo on noitia eikä enkeleita.
Valitettavan yleistä.
Kiitos vielä oikealle Pirkolle! Ap