Enkelihoitajaa paikalla?
Kommentit (32)
Kanavat vielä auki hetken. Olisiko kysyttävää?
Hei! Olen koulutettu enkelihoitaja Loviisasta. Yleensä otan kanavoinnista pienen korvauksen, mutta koska tunnen hätäsi olevan suuri, voin tässä tapauksessa joustaa. Kerrotko minulle tilanteestasi, niin saan suojelusenkeliisi paremmin yhteyden?
t. Pirkko
Vierailija kirjoitti:
Kanavat vielä auki hetken. Olisiko kysyttävää?
Olisi. Haluan tietää että mihin suuntaan ohjaan ajatuksia. Kiitän enkeleitä myös voimasta jota joulun alla sain. Ap
Noniiii, joillakin on joko lääkkeet ottamatta tai aivan liian vilkas mielikuvitus
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olen koulutettu enkelihoitaja Loviisasta. Yleensä otan kanavoinnista pienen korvauksen, mutta koska tunnen hätäsi olevan suuri, voin tässä tapauksessa joustaa. Kerrotko minulle tilanteestasi, niin saan suojelusenkeliisi paremmin yhteyden?
t. Pirkko
Tulevaisuus mietityttää ja haluan tietää onko sydämeni oikeassa. Ap
Kuuma keitto hoitaa ruumiin ja mielen tehokaammin, kuin yksikään enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma keitto hoitaa ruumiin ja mielen tehokaammin, kuin yksikään enkeli.
Höpö
Vierailija kirjoitti:
Sain jo Rafaelin viestin 💕ap
Hienoa! Olin juuri ajattelemassa sinua ja koin Rafaelin energian epätavallisen voimakkaana. Sinulla on edessäsi paljon muutoksia jos annat niille mahdollisuuden, mutta ne tulevat auttamaan sinua matkallasi :) Valoisaa tammikuun jatkoa!
t. Pirkko
Vierailija kirjoitti:
Oliko päällä harmaa jumpperi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Olin juuri ajattelemassa sinua ja koin Rafaelin energian epätavallisen voimakkaana. Sinulla on edessäsi paljon muutoksia jos annat niille mahdollisuuden, mutta ne tulevat auttamaan sinua matkallasi :) Valoisaa tammikuun jatkoa!
t. Pirkko
Kiitos ja kitos Rafaelille. Sain enkeleiltä suuren avun kun joulukuussa tein elämää mullertavan päätöksen. Enkelin kosketus on minulle uusi mutta kiinnostava asia. Avaan jatkossa sydämeni ja pidän sylin auki. Ap
Voi että, miten sitä toivoo, ettei olisi tätäkään keskustelua lukenut. Pelottavaa, että tuollasia hörhöjä on olemassa, ainakin Porvoossa, jos ei muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, miten sitä toivoo, ettei olisi tätäkään keskustelua lukenut. Pelottavaa, että tuollasia hörhöjä on olemassa, ainakin Porvoossa, jos ei muuallakin.
Äsch! Huumoriahan tämä on. :)
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle enkelin kosketusta :)
Nämä asiat kohtaa elämässään kun on siihen valmis, vaikka suojelusenkelien huolenpitoon voikin luottaa jo ennen sitä :)
t. Pirkko
Vierailija kirjoitti:
Nämä asiat kohtaa elämässään kun on siihen valmis, vaikka suojelusenkelien huolenpitoon voikin luottaa jo ennen sitä :)
t. Pirkko
Näin itsekin koen.. ap
Enkeli voisi kosketella penistäni, ottaa sen suuhun ja tiukkaan pilluunsa, olisin hetken onnellinen.
Enkeli-taunoon ( tane vaan taivaassa ) voin ottaa yhteyden mutta maksu 300e ensin
T: Pikkro, huijari nro II.
Hei!
Täällä enkelihoitaja Porvoosta, voit soittaa numerooni 0700-*******, vain sinulle erikoistarjouksena 12,95 min.!
Täälä