Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En IKINÄ antaisi miehelle sanavaltaa, jos tulisin raskaaksi

Vierailija
10.01.2016 |

Olkoot vaikka kuinka kyse miehenkin lapsesta. Mies ei sitä kantaisi tai synnyttäisi. Olen jo yhdestä miehestä ottanut eron, kun mahdollisesta lasten hankkimisesta tuli erimielisyyttä. Vaan eipä silti, nykytilanteessa vahinko voisi käydä vain, jos ehkäisykapseli pettäisi. Mutta omalla kohdallani vaihtoehtoni olisivat karkeasti sanottuna abortti tai itsemurha. Vaikka mies kuinka saisi vahingon satuttua päähänsä, että haluaakin lapsen pitää. En vain pystyisi edes raskauteen, saati synnytykseen, itse lapsesta puhumattakaan. Onneksi tämä on ääneen sanottu ja tiedossa, mutta kyllä nousee niskavillat pystyyn aina kun joku mies täällä toteaa, että hänellä pitäisi olla päätäntävaltaa siihen, tekeekö kumppani abortin vai ei.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin exäni kun pelkäsin olevani raskaana ja mies innostui ja suorastaan suuttui kun sanoin että minä en siihen ryhtyisi. Minä olisi mennyt aborttiin vaikka itkevä mies jalassani roikkuen. Nyt on onneksi itselläni lapsia haluamaton puoliso. Kun ehkäisymme petti mies oli heti samaa mieltä, että aborttiin vain ja laitatti samaan syssyyn myös piuhansa poikki. Minäkin haluan steriloida itseni kun ikä vain riittää, onpahan tuplaehkäisy sitten. Vastenmielisen järkyttävä ajatus, että joku toinen voisi pakottaa synnytykseen.

Eipä ollut teistäkään vanhemmille mitään iloa. Kai luovutte perinnöistä lapsellisten sisarustenne hyväksi.

Jos joku kuvittelee automaattisesti saavansa lapsenlapsia, on hän suoraan sanottuna vähän tyhmä. Jokainen saa ihan itse päättää omasta elämästään ilman vanhempien painostusta tai sitä, että "rangaistukseksi" jätetään perinnöttä, kun ei suostuttukaan täyttämään muiden itsekkäitä odotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän