Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka usein masturboit?

Vierailija
09.01.2016 |

Ikä ja sukupuoli sekä siviilisääty!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari viikossa tai tarpeeseen kun mies on ollut liian väsynyt hoitamaan hommiaan loppuun saakka.

Nainen 41 vuotta naimisissa

Vierailija
22/30 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pari viikossa tai tarpeeseen kun mies on ollut liian väsynyt hoitamaan hommiaan loppuun saakka.

Nainen 41 vuotta naimisissa

Ohhoh! Tuo on jo ihan  kunnioitettava saavutus ottaen sentään  huomioon tuon avioliittonne pituuden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 1-2 x päivässä (jos ei ole seksiä miehen kanssa). Joskus (harvemmin tosin) saattaa mennä 3-4 krt/ pvä.

N40, naimisissa

Vierailija
24/30 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa

saan monta orgasmia

45v. nainen

parisuhteessa

Vierailija
25/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan koskaan. En ole juuri kiinnostunut muutoinkaan seksistä. Naimisissa, N42.

Vierailija
26/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 - 4 krt viikossa

mies 45v

naimisissa

Vierailija
27/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa. Asun vielä kotona ja mulla ei ole oikein minkäänlaista yksityisyyttä. Tappaa halut joutua miettimään onkohan joku nyt hereillä kuuntelemassa, vaikka aika äänettömäksi olen oppinutkin. Oon kaukosuhteessa, tosin vähän epämääräisessä sellaisessa (ei täysin virallinen seurustelusuhde, mutta jollain tasolla ollaan sitouduttu toisiimme) niin seksiäkin sitten saan vain noin sen yhden viikonlopun kuusta. Onneksi pian on edessä omilleen muutto, saan runkkailla rauhassa ihan niin kovin äänitehostein kuin sielu (ja naapurit) sietää. :"D N18

Vierailija
28/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Mulla on mies joten ei tarvi.

No, vakavasti puhuen, rakastelu on ihanaa, masturbointi tyhjää ja yksinäistä hommaa, ei kiinnosta.

N37, naimisissa

Vierailija
29/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen parisuhteessa elävä nainen. Masturboin päivittäin, seksiä miehen kanssa noin viisi kertaa viikossa. Yleensä masturboin omassa sängyssä miehen vieressä. :)

Vierailija
30/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran kuussa. Asun vielä kotona ja mulla ei ole oikein minkäänlaista yksityisyyttä. Tappaa halut joutua miettimään onkohan joku nyt hereillä kuuntelemassa, vaikka aika äänettömäksi olen oppinutkin. Oon kaukosuhteessa, tosin vähän epämääräisessä sellaisessa (ei täysin virallinen seurustelusuhde, mutta jollain tasolla ollaan sitouduttu toisiimme) niin seksiäkin sitten saan vain noin sen yhden viikonlopun kuusta. Onneksi pian on edessä omilleen muutto, saan runkkailla rauhassa ihan niin kovin äänitehostein kuin sielu (ja naapurit) sietää. :"D N18

No mahtavaa. Suosittelisin sen runkkailun sijaan kuitenkin haaveilemaan vähän muista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme