G: kuinka usein masturboit?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kerran pari viikossa tai tarpeeseen kun mies on ollut liian väsynyt hoitamaan hommiaan loppuun saakka.
Nainen 41 vuotta naimisissa
Ohhoh! Tuo on jo ihan kunnioitettava saavutus ottaen sentään huomioon tuon avioliittonne pituuden!
Yleensä 1-2 x päivässä (jos ei ole seksiä miehen kanssa). Joskus (harvemmin tosin) saattaa mennä 3-4 krt/ pvä.
N40, naimisissa
Kerran viikossa
saan monta orgasmia
45v. nainen
parisuhteessa
En oikeastaan koskaan. En ole juuri kiinnostunut muutoinkaan seksistä. Naimisissa, N42.
2 - 4 krt viikossa
mies 45v
naimisissa
Ehkä kerran kuussa. Asun vielä kotona ja mulla ei ole oikein minkäänlaista yksityisyyttä. Tappaa halut joutua miettimään onkohan joku nyt hereillä kuuntelemassa, vaikka aika äänettömäksi olen oppinutkin. Oon kaukosuhteessa, tosin vähän epämääräisessä sellaisessa (ei täysin virallinen seurustelusuhde, mutta jollain tasolla ollaan sitouduttu toisiimme) niin seksiäkin sitten saan vain noin sen yhden viikonlopun kuusta. Onneksi pian on edessä omilleen muutto, saan runkkailla rauhassa ihan niin kovin äänitehostein kuin sielu (ja naapurit) sietää. :"D N18
En koskaan. Mulla on mies joten ei tarvi.
No, vakavasti puhuen, rakastelu on ihanaa, masturbointi tyhjää ja yksinäistä hommaa, ei kiinnosta.
N37, naimisissa
Olen viiskymppinen parisuhteessa elävä nainen. Masturboin päivittäin, seksiä miehen kanssa noin viisi kertaa viikossa. Yleensä masturboin omassa sängyssä miehen vieressä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran kuussa. Asun vielä kotona ja mulla ei ole oikein minkäänlaista yksityisyyttä. Tappaa halut joutua miettimään onkohan joku nyt hereillä kuuntelemassa, vaikka aika äänettömäksi olen oppinutkin. Oon kaukosuhteessa, tosin vähän epämääräisessä sellaisessa (ei täysin virallinen seurustelusuhde, mutta jollain tasolla ollaan sitouduttu toisiimme) niin seksiäkin sitten saan vain noin sen yhden viikonlopun kuusta. Onneksi pian on edessä omilleen muutto, saan runkkailla rauhassa ihan niin kovin äänitehostein kuin sielu (ja naapurit) sietää. :"D N18
No mahtavaa. Suosittelisin sen runkkailun sijaan kuitenkin haaveilemaan vähän muista asioista.
Kerran pari viikossa tai tarpeeseen kun mies on ollut liian väsynyt hoitamaan hommiaan loppuun saakka.
Nainen 41 vuotta naimisissa