Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten sinkkujen lauantai-ilta?

Vierailija
09.01.2016 |

Mitä muiden yksinäisten sinkkujen lauantai-iltaan kuuluu?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan palstoja. Löhöilen. Syön vähän ruokaa. Nukun. Ajattelen mitä ihastukselleni kuuluu.

Vierailija
62/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikaa punaviiniä. Leivoin seuraksi kinkkujuustosarvia. Netflixistä katson Oc:ta. Tyhmä, mutta ihan viihdyttävä sarja. Katselen samalla tabletilta koirasivuja. Aion hankkia oman koiran n. vuoden sisällä, kunhan löydän hyvän kasvattajan. Ihmettelen kyllä sinkkuuttani. Nytkin mietin, että juustosarvia leipova, ihan hauska ja nätti nainen varmaan kelpaisi monelle miehelle. Mutta kun ei. Ps. Eilen leivoin pienen porkkanakakun. :D

En niin siitä OC:sta välitä mutta eikö olisikin joku joka olisi siinä sinun vierelläsi, sinä kainalossa, silittelisin hiuksiasi ja puhuisin puolilevottomia ...

Nam, mulle kelpais kinkkujuustosarvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N19. Mullakin tipaton, joten parempi vaihtoehto olla vaan kotona. Tuntuu ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin yksinäiseltä, 3 ystävää lähti maailmalle uutenavuotena ja läheisimmät ystävät joko töissä tai asuvat toisess kaupungissa. Aamupäivästä oon reenannut, nyt vaan maannut ja syönyt hyvää ruokaa. Toisaalta nautin, pitkään aikaan ei ole ollut näin stressitöntä. Silti kaipaisin jonkun vierelleni. No, jos ensi viikonlopulle suunnittelisi jotain kivaa jo alkuviikosta ja nyt vain keräisi voimia alkavaan aamuvuoroviikkoon.

Ps. Huomaan haaveilevani jo omast perheestä. Oisinpa tilanteessa jossa mies ja lapset jo nukkumassa, ja sit sais olla rauhassa... No katellaan 10v päästä😂 Hyvää loppuiltaa kaikille meille!

64/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa punaviiniä juonut kinkkujuustosarvinaikkonen on kotoisin Espoosta. :) Mutta kohta pitää kyllä mennä nukkumaan, etten nuku huomenna ihan puolenpäivään kuten tänään vahingossa. Tulee laiska olo.

65/70 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin hyvää ruokaa (uunilohta, perunamuussia +vihersmoothie). Juomaksi vettä. Laitoin tuikut palamaan. Kävin kuumassa suihkussa. Katsoin Frii-kanavalta murhadokkarin, jossa rikkaan perheen tytär murhautti vanhempansa rahasta. Kuuntelin afrikkalais-amerikkalaista gospelia. Äsken otin suklaajäätelöä pakastimesta lasikuppiin, annan sen sulaa hetken. Alan etsiä Youtubesta jotain hyvää 1970-luvun kauhuelokuvaa (sinne on ladattu paljon hyviä).

Elämä on hyvää enkä vaihtaisi tätä mihinkään. Huomenna suunnittelen lähteväni aamupäivällä pitkälle kävelylle raikkaaseen ilmaan.

Vierailija
66/70 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin yöelämässä kahden euron budjetilla. Oli aika täyttä, mutta toisaalta ei paljon ihmisiä, joiden kanssa voisi saada juttua aikaan. Näin yhden naisen, jonka kanssa vannon olleeni samalla kurssilla ja hän oli ilmeisesti juuri lähdössä ja katseet kohtasivat nopeasti. Varmaan hänkin olisi halunnut jutella, mutta oli liian häkeltynyt osatakseen pysähtyä enää siinä vaiheessa.

Lopulta pyysin sitten semmoista eristäytynyttä 45-50v tätiporukkaa tanssimaan kanssani ja yksi suostui, mikä oli ihan mukavaa. Kun kävin vessassa, tädit hävisivät.

Vierailija
67/70 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelailen videopelejä yksin kotona. Aika perus lauantai minulle.

N23

Mä pelasin videopelejä 80-luvulla. Mitä ihmeen videopelejä sä pelaat!?

Vierailija
68/70 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilta oli ja meni mutta kai silti voi kertoa :D eilen olin umpipoikkiväsynyt enkä olisi jaksanut lähteä minnekään vaikka olisikin ollut jokin järkimeno (ei siis ollut, tylsää kun kaverit ovat muuttaneet/erkaantuneet). söin ihan ok ruokaa, etsin uusia artisteja ja kuuntelin hyvää musiikkia. luin blogeja ja uutisia. ilahduin, kun ihastukseni alkoi viestitellä kanssani. sitten nukkumaan. mukava lauantai-ilta. kyllä yksinäinen sinkkukin voi pitää kivaa aikaa kun vaan tekee niitä asioita, mistä itse eniten nauttii :)

Vierailija
69/70 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilta oli ja meni mutta kai silti voi kertoa :D eilen olin umpipoikkiväsynyt enkä olisi jaksanut lähteä minnekään vaikka olisikin ollut jokin järkimeno (ei siis ollut, tylsää kun kaverit ovat muuttaneet/erkaantuneet). söin ihan ok ruokaa, etsin uusia artisteja ja kuuntelin hyvää musiikkia. luin blogeja ja uutisia. ilahduin, kun ihastukseni alkoi viestitellä kanssani. sitten nukkumaan. mukava lauantai-ilta. kyllä yksinäinen sinkkukin voi pitää kivaa aikaa kun vaan tekee niitä asioita, mistä itse eniten nauttii :)

Runkkaamiseen kyllästyy niin nopeasti :(

Ikisinkkumies

Vierailija
70/70 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän ensimmäistä viikonloppua yksin asuvana sinkkuna (ero tuli ja muutin tällä viikolla toiseen asuntoon) ja oli jotenkin helpottavaa lukea, miten mukavalta muiden sinkkujen viikonloppuillat kuulostavat. Päätin nyt viettää iltaa katsomalla jonkun hyvän leffan. N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi