Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten sinkkujen lauantai-ilta?

Vierailija
09.01.2016 |

Mitä muiden yksinäisten sinkkujen lauantai-iltaan kuuluu?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tv:stä ei tule mitään mitä viitsisi katsoa...Sama vika Netflixissä, mikään ei innosta katselemaan. Tuojotan siis seiniä. 

Vierailija
22/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein päivän punnerrukset ja söin. Sulattelen ruokaa ja katson telkkaria. Pelaan myöhemmin pleikkarilla. Panettaa hirveästi etenkin kun olen ollut runkkaus lakossa 2kk ja en käy baareissa mistä voisi löytää seuraa.

M23

Miten tuo runkkauslakko vaikuttaa olotilaan muuten kuin tietysti panettaa kovasti? Mitä hyötyjä sillä haetaan? Itselle runkkaus on harvoja elämän nautintoja ja seksistä nyt melko turhaa haaveilla, niin ei aivan pienestä viitsisi luopua siitä.

Nostaa miehellä testotasoja, itsevarmuutta, energiatasoa, lisää voimaa lihaskunto harjoittelussa, huomaa paremmin naisten katseet kun oma ''tutka'' hakee koko ajan flirttiä, parantaa unenlaatua, lihakset on kovemmat, kovempi seisokki ja isompi, muna on pystyssä koko ajan, kasvattaa itsehillintää. Liian paljon hyviä puolia siksi olen lopettanut runkkaamisen. Jatkuva kiima on hyvä ja joskus huono asia :)

Heh. Veikkaan että asiaa on tutkittu bro sciencen laitoksella yli opistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomaa paremmin naisten katseet kun oma ''tutka'' hakee koko ajan flirttiä

Mielenkiintoinen yksityiskohta. N25

Ai miksi?

Vierailija
24/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon siideriä ja selailen nettiä, kohta suihkuun ja sen jälkeen nukkumaan. :)

N35

Vierailija
25/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta kik-seuraa sinkkumiehelle?

Minkälaista seuraa? Ikäsi?

Vierailija
26/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aluksi juttuseuraa. Alle kolmekymppinen

Vierailija
27/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut tuon mökkihöperö-ilmiön, kun olen ollut jo vuosia sinkku ja biletys ym. jäänyt tosi vähille viime vuosina.. Se aikaisempi N28.

Vierailija
28/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siiivonnut, avasin valkoviinipullon, pähkäilen että viitsisikö värjätä hiusten tyvikasvu vai jättäisikö huomiseksi. Yläkerran vanha juoppoukko kävi sörkkimässä avainta oveeni, huusin niin paljon kuin ääntä lähtee, äijän kuvatus painui hiljaa rappuset ylös omaan kämppäänsä. Tässä sinkkunaisen lauantai-illan riennot.

Miksi sille huutaa piti? Et taida olla mitenkään myötätuntoinen ihminen.

Vierailija
29/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon teetä ja pelailen videopelejä. Olen flunssassa enkä siksi viitsiä liikkua minnekään kotoa eli oikeastaan koko päivä tullut vietettyä näin.

N28

Vierailija
30/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi.. kuulostaa epäilyttävältä.

Vierailija
31/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

En tiiä, kunhan on vaan. :D

Vierailija
32/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v ja 1v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein päivän punnerrukset ja söin. Sulattelen ruokaa ja katson telkkaria. Pelaan myöhemmin pleikkarilla. Panettaa hirveästi etenkin kun olen ollut runkkaus lakossa 2kk ja en käy baareissa mistä voisi löytää seuraa.

M23

Miten tuo runkkauslakko vaikuttaa olotilaan muuten kuin tietysti panettaa kovasti? Mitä hyötyjä sillä haetaan? Itselle runkkaus on harvoja elämän nautintoja ja seksistä nyt melko turhaa haaveilla, niin ei aivan pienestä viitsisi luopua siitä.

Nostaa miehellä testotasoja, itsevarmuutta, energiatasoa, lisää voimaa lihaskunto harjoittelussa, huomaa paremmin naisten katseet kun oma ''tutka'' hakee koko ajan flirttiä, parantaa unenlaatua, lihakset on kovemmat, kovempi seisokki ja isompi, muna on pystyssä koko ajan, kasvattaa itsehillintää. Liian paljon hyviä puolia siksi olen lopettanut runkkaamisen. Jatkuva kiima on hyvä ja joskus huono asia :)

Heh. Veikkaan että asiaa on tutkittu bro sciencen laitoksella yli opistossa.

Perustuu omiin kokemuksiin ja muiden ihmisten ketkä ovat huomanneet samat hyödyt. Itse olen sellainen ihminen, että olen valmis kokeilemaan ennenkuin tuomitsen. Nämä hyödyt minä olen huomannut itselläni. Testotasojen nousun huomaa helposti, kun ääni on matalampi, karvat kasvavat kaikkialla tupla vauhtia ja olo on itsevarmempi.  Kannattaa kokeilla ennenkuin tuomitsee. Toki et välttämättä saata huomata mitään jos et urheile aktiivisesti, juot alkoholia, tupakoit ja syöt epäterveellisesti. Ei tää nyt mikää salaisuus ole, monet urheilijat tietää tämän.

Vierailija
33/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sinkkunainen. Olimme päivällä mukavalla brunssilla hulavttoman hauskojen lapsuudenystävieni kanssa, vähän kuoharia nautiskelimme ja naureskelimme. Sitten kävin kummilasteni ja heidän äitinsä kanssa reippaalla talvisella kävelyllä ja leikin ihanien ja kilttien lasten kanssa. Sitten nopeasti kotiin että ehdin laittaa itseni kauniiksi (asunnon ehdin siivota tietenkin jo eilen), ennen kuin ihana ja taitava rakastajani saapui. Hän on tumma ja komea, lihaksikas argentiinalainen mies. Toi minulle kukkkia ja shampanjaa jota sitten siemailimme ennen kuin rakastelimme kiiihkeästi monta tuntia. Sain ainakin viisi orgasmia.Nyt kun hän on suihkussa, ehdin hetken kirjoitella AV:lle. Pyydän varmaan rakastajaani lähtemään kotiin nukkumaan niin ehdin vielä mahtisnaisporukkani kanssa hauskoille lasillisille ja tanssimaan koko yön kaupungin parhaan yökerhon vip-tiloissa. Siellä varmaan törmään johonkin elämäni mieheen joka pyytää minua huomisaamuksi aamiaiselle Monacon Ritziin. Elämä on ihanaa. 

Vierailija
34/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Mäkkäriin Capuccinolle ja sitten reippailulenkki talvisessa Helsingissä. Olen vielä yötyörytmissä, joten unta saa vknloppuisin odottaa piitkääään.... Kotona sitten ehkä joku elokuva ja nukkumaan n. 4.00.

Vierailija
35/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuulostaa, mutta tarkoitin, että sopivan kohdalla vakavampikin tutustuminen on mahdollista. Toivottavasti tämä ei ollut epäilyttävän kuuloista 😀

Vierailija
36/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

En tiiä, kunhan on vaan. :D

;)

Vierailija
37/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sukuloimassa tossa alkuillasta, ja takaisin kotiin safkaa vääntämään. Kohta jotain scifiä pyörimään, siinä se ilta meneekin. 

Vierailija
38/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaplay pyörii taustalla ja selailen av:ta :) Keksihimo nakertaa, mutta onneksi lähikauppa on kiinni! Voisin naukata vähän likööriä illaniloksi.

n22

Vierailija
39/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuulostaa, mutta tarkoitin, että sopivan kohdalla vakavampikin tutustuminen on mahdollista. Toivottavasti tämä ei ollut epäilyttävän kuuloista 😀

No, pistä kik-nimesi.

Vierailija
40/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, pistä kik-nimesi.

nakkiperunasalaatti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme