Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten sinkkujen lauantai-ilta?

Vierailija
09.01.2016 |

Mitä muiden yksinäisten sinkkujen lauantai-iltaan kuuluu?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön namia, selaan kirjaa ja av:ta. :)

Vierailija
2/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vedän juuri viiniä ja harmittelen, että tuli syötyä taas liikaa tänään, paino vaan nousee.. Mitäpä muita sinkkunaisen iltaan (tai mihin kellonaikaan tahansa) kuuluisi päivästä riippumatta :) Surullista. N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen, mutta en yksinäinen. Iltapalaksi on hedelmä-marjasalaattia, myöhemmin avaan punaviinipullon. Katselen jonkin tallentamistani TV-dokumenteista ja aika myöhään menen sänkyyn lukemaan.

Vierailija
4/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailen videopelejä yksin kotona. Aika perus lauantai minulle.

N23

Vierailija
5/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mitä tekisin. On taas niin h*****n tylsää. Voisin juoda tai olla juomatta. Tällä hetkellä mikään ei oikein huvita. :/

Palstaillut olen taas koko illan, kun ei muutakaan elämää tunnu olevan.

Vierailija
6/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailen itseäni 

Vierailija
7/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just lenkiltä ja pitäs jaksaa mennä suihkuun. Sen jälkeen varmaan katson telkkaria ja syön iltapalaa ja juon yhden oluen.

M25

Vierailija
8/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kohta tekemään nettivaatetilausta.

Vierailija
9/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata jos on sinkku ja yksin, muttei yksinäinen? Olen tänään käynyt kampaajalla ja crossfitissa, äsken otin kylvyn ja tein hiushoidon ja lakkasin kynnet. Nyt tässä odottelen kynsien kuivumista, sitten teen popcorneja ja katselen Sons of Anarchyä. Elämä on ihanaa.

Vierailija
10/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tässä Areenasta yhtä dokkaria. Pitäisi varmaan syödä jotain, kun päivän ainoa ateria tähän mennessä on ollut Piltti. Sen jälkeen sitten suihkuun ja Netflix pyörimään. Hirvittävän tylsää meinaa olla.

Vierailija
11/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painun ihan kohta nukkumaan.

Vierailija
12/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päivän punnerrukset ja söin. Sulattelen ruokaa ja katson telkkaria. Pelaan myöhemmin pleikkarilla. Panettaa hirveästi etenkin kun olen ollut runkkaus lakossa 2kk ja en käy baareissa mistä voisi löytää seuraa.

M23

Vierailija
13/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein päivän punnerrukset ja söin. Sulattelen ruokaa ja katson telkkaria. Pelaan myöhemmin pleikkarilla. Panettaa hirveästi etenkin kun olen ollut runkkaus lakossa 2kk ja en käy baareissa mistä voisi löytää seuraa.

M23

Miten tuo runkkauslakko vaikuttaa olotilaan muuten kuin tietysti panettaa kovasti? Mitä hyötyjä sillä haetaan? Itselle runkkaus on harvoja elämän nautintoja ja seksistä nyt melko turhaa haaveilla, niin ei aivan pienestä viitsisi luopua siitä.

Vierailija
14/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siiivonnut, avasin valkoviinipullon, pähkäilen että viitsisikö värjätä hiusten tyvikasvu vai jättäisikö huomiseksi. Yläkerran vanha juoppoukko kävi sörkkimässä avainta oveeni, huusin niin paljon kuin ääntä lähtee, äijän kuvatus painui hiljaa rappuset ylös omaan kämppäänsä. Tässä sinkkunaisen lauantai-illan riennot.

Vierailija
15/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviä, punaviiniä ja elokuvia. Yksin ei tarvitse olla yksinäinen :)

Vierailija
16/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Miten tuo runkkauslakko vaikuttaa olotilaan muuten kuin tietysti panettaa kovasti? Mitä hyötyjä sillä haetaan? Itselle runkkaus on harvoja elämän nautintoja ja seksistä nyt melko turhaa haaveilla, niin ei aivan pienestä viitsisi luopua siitä.

Nostaa miehellä testotasoja, itsevarmuutta, energiatasoa, lisää voimaa lihaskunto harjoittelussa, huomaa paremmin naisten katseet kun oma ''tutka'' hakee koko ajan flirttiä, parantaa unenlaatua, lihakset on kovemmat, kovempi seisokki ja isompi, muna on pystyssä koko ajan, kasvattaa itsehillintää. Liian paljon hyviä puolia siksi olen lopettanut runkkaamisen. Jatkuva kiima on hyvä ja joskus huono asia :)

Vierailija
17/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää. Aloitin vuoden alussa tipattoman kunniaksi muutenkin kuntokuurin. Olen harrastanut liikuntaa ainakin tunnin päivässä arkena ja pitänyt terveellistä ruokavaliota. Lauantain olen ottanut lepo- ja herkkupäiväksi mutta tänään ei olekaan tehnyt mieli mitään makeaa, olen vaan syönyt ruokaa hieman tuhdimmin. Nyt jo olen alkanut huomaamaan pientä kiinteytymistä ja orastavia lihaksia :) Odotan jo huomista kun saa taas hien pintaan!

Vierailija
18/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa paremmin naisten katseet kun oma ''tutka'' hakee koko ajan flirttiä

Mielenkiintoinen yksityiskohta. N25

Vierailija
19/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen dvd:iltä sarjoja, luen palstaa, piti siivota, en jaksanut.

Päivällä näin yhtä ystävää useemman tunnin niin en ole niin mökkihöperö kuin joskus.

N47

Vierailija
20/70 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta kik-seuraa sinkkumiehelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi