Mistä hajuvedestä olet saanut positiivista palauteta miehiltä?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Stella McCartneyn Stellaa kehuu sekä oma mies että satunnaisesti joku muu täysin ei-seksuaalisessa mielessä. Harmi ettei sitä saa enää oikein mistään
Sama täällä, minulle myös kehuttu Stella McCartreyn Stellaa.
Michael Korsin Le Fart on mulla semmone mistä miehet hullaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Michael Korsin Le Fart on mulla semmone mistä miehet hullaantuu.
Itse käytän chanelin le merde hajuvettä usein.
Vierailija kirjoitti:
Chanel 5. Ainoa oikea.
Joo, jos se on löydetty itse haistelemalla ja valitsemalla tuoksuhyllyllä, eikä
KAUNIILTA KAVERILTA KOPSATTU TUOKSUIDEA ;)
itse löysin uuden hemaisevan huumaavan suosikin jota kehutaan usein (ei myydä Suomessa) , Chanel vitosta en enää käytä koska kaikki 30-50 vuotiaat naispuoliset halusivat ostaa sitä, koska minullakin oli sitä.
Minä tosin ostin ensimmäisen Chanelini jo 17-vuotiaana ja omalla tuoksunenälläni.
Yleensäkin paras tuoksu ei löydy matkimalla kavereita vaan etsimällä se oma....
Miettikääpä miten "löysit" tuoksusi?
Vitsinä ostamani Johanna Tukiaisen "Glamour Doll" on kerännyt kehuja kummaltakin sukupuolelta.
Vähän on ihastelijoilla jäänyt haavi auki, kun olen kertonut tuoksun nimen :D
Vierailija kirjoitti:
itse löysin uuden hemaisevan huumaavan suosikin jota kehutaan usein (ei myydä Suomessa) , Chanel vitosta en enää käytä koska kaikki 30-50 vuotiaat naispuoliset halusivat ostaa sitä, koska minullakin oli sitä.
Minä tosin ostin ensimmäisen Chanelini jo 17-vuotiaana ja omalla tuoksunenälläni.
Yleensäkin paras tuoksu ei löydy matkimalla kavereita vaan etsimällä se oma....Miettikääpä miten "löysit" tuoksusi?
Löysin tuoksuni ennen kuin sinä synnyit. Ystäväpiirissäni muut eivät Chanel 5:ttä käytä. Mutta eipä sillä olisi väliä, vaikka käyttäisikin, koska valitsen tuoksuni sen perusteella, mistä pidän, enkä sen perusteella, mitä muut alkavat käyttää tai lakkaavat käyttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Emporio Armani -Code on ollut monien miesten mieleen.
Minulla tämä sama, pidin siitä itsekkin. Sain sen lahjaksi. Omia suosikkejani ovat Escadan hajuvedet, pidän makeista tuoksuista, myös Ocar de la Renta, mutta sitä en yleensä tohdi käyttää kun ulkoilmatapahtumissa, on sen verran tuhti tuoksu. Naiset taas ovat kehuneet kun olen käyttänyt Dolce&Gabbana Light Blue:ta.
Diesel loverdose edt, Juicy Couture viva la juicy ja Escads cherry in the air.
Marc Jacobs - Lola, Daisy ja se uusin sininen Daisy
VS Pure seduction body mist
Armani Code
YSL Manifest
Lancome Trèsor (molemmat)
Burberry The Beat
Junnuna Escadan Rockin' Rio
Ja Doven dödö :'D
Chanel Madmoiselle. Ihana tuoksu. Parempi minusta kuin 5. Tätä ovat kehuneet sekä miehet että naiset 😉
Vierailija kirjoitti:
Chanel Madmoiselle. Ihana tuoksu. Parempi minusta kuin 5. Tätä ovat kehuneet sekä miehet että naiset 😉
Tarkoittanet Mademoiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chanel 5. Ainoa oikea.
Yleensäkin paras tuoksu ei löydy matkimalla kavereita vaan etsimällä se oma....Miettikääpä miten "löysit" tuoksusi?
kerro toki sinäkin, miten olet löytänyt tuoksusi.
olen niin herkkä hajusteille, etten voi tuoksutella montaa putkeen tai tulee paha olo. olen kyllä yrittänyt harjaannuttaa itseäni, sillä tuoksujen puolesta minulla on tarkka ja harjaantunut nenä, ainoastaan sietokyvyn kanssa ongelmia. on aivan mahdotonta mennä summamutikassa etsimään tuoksua ja ainakaan oman paikkakuntani kempparimyyjät eivät hajuvesiä oikein tunne, vaikka kuinka yrittäisin selittää minkä tyyppisistä tuoksuista pidän. aina sieltä tulee ehdotuksena jotain sen hetken suosituinta massakamaa. siispä kaikenlaiset vinkit ja se, että on jollakulla tai jossain haistanut jotain ihanaa, ovat aivan välttämättömiä tuoksun löytymisessä. olen harrastanut tuoksuja lähemmäs kymmenen vuotta enkä vieläkään ole löytänyt sellaista, mistä pitäisin todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chanel 5. Ainoa oikea.
niin ja yritätkö jotenkin snobbailla ja mainostaa omaa lumihiutaleuttasi kun et kerro kehutun tuoksun nimeä (joka on ihan ULKOMAILTA asti!) ja mainostelet tuoksunenääsi? :D tuoksuja on niin pilvin pimein, että on todella kova urakka löytää vain itse kokeilemalla hyvä, varsinkin jos on nirso kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Marc Jacobs - Lola, Daisy ja se uusin sininen Daisy
VS Pure seduction body mist
Armani Code
YSL Manifest
Lancome Trèsor (molemmat)
Burberry The Beat
Junnuna Escadan Rockin' RioJa Doven dödö :'D
Pojista sanotaan että junnu, ei naisista.
Viva la juicy (noin se kai kirjoitetaan?)
Christina Aguilera, Secret Potion. Joskus nuorena. Enää en tuota hajuvettä käytä
Joku Zaran 15 euron makeaakin makeamman tuoksuinen hajuvesi sai osakseen paljon kehuja joskus. Ei näytä nää tyyriimmät lemulitkut herättävän samanlaista huomiota. :P Noh, kunhan itse tykkää.
Oriflame: Love Potion