Vierailija

Eilen illalla huomasin rintakehässä punaisia näppyjä. Tänään niitä on täynnä käsivarret, rintakehä, kainaloiden ympärystät ja toisen reiden yläosa. Myös mahassa näkyy joitakin. Kasvoissa ei mitään. Eivät juurikaan kutise, ainakaan vielä. Silmäluomet olleet pari päivää kuivan tuntuiset ja toisessa silmässä ollut lievää silmätulehduksen tuntua.

Nuha ja yskää ollut yli kuukauden, joihin juuri söin antibioottikuurin. Ei ole kuumetta, eikä muutakaan sellaista oiretta. Voiko tämä olla joku rokko vai voiko esim. villasekoitepaidasta tulla näin rajut iho-oireet? Olisi kiva tietää, onko tarttuvaa vai ei. Päivystykseen en nyt jaksa lähteä istumaan, kun en erityisesti kipeä ole.

Kommentit (11)

Vierailija

Lapsi oli lattanut uudet pesemättömät legginssit aamulla jalkaansa, illalla ihmetteli kun kaikkialta jalosita niin kutisee. Oli ihan punaisia näppyjä täynnä. Suihkun jälkeen oireet alkoi helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Paita on vanha, mutta en sitä ole kuin pari kertaa pitänyt. Nyt oli kahtena päivänä päällä. Aikaisemmin ei ole tullut oireita, ei ainakaan niin että olisin huomannut. Pesty on joka käytön jälkeen ja kaupasta ostettaessa, eli mitään myrkkyjä siinä ei enää ole.

En löytänyt mitään sopivaa rokkotautia googlailemalla. Kai niihin kaikkiin tulisi mukana kuumetta? Suihkussa kävin eilen illalla, jolloin nämä näpyt huomasinkin. Tänään niitä oli tullut moninkertaisesti. Miehelle ei ole tullut näppyjä, eikä lapsille.

Ap

Vierailija

Mulla tuli kerran myös näppyjä yläkroppaan, ei kasvoihin. Lääkäri määräsi jotain rasvaa mikä auttoi niihin. Muistaakseni näpyt oli isoja ja hilseilivät jossain vaiheessa.

Vierailija

Mulla samanlaisia. Ilmestyi muutama päivä sitten. Oletko käynyt Ideaparkin hop lopissa? Mulle ilmestyi ton reissun jälkeen. Liekö sillä kuitenkaan mitään yhteyttä.

Vierailija

Voisiko olla allergiaa antibiooteista. Itselläni lmeni aikuisiäl ja näppylät tulivat vata viiden päivän jälkeen kuurin aloituksesta. (Antibiootteja on erilaisia eli itsekin olen vain tietylle ainesosalle allerginen ja sitä on useissa, mutta ei kaikissa antibiooteissa) 

Vierailija

En oo käynyt Ideaparkin Hoplopissa, mutta Ideaparkissa oltiin torstaina!

Antibioottiallrgiaa mietin myös, en ole tiennyt että voi tulla myös kuurin jälkeen.

Ap

Vierailija

Eikö enterorokosta tule aikuisella aika kovat oireet? Kämmenet, jalkaterät ja kasvot on ainoot paikat ilman näppylöitä. Enterossa kai juuri nuo paikat olisi rakkuloilla? Tosin enhän tiedä, miten tämä tästä kehittyy... :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat