Vierailija

Mmmm

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kerran viikossa kera föönauksen ja kiharruksen. Säästää karheaa ja kuivaa hiusta kun ei pese usein. Loppupäivinä voi pitää ponnarilla.

Vierailija

Vaihtelee, mutta jotain 3-5 päivän välillä. Joskus pesen välissä pelkällä vedellä, jos ei ole niin kovin likaiset hiukset, mutta haluan kuitenkin vähän puhdistaa niitä.

Vierailija

Päivittäin. Tosin olen pikku hiljaa yrittänyt päästä kierteestä pois ja yrittänyt pestä vain joka toinen päivä. Välillä vaan on tukka niin paskanen että pakko pestä vaikka olisi pessut vasta edellisenä päivänä.

Vierailija

Joka päivä, joskus (jos tiedän esim. pysyväni kotona) niin jätän päivän välistä. Harrastan suht. paljon liikuntaa joka päivä eli suoraan sanottuna hikoan sen verran, että hiusten peseminen suihkussa käynnin ohella on aina tarpeen.

Vierailija

Käyn suihkussa päivittäin, eikä tulisi mieleenkään jättää hiuksia pesemättä. Olen nainen ja käytän hiustenmuotoilutuotteita, joten haluan pestä ne pois. Toinen mikä ällöttää, on talipunkit, jotka elää meidän iholla ja syövät kuollutta ihosolukkoa ja talia etenkin päänahassa, ripsissä, genitaalialueilla, ..

Vähän niin kuin pukisi jo käytetyt kalsarit jalkaan suihkun jälkeen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Eihän siitä mitään haittaa ole, että ne pestään joka päivä. Pesen naaman ja muunkin ihon päivittäin.

Ei periaatteessa. Päivittäinen pesu voi tosin kuivattaa/rasittaa hiusta ja päänahkaa ja useimmiten se myös pahentaa hiusten rasvoittumista. Päänahka on "erilaista" ihoa kuin muu iho. Vähän samalla tavalla kuin kasvotkin, kasvoillehan on esim. eri voiteet ja pesutuotteet kuin kropalle juuri tästä syystä.

Vierailija kirjoitti:
Joka aamu samalla kun pesen muunkin kroppani. Miksi jättäisin yhden kohdan pesemättä?

Itse asiassa suihkussakaan ei tarvitse ihan joka päivä käydä, iho kuivuu paljon helpommin kun sen luonnollisia rasvoja pestään jatkuvasti pois. Toki kainalot ja alapää kannattaa pestä, mutta koko kropan pesu päivittäin ei ole välttämättä tarpeen (paitsi jos esim. treenatessa hikoaa paljon, tmv.).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat