Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapsille tulee ikäeroa 1v3kk!!!

Vierailija
08.01.2016 |

Ääää liian paljon!!! mä oisin halunnut korkeintaan vuoden ikäeron, tai jopa alle... mut eipä tullut.
Vauva oli 6kk kun aloin odottaa uutta. Oisin niin kovasti toivonut ettei olisi synnytyksen jälkeen alkanut edes ensimmäisiä menkkoja, mut kahdet tuli.
Jotenkin vain häiritsee..... :(
Mut kaipa tuota voi sanoa vuoden ikäeroksi, vai...?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, tuli ihan sellainen käsitys sinusta että et odota innolla toista lasta, vaan pientä ikäeroa. :(

..toivottavasti asia ei ole niin.

Itse olen pyöräyttänyt 4,5v sisään neljä lasta, ikäerot 1v1kk, 1v8kk, 1v8kk.

Ja mitä opin?  Noin kaksi vuotta tai vähän yli on käytännöllinen ikäero siinä mielessä että pystyy kierrättämään hyvin vaatteet, polkupyörät, luistimet jne. Alle 3v ikäerot ovat siitä hyviä että lapset ovat yhtä aikaa kiinnostuneita samoista huvikohteista. 11v ei lähde kovin mielellään Muumimaailmaan kolmevuotiaan pikkusisaruksen matkaseurana. ;)

Vierailija
22/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole vielä nähnyt vauva-arkea kuin 6 kk ja jo valittaa pienestä ikäerosta... Kun esikoinen lähtee liikkeelle ja lapset nukkuvat päiväunet vuorotellen niin voi muuttua ääni kellossa.

T. Kahden pienen äiti

Lapseni perheessä on 3 lasta kolmen vuoden aikana syntyneet ja kaikki ovat nukkunet päiväunet yhtäaikaa (opetettu) . vauva pieniä pätkiä sitten aina varsinaisen päikkäri ajan ulkopuolella. ei mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole vielä nähnyt vauva-arkea kuin 6 kk ja jo valittaa pienestä ikäerosta... Kun esikoinen lähtee liikkeelle ja lapset nukkuvat päiväunet vuorotellen niin voi muuttua ääni kellossa.

T. Kahden pienen äiti

Mun lapset on juurikin tuolla 1v 3 kk ikäerolla ja se aika oli ihanaa huolimatta siitä, että nuorempi oli kohtalaisen vaativa ja koliikki-vauva. Sen alun jälkeen lapsista oli niin paljon seuraa toisilleen koko lapsuudeksi, että mukavan helppoa oli ! Koskaan en ole sitä katunut, että oli noin vähän ikäeroa. Olisin vielä kolmannenkin halunnut samaan putkeen, mutta syntyi vasta paljon paljon myöhemmin.

Vierailija
24/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä pitääkin provoilla. Ap:ta vissiin ärsyttänyt joku tuttava, joka mielellään mainitsee lastensa 1v. ikäerosta. Typerä juttu ja kauheasti lankaan menneitä vastaajia.

Vierailija
25/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 3v ikäerot ovat siitä hyviä että lapset ovat yhtä aikaa kiinnostuneita samoista huvikohteista. 11v ei lähde kovin mielellään Muumimaailmaan kolmevuotiaan pikkusisaruksen matkaseurana. ;)

Itse asiassa meillä 9 vuoden ikäerolla isoveli tekee mitä ikinä pikkuveli keksii pyytää. Lähtee joka paikkaan mukaan ja pitää pikkuveljeään maailman söpöimpänä tyyppinä. Nyt ovat 3 ja 12.

Vierailija
26/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syntyi edellinen lapsi 79, seuraava 98, eikä yhtään ole harmittanut.

Vierailija
27/27 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä voi sanoa että on vuosi ikäeroa, ei edes että reilu vuosi. Kyllä mä ihmettelisin jos olisit sanonut noin ja sitten selviäisi että ikäeroa onkin vuosi ja 3 kuukautta! Kolme kuukautta on kuitenkin jo tosi pitkä aika ja miyen huomattava ero siinä on jo lapsen kehityksessäkin. Vuoden ikäinen on ihan eri asia kun 1v.3kk.

Sit kun joku kysyy sulta että paljonko näillä on ikäeroa ja sä vastaat että vuoden niin sitten se toinen sanoo että ai kiva, niilläkö on samana päivänä synttärit? Sit sä vastaat nolona että no ei kun toisella on vasta 3kk myöhemmin. O_o

Pitäiskö munkin sanoa että mun lapsille oidetään yhteissynttärit kun ne on syntyny samaan aikaan vuodesta. Nillä kuitenkin on VAAN 2 kk siinä välissä, toinen syntynyt kesä- ja toinen huhtikuussa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä