Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys on pahinta!!

Vierailija
08.01.2016 |

Ei ole kyse siitä että olisin yksin, kyllä ystäviä ja kavereitä löytyy mielinmäärin. Harvemmin sitä kotona tulee istuttua, paitsi sillon kun haluaa vaipua tähän kylmään totuuteen mikä on YKSINÄISYYS!

Ahistaa niin paljon että hyvä että henkeä saa, saatika että saisi jotain tehtyä!

Minulle yksinäisyys on vastakkaisen sukupuolen puutos. Jos vain olisi joku jota halia ja pusutella, jos joku haluaisi otta vastaan silityksiä ja ehkä vähän antaa myös niitä takaisin. Joku voisi ihan vaan istua vieressä ja kuunnella mitä on oikeesti kerrottavaa...... Mutta kaikki tämä on vain oikeaa unelmaa, jota ei ikinä tule tapahtumaan! (kai)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se pusuteltava ja halittava löytyä ystävä- ja kaveripiirin kautta? Tuntisiko joku heistä jonkun, joka olisi oikea juuri sinulle? Kannattaa ainakin kysellä.

Vierailija
2/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oman rakkaan puutos on juuri sitä pahinta yksinäisyyttä. Tottakai joku absoluuttisesti yksinäinen saatta ihmetellä ja suuttua "miten sä voit sanoa itseäsi yksinäiseksi kun sulla sentään kavereita on???" mutta itseäni ainakin ahdistaa ja masentaa rakkauden puuttuminen elämästä. :(

Kukaan ei ole minulle ikinä sanonut elämäni aikana "rakastan sinua", ei siis kukaan, ei edes omat vanhemmat... voitteko kuvitella miltä se tuntuu...

Haluan tuntea toisen ihmisen kosketuksen, lämmön, hellyyden, rakkauden... ilman noita asioita en pysty elämään täysillä. Olen jo pikkuhiljaa alkanut luovuttamaan koko kumppanin etsinnän. Tai no löytyisi edes se tosiystävä edes jos ei muuta...

Yrittäkää jaksaa! Minä rakastan teitä kaikkia yksinäisiä, yksinäiset ovat juuri niitä parhaita ja kultaisimpia ihimisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla toisinkin päin, että on kotona se joku mutta muuten ei mitään. Ei ole sekään herkkua.

Neiti ihmisen on helppoa muuttaa tilanne parempaan. OK, ei kunnollisia ihmisiä kasva joka puun oksalla, mutta jos vain jaksaisi nähdä vähän vaivaa. Aika paljon se on itsestäkin kiinni.

Vierailija
4/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n teksti oli kuin minun näppikseltä olisi lähetetty.

Tiedän tämän tunteen liiankin hyvin. Sitä kun on teinivuosista lähtien katsellut, kun kaverit ympärillä pariutuu ja itse jää sinne jonnekin reunalle.

Varsinkin iltaisin sitä toisen kainaloa ja pusuja kaipaa. Tietäisi, että joku rakastaa ja kaipaa silloin kun ei nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi