Vaimo mököttää, kun en ostanut tiskikonetta.
Sillä on aikaa tiskata, koska ei kolmen pienen lapsen hoitaminen paljoa aikaa vie.
Kommentit (17)
Tottahan se on. Tiskaamisen on hoitaa siinä ajassa kun sen tiskikoneen laittaa pesukuntoon ja pesun jälkeen purkaa. Paskamahaiset mammat eivät vaan edes sitä viitsi hommaa.
Tiskikone on ihan turha, koska ap voi tiskata kaikki astiat.
Kun jokainen vie likaiset astiansa koneeseen, ei koneen täyttämiseen mene paljon aikaa. Sen sijaan tiskaaminen vie puoli tuntia. Senkin ajan voisitte heilutella vällyjä, mutta eihän kukaan jaksa panna, kun energia menee turhaan kotityöhön. Vaikka teillähän on jo kolme lasta, niin että ei teillä ole panotarviskaan.
Miksi ajattelet, että tiskaaminen on juuri naisten hommaa?
Meinasin just sanoo ettei sitä tarvii ku on ilmainen tiskari eli sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on. Tiskaamisen on hoitaa siinä ajassa kun sen tiskikoneen laittaa pesukuntoon ja pesun jälkeen purkaa. Paskamahaiset mammat eivät vaan edes sitä viitsi hommaa.
Meillä se on miehen hommia.
Miten saadaan tiskikoneesta lumilinko? Annetaan vaimolle lapio. Koittakaa kestää huumoria, minä se tiskaan melkein aina.
Ihme vaimo sulla. Mies olis ostanut mulle tiskikoneen, kun muutettiin omakotitaloon, mutta en huolinut moista turhaketta. Kunnon vaimo tiskaa, kantaa puut ja lämmittää takat. Laittaa ruuat, siivoo kodin, kolaa pihan ja avaa viemärit. Pyykit ja lasten hoitokin tulee siinä sivussa hoidettua.
Itse teen raskaan työpäivän tietokoneen ääressä ja vaimohan on kotona niin kyllähän sillä on työpäiväni verran aikaa tiskit hoitaa. Ap
Kuivuri hajosi kas kun ei ala sitä mankumaan.
Ap
Meilläpä on päältä ajettava tiskikone..
Oliko sinulla jotain syytä olla ostamatta tiskikonetta?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla jotain syytä olla ostamatta tiskikonetta?
Turhaa rahan menoa, koska vaimolla on aikaa tiskata. Enhän ole liian tiukka.
Uuno Turhapuron sanoin, pieni kukkapuska silloin tällöin pitää työkoneen ihmeesti käynnissä . Tiskikoneen hinnalla saa aika monta kukkapuskaa :)
Vitsiketju selvästi - vanhanaikainen provo. Ei jatkoon!
huono