Normaalipainoisella naisella selluliittiä!=(
Pepussa siis, kamala pettymys.Voiko siihen tottua? =(
m23
Kommentit (18)
Sinä et tule tottumaan, normaalit ihmiset sen sijaan eivät tuommoista edes noteeraa. Tiesitkö että monilla hoikillakin on? Ooämgee.
Minä olen alipainoinen, mutta silti jalat ja peppu täynnä selluliittia. Että ei se aina painosta ole kiinni.
Suurimalla osalla naisista on selluliittiä. Se johtuu naisten kehon erilaisesta tavasta kerätä rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alipainoinen, mutta silti jalat ja peppu täynnä selluliittia. Että ei se aina painosta ole kiinni.
Huonosta lihaskunnosta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siitäkin, mutta lähinnä siitä, että olen laihduttanut 30 kiloa. Mutta joka tapauksessa, ei selluliitti ole painosta kiinni.
Jokaisella naisella on jonkin verran ihmeitä ne joilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selluliitti on ihon alla, ei lihaksissa.
Mun mies sanoi just mulle, että miksi te naiset siitä selluliitistä stressaatte. Ei miehiä kiinnosta. Pitäisi varmaan näyttää tämä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. En kirjoittanut tuota, mutta kommentoin. Olen todella vahva (reidet+pakarat), mutta sellua tuki raskauden jälkeen silti.
Noi voi hel..... Selluliittia on hoikilla, normipainoisilla, lihavilla, heikoilla, vahvoilla, juoksijoilla, voimanostajilla ja vaikka kellä. Oma tyttö kun syntyi, selluliittia näkyi vauvan pienissä reisissä. Yhyy.
Kysyin josksu mieheltä haittaako sitä selluliitti. Vastaus oli, että "ketä se kiinnostaa?"
Vierailija kirjoitti:
Noi voi hel..... Selluliittia on hoikilla, normipainoisilla, lihavilla, heikoilla, vahvoilla, juoksijoilla, voimanostajilla ja vaikka kellä. Oma tyttö kun syntyi, selluliittia näkyi vauvan pienissä reisissä. Yhyy.
Kysyin josksu mieheltä haittaako sitä selluliitti. Vastaus oli, että "ketä se kiinnostaa?"
Sun mies valehteli sulle päin naamaa? Etkö suuttunut
On se hyvä selitellä, että kaikilla naisillahan on selliliittia, kun ei haluta tehdä mitään sen poistamiseksi.
Selluliitti muuten ei lähde liikkumalla, vaan syömällä.
Jos joku rasvakerros noin ahdistaa niin miten sitten kun tulee niitä ihan oikeita elämän vastoinkäymisiä? Kannattaako noin mimosanherkän miehen edes yrittää minkäänlaista ihmissuhdetta?
Itse olen koko ikäni ollut alapainon rajoilla ja sellua löytyy silti takareisistä ja pepusta. Yhyy kyynel. Sielläpä on kun ei se näytä poiskaan lähtevä
Kyllävaan hoikillakin on :) T. 26v 167cm/54kg selluliittipylly
Niin, ja mä oon läski, mutta selluliittia ei ole ikinä ollut. On kudostyypistä kiinni, kenellä on ja kenellä ei.
Uimahallissa olen huomannut, että normaalipainoisilla on jopa näkyvämpää selluliitti, kun tuhdimmilla. Reilusti ylipainoiset on sitten asia erikseen.
Mulla on ollut selluliittia alipainoisesta murrosikäisestä lähtien. Ei voi mitään. Minäkin olen muuten huomannut, että se näkyy sitä selvemmin, mitä hoikempi olen. Ylipainon puolella oli reidet sileimmillään, tietty iho kireämmäksi venytetty.
98% naisista on selluliittia. Siitä vaan etsimään niitä harvinaista 2 prosenttia. Good luck!