Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, jätin taas autoni invapaikalle

Vierailija
08.01.2016 |

Joku läski kävi siitä jotain vinkumaan, naureskelin että voi voi ja suuntasin kauppaan :D Huvittaa miten pieni on ihmisen elämä jos jaksaa kytätä parkkipaikalla vapaaehtoisesti toisten tekemisiä. Se ilme oli hyvä kun vaan nauroin sen vinetykseen :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tässä nyt niin suurta vahinkoa on päässyt käymään, sillä ap on mitä ilmeisimmin aivoinvalidi. Yleensä aivoinvalidit eivät toki ole kusipäitä, mutta ap on tehnyt siinäkin asiassa poikkeuksen.

Tosi tuoretta läppää, hohhoijaa! Mikä tässä edes ärsyttää, se kun ette kehtaa parkkia romujanne siihen? Ap

Vierailija
22/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inva!!!

Tollo.

Et nyt oikein ymmärrä, että Inva! on ihan fiksu ihminen, jolla on vaiva. Ei sen pitäisi olla nimittelysana.

Ja aapee nyt on todellakin tyhjä ja varmaan oikein tyhmä, mutta ei se tyhmyys oikeuta Inva!- paikkaan. Sakkoihin se kyllä oikeuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitähän se siltä valittajalta oli pois missä mun auto on, taisi vaan olla kateellinen. Läskit on aina niin ilkeitä ja sillä oli vanha auto itellään. Ei varmaan auo päätään ens kerralla kun näkee mun auton :D Ap

Yritätkö sinä vihjailla, että sinulla on kallis auto? Tämäkin todistaise sen perusolettamuksen, että mitä kalliimpi (yleensä saksalainen) auto, sitä mulkumpi on kuski.

Baijerilainen sen olla pitää, luonnollisesti. Ei tää nyt vielä mitään mulkkua kuskista tee, kukkahattutädit nyt vaan relaa vähän. Ap

No poikkeuksiakin on, mutta valtaosa kyseiseillä mutteri wiritelmillä ajavista henkilöistä on mulkkuja. Ainakin liikenteessä.

Vierailija
24/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne jotka rehvastelee autollaan on yleensä niitä joilla ei sitten muuta olekkaan.

Vierailija
25/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku läski kävi siitä jotain vinkumaan, naureskelin että voi voi ja suuntasin kauppaan :D Huvittaa miten pieni on ihmisen elämä jos jaksaa kytätä parkkipaikalla vapaaehtoisesti toisten tekemisiä. Se ilme oli hyvä kun vaan nauroin sen vinetykseen :D

Sinullahan oli paljon jannittavampi paiva. Parkkeerasit laittomasti ja menit KAUPPAAN, tuostahan menee iho kananlihalle jo ihan jannityksesta ja sitten viela paasit nettiin kirjoittamaan seikkailustasi. Olen kamalan kateellinen! t.usalainen

Vierailija
26/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloo käyttää invapaikkaa jos et oo vammainen....

No onhan sillä asennevamma.

Vierailija
27/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai romani... ehkä sekin jonkin sortin vamma on, jos miettii. 

Vierailija
28/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitähän se siltä valittajalta oli pois missä mun auto on, taisi vaan olla kateellinen. Läskit on aina niin ilkeitä ja sillä oli vanha auto itellään. Ei varmaan auo päätään ens kerralla kun näkee mun auton :D Ap

Tä? Eikös se nähnyt autosi, kun pysäköit invapaikalle?

Vierailija
29/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai romani... ehkä sekin jonkin sortin vamma on, jos miettii. 

Myös taxikuskit käyttää invapaikkaa, elleivät saa autoa ihan kaupan ovien eteen, vaikka menevät omille asioilleen.

Taxikuskit nyt onkin vajakkeja.

Vierailija
30/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitan aina parkkipirkot paikalle kun nään tuollaista :)

Vierailija
31/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on käteviä, ei kolhita autoa.

Vierailija
32/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säähän oot kun yks ylöjärveläinen liikemies.

Vierailija
33/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös että raivarien syynä on kateus. Se että itse noudattaa ohjeita eikä näin ollen voi hyötyä tuosta lähimmästä parkipaikasta. Raivo kohdistuu siis itseen mutta kohteeksi valkoituu tuo joka uskaltaa tehdä vastoin määräyksiä ja joka  saa jotain sellaista mitä itse ei voi saada.

Vierailija
34/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus saa aikaan sen että invalidin pahoinpitely on toki kurja juttu, mutta jos joku parkkeeraa invapaikalle ilman syytä niin se saa verisuonen pullistumaan kuulijan päässä.

Vierailija
35/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on tarkoitettu myös sinulle, vammainenhan se on idioottikin laillaan.

Vierailija
36/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invapaikalle ei jätetä parkkeeraamatta invalidin takia vaan sen takia että parkkeeraaminen on kiellettyä. 

Vierailija
37/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin invamerkki ja siitä huolimatta pysäköin äsken Lidlin pihalla terveiden paikalle. Lällällällälläää.

Vierailija
38/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ihminen sitten varmaan ajatteli että niitä invalupia annetaan myös mieleltään vammautuneille.

Vierailija
39/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pysäköin aina perhepaikoille, vaikka yksin liikunkin.

Vierailija
40/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysäköin Nordean asiakaspaikalle. Minä olen kyseisen pankin asiakas vaikka en siellä ole pariin vuoteen käynytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme