Hahaa, jätin taas autoni invapaikalle
Joku läski kävi siitä jotain vinkumaan, naureskelin että voi voi ja suuntasin kauppaan :D Huvittaa miten pieni on ihmisen elämä jos jaksaa kytätä parkkipaikalla vapaaehtoisesti toisten tekemisiä. Se ilme oli hyvä kun vaan nauroin sen vinetykseen :D
Kommentit (40)
No mitähän se siltä valittajalta oli pois missä mun auto on, taisi vaan olla kateellinen. Läskit on aina niin ilkeitä ja sillä oli vanha auto itellään. Ei varmaan auo päätään ens kerralla kun näkee mun auton :D Ap
Hullulla on halvat huvin, idiootilla (ap) ilmaiset. Toiset ihmiset ova k...päitä ja heidän pitää antaa elää täällä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
No mitähän se siltä valittajalta oli pois missä mun auto on, taisi vaan olla kateellinen. Läskit on aina niin ilkeitä ja sillä oli vanha auto itellään. Ei varmaan auo päätään ens kerralla kun näkee mun auton :D Ap
Yritätkö sinä vihjailla, että sinulla on kallis auto? Tämäkin todistaise sen perusolettamuksen, että mitä kalliimpi (yleensä saksalainen) auto, sitä mulkumpi on kuski.
Minulla on lääkettä sinun törttöilyllesi. Toivottavasti tapaamme samassa tilanteessa joskus.
Minulla on kiimaisen kollikissan virtsaa sumutinpullossa sinua varten. Tulet saamaan kunnon ruiskauksen autosi ilmanottoaukkoon muistoksi tapauksesta. Se haju lähtee vain autoa vaihtamalla ja ymmärrät varmaan, että tuo suloaromi laskee autosi arvoa todella huomattavasti.
Huvittaa, miten pieni on ihmisen elämä, jos jaksaa kehuskellä vapaaehtoisesti keskuskustelupalstalla pysäköineensä inva- paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin paska provo!!
Tai kyllähän tuollaisia saatanan vajaaälysiä mulkkuja on mutta harva niistä paskanaamoista tulee tänne avausta tekemään!!
Yritä ny edes, jätä vaikka toi läski juttu toiseen avaukseen!!
Toivon ihan tosissani, että saat joskus oikean aiheen ajaa siihen invapaikalle :)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä saat joskus parkkeerata siihen sen luvan kanssa? Karma is a bitch;)
Tämä!
Minä myös luulen, että ap pääsee siihen ruutuun ihan oman luvan kanssa aikanaan. Aivoinfarkti tulee viemään liikunta- ja pidästyskyvyn sekä piuheentuoton, mutta ymmärrys jää, sanoo kristallipallo.
Vierailija kirjoitti:
Joku läski kävi siitä jotain vinkumaan, naureskelin että voi voi ja suuntasin kauppaan :D Huvittaa miten pieni on ihmisen elämä jos jaksaa kytätä parkkipaikalla vapaaehtoisesti toisten tekemisiä. Se ilme oli hyvä kun vaan nauroin sen vinetykseen :D
Parkkeeraat invapaikalle ja kirjoittelet invapalstoille. Ei sulla hyvin mene.
Aika noloo käyttää invapaikkaa jos et oo vammainen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sinä vihjailla, että sinulla on kallis auto? Tämäkin todistaise sen perusolettamuksen, että mitä kalliimpi (yleensä saksalainen) auto, sitä mulkumpi on kuski.
Baijerilainen sen olla pitää, luonnollisesti. Ei tää nyt vielä mitään mulkkua kuskista tee, kukkahattutädit nyt vaan relaa vähän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sua pitäis vetää kunnolla pataan.
Mikäs läski se siellä vinkuu.Ap
Tuskin tässä nyt niin suurta vahinkoa on päässyt käymään, sillä ap on mitä ilmeisimmin aivoinvalidi. Yleensä aivoinvalidit eivät toki ole kusipäitä, mutta ap on tehnyt siinäkin asiassa poikkeuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua pitäis vetää kunnolla pataan.
Mikäs läski se siellä vinkuu.Ap
Yleensä invapaikoille ilman asianmukaista lupaa parkkeeraavat bemarikuskit ovat kylläkin juuri niitä lyllertäviä läskejä. Sen vuoksi eivät kykene kävelemään hieman pidempää matkaa autoltaan, vaan pitää päästä lähelle ovea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lääkettä sinun törttöilyllesi. Toivottavasti tapaamme samassa tilanteessa joskus.
Minulla on kiimaisen kollikissan virtsaa sumutinpullossa sinua varten. Tulet saamaan kunnon ruiskauksen autosi ilmanottoaukkoon muistoksi tapauksesta. Se haju lähtee vain autoa vaihtamalla ja ymmärrät varmaan, että tuo suloaromi laskee autosi arvoa todella huomattavasti.
Hei tämä meneeki joskus testaukseen!
Ehkä saat joskus parkkeerata siihen sen luvan kanssa? Karma is a bitch;)