Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahaa, jätin taas autoni invapaikalle

Vierailija
08.01.2016 |

Joku läski kävi siitä jotain vinkumaan, naureskelin että voi voi ja suuntasin kauppaan :D Huvittaa miten pieni on ihmisen elämä jos jaksaa kytätä parkkipaikalla vapaaehtoisesti toisten tekemisiä. Se ilme oli hyvä kun vaan nauroin sen vinetykseen :D

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saat joskus parkkeerata siihen sen luvan kanssa? Karma is a bitch;)

Vierailija
2/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inva!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän se siltä valittajalta oli pois missä mun auto on, taisi vaan olla kateellinen. Läskit on aina niin ilkeitä ja sillä oli vanha auto itellään. Ei varmaan auo päätään ens kerralla kun näkee mun auton :D Ap

Vierailija
4/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla on halvat huvin, idiootilla (ap) ilmaiset. Toiset ihmiset ova k...päitä ja heidän pitää antaa elää täällä. Valitettavasti.

Vierailija
5/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua pitäis vetää kunnolla pataan.

Vierailija
6/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitähän se siltä valittajalta oli pois missä mun auto on, taisi vaan olla kateellinen. Läskit on aina niin ilkeitä ja sillä oli vanha auto itellään. Ei varmaan auo päätään ens kerralla kun näkee mun auton :D Ap

Yritätkö sinä vihjailla, että sinulla on kallis auto? Tämäkin todistaise sen perusolettamuksen, että mitä kalliimpi (yleensä saksalainen) auto, sitä mulkumpi on kuski.

Vierailija
7/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lääkettä sinun törttöilyllesi. Toivottavasti tapaamme samassa tilanteessa joskus.

Minulla on kiimaisen kollikissan virtsaa sumutinpullossa sinua varten. Tulet saamaan kunnon ruiskauksen autosi ilmanottoaukkoon muistoksi tapauksesta. Se haju lähtee vain autoa vaihtamalla ja ymmärrät varmaan, että tuo suloaromi laskee autosi arvoa todella huomattavasti.

Vierailija
8/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, miten pieni on ihmisen elämä, jos jaksaa kehuskellä vapaaehtoisesti keskuskustelupalstalla pysäköineensä inva- paikalla.

Vierailija
9/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paska provo!!

Tai kyllähän tuollaisia saatanan vajaaälysiä mulkkuja on mutta harva niistä paskanaamoista tulee tänne avausta tekemään!!

Yritä ny edes, jätä vaikka toi läski juttu toiseen avaukseen!!

Vierailija
10/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ihan tosissani, että saat joskus oikean aiheen ajaa siihen invapaikalle :)

Vierailija
11/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä saat joskus parkkeerata siihen sen luvan kanssa? Karma is a bitch;)

Tämä!

Vierailija
12/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös luulen, että ap pääsee siihen ruutuun ihan oman luvan kanssa aikanaan. Aivoinfarkti tulee viemään liikunta- ja pidästyskyvyn sekä piuheentuoton, mutta ymmärrys jää,  sanoo kristallipallo.

Vierailija
13/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku läski kävi siitä jotain vinkumaan, naureskelin että voi voi ja suuntasin kauppaan :D Huvittaa miten pieni on ihmisen elämä jos jaksaa kytätä parkkipaikalla vapaaehtoisesti toisten tekemisiä. Se ilme oli hyvä kun vaan nauroin sen vinetykseen :D

Parkkeeraat invapaikalle ja kirjoittelet invapalstoille. Ei sulla hyvin mene.

Vierailija
14/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä aloitus.

Vierailija
15/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloo käyttää invapaikkaa jos et oo vammainen....

Vierailija
16/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö sinä vihjailla, että sinulla on kallis auto? Tämäkin todistaise sen perusolettamuksen, että mitä kalliimpi (yleensä saksalainen) auto, sitä mulkumpi on kuski.

Baijerilainen sen olla pitää, luonnollisesti. Ei tää nyt vielä mitään mulkkua kuskista tee, kukkahattutädit nyt vaan relaa vähän. Ap

Vierailija
17/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs läski se siellä vinkuu.Ap

Vierailija
18/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tässä nyt niin suurta vahinkoa on päässyt käymään, sillä ap on mitä ilmeisimmin aivoinvalidi. Yleensä aivoinvalidit eivät toki ole kusipäitä, mutta ap on tehnyt siinäkin asiassa poikkeuksen.

Vierailija
19/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs läski se siellä vinkuu.Ap

Yleensä invapaikoille ilman asianmukaista lupaa parkkeeraavat bemarikuskit ovat kylläkin juuri niitä lyllertäviä läskejä. Sen vuoksi eivät kykene kävelemään hieman pidempää matkaa autoltaan, vaan pitää päästä lähelle ovea.

Vierailija
20/40 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lääkettä sinun törttöilyllesi. Toivottavasti tapaamme samassa tilanteessa joskus.

Minulla on kiimaisen kollikissan virtsaa sumutinpullossa sinua varten. Tulet saamaan kunnon ruiskauksen autosi ilmanottoaukkoon muistoksi tapauksesta. Se haju lähtee vain autoa vaihtamalla ja ymmärrät varmaan, että tuo suloaromi laskee autosi arvoa todella huomattavasti.

Hei tämä meneeki joskus testaukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän