Löysin pitkän, tumman hiuksen sängystämme :(
Tosi ikävät fiilikset, mies on töissä eikä vielä tiedä löydöstäni. Miten olisi paras toimia? :(
Kommentit (58)
Ei se Vaasasta ole, tää on taas niin PORVOOTA
Minäkin löysin aina silloin tällöin, mutta olin hiljaa koska en tietenkään halunnut leimautua vainoharhaiseksi. Siinä vaiheessa kun kerran kotiin tultuani löysin vessasta kokonaisen vieraan hiusharjan täynnä näitä hiuksia, kysäisin mieheltä että mitähän helvattua. Ja vastaus oli vaan se, että kyllä pitää olla hullu ja vainoharhainen akka :D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin löysin aina silloin tällöin, mutta olin hiljaa koska en tietenkään halunnut leimautua vainoharhaiseksi. Siinä vaiheessa kun kerran kotiin tultuani löysin vessasta kokonaisen vieraan hiusharjan täynnä näitä hiuksia, kysäisin mieheltä että mitähän helvattua. Ja vastaus oli vaan se, että kyllä pitää olla hullu ja vainoharhainen akka :D
Meiltä löytyi hiuslenkkejä, jollaisia en käytä ja joissa oli eripituisia ja värisiä hiuksia kuin mitä itselläni on. Minusta epäilyttävää, miehestä ne oli jotain sellaisia lenkkejä, joita olin käyttänyt joskus kauan sitten, kun mulla oli eriväriset hiukset, en vaan itse muista. En sitä, että olisin sellaisia lenkkejä käyttänyt, enkä sitä, että olisin joskus värjännyt hiuksiani :D :D Ko.idiootti on ex-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi nimi Sami?
Voi apua. Onko sulla jotain tietoa tästä? Haluaisin kuulla totuuden, mikä se onkaan :( ap
No, jotain tietoa, jos asutte Vantaalla.
joo varmaan kiimasta seksiä harrastettu pari tuntia sängyssä ja vedetty edestä ja takaa ja tukasta ja sitten...
(hidastettuna) yksi hius irtoaa ja leijailee nätisti tyynyllesi odottamaan rva serlokin tutkimuksia
ei kun vaan DNA testiin kaikki vimeisen vuoden aikana kohtaamanne henkilöt ja kalliimmalla testillähän selviää tuon hiuksen omistajan sukupuolikin, että voi vähän haarukoida hakua...
joskin olisihan se aivan mahtavaa ajatella että miehesi olisi myllännyt siellä komean pitkähiuksisen marzellino maustemakkaran kanssa.
ei sillai homosti vaan miehisesti...
jumalauta sitä erilaisten hiusten määrää mitä liikkuu paikasta toiseen.
Löysin kerran suihkussa käydessä pitkän, vaalean hiuksen pakaroideni välistä. En vieläkään tiedä, mistä se oli sinne päätynyt.
T: brune
Vierailija kirjoitti:
Tosi ikävät fiilikset, mies on töissä eikä vielä tiedä löydöstäni. Miten olisi paras toimia? :(
Mäkin löysin pari vuotta sitten mun ja ex-vaimoni sängystä tumman kiharaisen paksun karvan. Molemmat niin blondeja kuin olla ja voi exän kanssa.
t. mies
Ei mies mitään myöntänyt, suuttui vaan ja lähti ovesta eikä vastaa puhelimeen. On varmaan sillä brunetilla :( ap
Oikeastiko näinkin moni mies tuo hoitonsa oman ja puolison yhteiseen kotiin? Hyi olkoon. Ällöttävää ja idioottimaista.
Ja sitten lopetetaan ne vihapuheeet heti lähtöruutuun...
Naiset ovat sivistyttyään saavuttaneet jopa lähes saman tason kaikissa paheissaan tässä meidän eisukupuolisen tasa-arvoisen elämäntyylin maassa
Oikeastiko näinkin moni mies tuo hoitonsa oman ja puolison yhteiseen kotiin? Hyi olkoon. Ällöttävää ja idioottimaista.[/quote]
Munki sängyllä on paljon tummia karvoja, epäilen liian kovaa otetta kyrvässä, joka pölläyttää hiukset ilmaan.
Yksi sana tekee ison vaikutuksen.
"Löysin pitkän & tumman sängystä...Grrr! ;) "
"Löysin pitkän ja tumman hiuksen sängystä...Yhyy."
Oletko varma, ettei se ole oma hiuksesi vaaleissa hiuksissa on seassa tummempia ja tummissa vaaleampia.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se hius välttämättä ole kenenkään toisen naisen. Tiedä vaikka miehesi olisi siellä sängyssä ollut jokin kuuman pitkähiuksisen rokkarimiehen kanssa ja sänky olisi ollut söpöä ja rajua poikarakkautta silloin täynnä. :D :D
awww <3
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei se ole oma hiuksesi vaaleissa hiuksissa on seassa tummempia ja tummissa vaaleampia.
Ei ole mun, omani ovat paljon ohuemmat. Tuo oli paksu, erilainen kuin omani. Karheampi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi nimi Sami?
Voi apua. Onko sulla jotain tietoa tästä? Haluaisin kuulla totuuden, mikä se onkaan :( ap
3/5
Ihan hyvää juonen kehittelyä.
onko miehesi Vaasasta?