Löysin pitkän, tumman hiuksen sängystämme :(
Tosi ikävät fiilikset, mies on töissä eikä vielä tiedä löydöstäni. Miten olisi paras toimia? :(
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin vauvan vaatteista. Se ei koskaan selvinnyt. Yksi vaihtoehto on että se on tarttunut siihen kaupassa.
Hajosin!
Ei saa pilkata toista. Olen minäkin löytänyt lapsen vaatteista ja kerran myös kaupasta, mutta en ottanut omaksi.
Mutta tiedätkö selvisikö se?
Ei ollut humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin vauvan vaatteista. Se ei koskaan selvinnyt. Yksi vaihtoehto on että se on tarttunut siihen kaupassa.
Minä löysin kerran mummon vaatteista. Luulen, että oli tarttunut mukaan kauppahallin lohitiskiltä. Kotona vasta huomasin.
Mulla oli kerran samanlainen mysteeri. Vaikutti ihan hiustenpidennykseltä kun oli paksu ja jotenkin muovinen. Sitten parin kuukauden jälkeen näin siinä tyvikasvua. Yhtäkkiä muistin että miehellä on pitkähiuksinen miespuolinen kaveri joka värjää hiuksiaan aina tummaksi, en vaan ollut tajunnut miten pitkät hiukset sillä on kun ne olivat aina kiinni. Tuli sitä ennen kysyttyä pariin otteeseen, tunteeko ketään jolla tummat/mustat hiustenpidennykset.
No eiköhän ole aika selvä tapaus. Minä kysyisin mieheltä heti kun tulee kotiin ja kyllä se ensimmäinen ilme ja reaktio ja käytös sen jälkeen kertoo kaiken.
Ei yksi hius vielä miehestä huoripukkia tee. Kaksi samanlaista niin kannattaa valpastua.
Ai kun on hutiloiden mies siivonnu, ei muuta kun petivaatteet pihalle ja siivous uusiksi.
Nyt onki hyvä tuulettaa. Kai teillä on kunnon imuri, ettei heikko siivoustulos ole huonojen välineiden tulosta?
Kuuluiko miehen siivousurakkaan muut huoneet, minkälaista tulosta niissä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran samanlainen mysteeri. Vaikutti ihan hiustenpidennykseltä kun oli paksu ja jotenkin muovinen. Sitten parin kuukauden jälkeen näin siinä tyvikasvua. Yhtäkkiä muistin että miehellä on pitkähiuksinen miespuolinen kaveri joka värjää hiuksiaan aina tummaksi, en vaan ollut tajunnut miten pitkät hiukset sillä on kun ne olivat aina kiinni. Tuli sitä ennen kysyttyä pariin otteeseen, tunteeko ketään jolla tummat/mustat hiustenpidennykset.
Siis säilytitkö sä löytämääsi hiusta pari kuukautta aina välillä sitä tutkaillen?
:DDD
Laitappa se nyt talteen vaikka minigrip pussiin tulevaisuuden varalle. Sitten alat tarkkailemaan löytyykö niitä lisää ja keräät kaikki todisteet talteen, esim. kynnen palaset, hilse, meikki/puuterijämät yms. On sitten jotain mitä näyttää miehelle kun narautat hänet lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis säilytitkö sä löytämääsi hiusta pari kuukautta aina välillä sitä tutkaillen?
:DDD
Siis ei :D niitä löytyi muutaman kuukauden sängystä, sohvalta, lattioilta ja vessasta. Luulin että mies pettää, kun niitä vaan ilmestyi ja ilmestyi. Edelleenkin löytyy, mutta nyt tiedän alkuperän.
Itselle kävi niin, että ihmettelin vaaleita hiuksia max 5 senttisiä joita löytyi miehen vaatteista (miehen vaatteet useimmin tummia) Mielessä häivähti jo epäily uskollisuudesta kunnes viimein tajusin että nämä vaaleat hiukset olivat omiani harmaantuneita hiuksiani ! Minulla on tummat lyhyet hiukset ja pari harmaata olin jo muutava vuosi sitten havainnut mutta nyt 40 lähestyttäessä niiden määrä oli lisääntynyt ja en tietystikään huomaa päälaella tai niskassa olevia, sillä niitä ei ole vielä tuhottomasti. Onneksi en ollut puhunut asiasta mitään miehelle, kyllä olis nolottanut.
Kyllä mäkin olen löytänyt pari kertaa muutaman vaalean hiuksen meidän sängystä. En kuitenkaan epäile mitään, koska esim. kaverini sanoi kerran että löysi mun pitkiä tummia hiuksia joskus jopa boxereittensa sisältä. Eli hiukset kulkeutuu paikasta toiseen ilman minkäänlaista kanssakäymistä ja nää meidänkin sängyssä olleet hiukset on voineet kulkeutua mun mukana kun 90% mun kavereista on vaaleahiuksisia.
Luin ensin, että löysin pitkän mustan miehen sängystä
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkä väriset sun hiukset on?
Vaaleat. Itkettää ja ahdistaa, mies on vielä töissä. Pakko kai tämä on ottaa puheeksi kun en voi elää epävarmuudessa :( ap
Vierailija kirjoitti:
Tosi ikävät fiilikset, mies on töissä eikä vielä tiedä löydöstäni. Miten olisi paras toimia? :(
Mikä ongelma tuo on? Hanki tumma peruukki tai värjää hiuksesi tummiksi, jos mies tykkää enemmän tummatukista. Ihme valittaja.
Ja siis löytyi päiväpeiton alta ja nukutaan ilman vaatteita, en ymmärrä miten olisi muuten kulkeutunut :( ap
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi nimi Sami?
Voi apua. Onko sulla jotain tietoa tästä? Haluaisin kuulla totuuden, mikä se onkaan :( ap
Mutta tiedätkö selvisikö se?